Het is geen verwijtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. You go girl, 9 it is
!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo werd de meet afgeblazen eigenlijk?
En zit je dat nu dan ook echt te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn reden om niet te gaan was omdat ik nog teveel moest doen voort tentamen
ik las straks een heel mooi topic in r&p, over de user achter de fokkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit je dat nu dan ook echt te doen?
ik ben net een kwartierje geleden gestopt ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit je dat nu dan ook echt te doen?
Je eigen R&P topic is er dus nog niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik las straks een heel mooi topic in r&p, over de user achter de fokker
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je eigen R&P topic is er dus nog niet?
Verstandige keuze, je bent zo kwetsbaar op die dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw, rijd ik vandaag toch wat voorzichtiger, voortaan een vriendin waar ik voor in leven moet blijven.... Wordt ik vandaag alsnog bijna aangeredenKwam van rechts, draai de weg op, auto die van links komt, zit die kankerhoer achterom te kijken ipv op de weg te letten ! mja gelukkig reed ze niet zo hard en was ik al bijna overgestoken voor ze me zag, en besloot fors te remmen
![]()
Heb maar heel wijs nee geschud terwijl ik verder reed
Achterna met een honkbalknuppelquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw, rijd ik vandaag toch wat voorzichtiger, voortaan een vriendin waar ik voor in leven moet blijven.... Wordt ik vandaag alsnog bijna aangeredenKwam van rechts, draai de weg op, auto die van links komt, zit die kankerhoer achterom te kijken ipv op de weg te letten ! mja gelukkig reed ze niet zo hard en was ik al bijna overgestoken voor ze me zag, en besloot fors te remmen
![]()
Heb maar heel wijs nee geschud terwijl ik verder reed
Jij bent stiekem gewoon aan het sjansen in het verkeerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook altijd oogcontact maken en weten dat iemand je gezien heeft alvorens je de weg op draait...
Hee heb je de 'nieuwe' UFC nog gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Achterna met een honkbalknuppel
Met mijn donkere vizierquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook altijd oogcontact maken en weten dat iemand je gezien heeft alvorens je de weg op draait...
Ja, want er rijden echt massa's slimme studentes van begin 20 rondquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon aan het sjansen in het verkeer![]()
Die hebben tenminste geldquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want er rijden echt massa's slimme studentes van begin 20 rond.
Da's precies de reden dat ze geblindeerde voor- en zijruiten bij auto's verbieden. Wat mij betreft mogen ze hetzelfde doen bij helmen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met mijn donkere vizier?
En hoofddoekjes in de auto. Ook afschaffen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's precies de reden dat ze geblindeerde voor- en zijruiten bij auto's verbieden. Wat mij betreft mogen ze hetzelfde doen bij helmen.
Wat dacht je van vrouwen in de auto in zijn algemeenheid!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Sander het volgende:
[..]
En hoofddoekjes in de auto. Ook afschaffen!
Zo gek dat dat bij mij altijd ont-zet-tend meevalt he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Elke rit is een gevaarlijke, gelukkig heb ik tot nu toe de controle weten te houden![]()
Jij rijdt ook motor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo gek dat dat bij mij altijd ont-zet-tend meevalt he.
Nee maar het lijkt me niet geheel logisch dat auto = vrijwel altijd veilige rit en motor = altijd een gevaarlijke rit.quote:
Niet he-le-maal helder, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me niet geheel logisch dat auto = vrijwel altijd veilige rit en motor = altijd een gevaarlijke rit.
Jij of ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet he-le-maal helder, sorry
Nu snap ik het echt niet meer haha.. blame it on the concussion.quote:
Ow jeetje Mikquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu snap ik het echt niet meer haha.. blame it on the concussion.
[..]
Ow jeetje Mik
Dat was mijn manier om aan te geven dat ik het niet begreep, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu snap ik het echt niet meer haha.. blame it on the concussion.
[..]
Ow jeetje Mik
Dan is het goed!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was mijn manier om aan te geven dat ik het niet begreep, sorry
Superfail, wilde de auto in "duiken" om m'n telefoon te pakken, maar stond op een stoep en dus hoger.. dus knalde tegen de bovenkant van de auto aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Concussion? Hoe kom je daar aan dan
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan is het goed!
[..]
Superfail, wilde de auto in "duiken" om m'n telefoon te pakken, maar stond op een stoep en dus hoger.. dus knalde tegen de bovenkant van de auto aanEn viel vervolgens achterover op de stoep haha..
Ik heb een keertje "Bob Marley & the waiters" gehad terwijl ik 't op msn liet zien, toen werd ik er ff op gewezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef Sander het volgende:
Wat een faal... spelfout gemaakt in mijn muziek, de helft van mijn Fleetwood Mac collectie heet nu "Fleetwoord Mac"
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Superfail, wilde de auto in "duiken" om m'n telefoon te pakken, maar stond op een stoep en dus hoger.. dus knalde tegen de bovenkant van de auto aanEn viel vervolgens achterover op de stoep haha..
Ja hé! Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
!
Sorry, maar da's echt heel dom.
Het is middernacht, nou niet te rationeel en logisch gaan nadenken Pietje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien is 't een optie om ze te bellen, 't is maar een idee.
Ze gingen naar de soos of naar de hoed, zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een belfobie knulletjes, ik HAAT bellen.
Maar heb inmiddels iemand anders gesmst en nu wel reactie
Zijn geen mensen van m'n vereniging! Ik heb daarnaast ook nog vriendenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze gingen naar de soos of naar de hoed, zeker?
Jij kijkt ook echt een hoop pulp hèquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ben me trouwens toch naar iets raars aan het kijken; drie prinsen die ubdercover in Brighton (of all places) op zoek gaan naar echte liefde...
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zijn geen mensen van m'n vereniging! Ik heb daarnaast ook nog vrienden
Maar nee, bij iemand eerst wat drinken.. dus daar ga ik nu heen
Dag mensen!
Tja BBC3 zendt gewoon veel geinige zooi uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij kijkt ook echt een hoop pulp hè.
[..]
Veel plezier!
Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer vroeg op om een presentatie van een vriend bij te wonen...
Je hebt de tv-kijk-smaak-van-de-gemiddelde-huisvrouw-met-opvliegers!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja BBC3 zendt gewoon veel geinige zooi uit
Slaap lekker
Tsssquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt de tv-kijk-smaak-van-de-gemiddelde-huisvrouw-met-opvliegers!
Ja, want die zijn echt van niveau top-wetenschap! Jij haalt zeker je wetenschappelijke publicaties zeker ook uit de kijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
TsssIk wil een gemiddelde huisvrouw met opvliegers wel eens naar docu's op discovery science zien kijken.
Ja, helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want die zijn echt van niveau top-wetenschap! Jij haalt zeker je wetenschappelijke publicaties zeker ook uit de kijk?
http://www.nature.com/nature/journal/v438/n7070/full/438900a.htmlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, helemaal mijn ding
Wikipedia mag je toch ook als reference onder aan je artikels zetten?
Nature 438, 900-901 (15 December 2005) | doi:10.1038/438900a; Published online 14 December 2005quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.nature.com/nature/journal/v438/n7070/full/438900a.html
bij ons mag t niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, helemaal mijn ding
Wikipedia mag je toch ook als reference onder aan je artikels zetten?
Gastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons mag t niet gebruikt worden
Brittanica heeft er nog op gereageerd en Nature heeft die bezwaren weer weerlegd. Daarnaast is Wikipedia veel dynamischer dan Brittanica dus naarmate de tijd verstrijkt wordt het nog een harde dobber voor Brittanica om Wiki bij te houden. Maar ja, van iemand die docu's van discovery al als wetenschap ziet hoef je dan ook niet veel te verwachten. Gast!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nature 438, 900-901 (15 December 2005) | doi:10.1038/438900a; Published online 14 December 2005
Gast
quote:
En nog steeds kan elke debiel alles editten bij elke entry. Wikipedia als reference onder een wetenschappelijk artikel doe je niet, punt. Kun je wel nog met twintig van die mooie praatjes aankomen, maar pas als ik een artikel lees dat gepubliceerd staat in Nature een referentie heeft naar onderzoek dat op wikipedia staat blijft dit zo en bij mijn weten is dit (nog) niet het geval. En dat laatste punt, kom op man, gaf alleen aan dat een huisvrouw niet naar zulke zut kijkt. Chagrijntjes gegeten ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Brittanica heeft er nog op gereageerd en Nature heeft die bezwaren weer weerlegd. Daarnaast is Wikipedia veel dynamischer dan Brittanica dus naarmate de tijd verstrijkt wordt het nog een harde dobber voor Brittanica om Wiki bij te houden. Maar ja, van iemand die docu's van discovery al als wetenschap ziet hoef je dan ook niet veel te verwachten. Gast!
Ik ga hem nu echt een keer lezen, hij moet wel grappig zijn idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
sorry hosti ik zat niet op te letten
om t goed te maken, dit zette bij mij iig een glimlach op mn gezicht
Betalen met een spin...
Zo jij bent makkelijk op de kast te jagen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En nog steeds kan elke debiel alles editten bij elke entry. Wikipedia als reference onder een wetenschappelijk artikel doe je niet, punt. Kun je wel nog met twintig van die mooie praatjes aankomen, maar pas als ik een artikel lees dat gepubliceerd staat in Nature een referentie heeft naar onderzoek dat op wikipedia staat blijft dit zo en bij mijn weten is dit (nog) niet het geval. En dat laatste punt, kom op man, gaf alleen aan dat een huisvrouw niet naar zulke zut kijkt. Chagrijntjes gegeten ofzo?
Ach blah, maak je er anders gemakkelijk van afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk op de kast te jagen!Kom je er nog vanaf of moet je een keukentrapje? Aangezien je dezelfde programma's kijkt als de gemiddelde huisvrouw vermoed ik wel dat je ook een keukentrapje in huis hebt
Kijk, dit soort opmerkingen passen veel beter bij je dan semi-bedreigingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk op de kast te jagen!Kom je er nog vanaf of moet je een keukentrapje? Aangezien je dezelfde programma's kijkt als de gemiddelde huisvrouw vermoed ik wel dat je ook een keukentrapje in huis hebt
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:48 schreef HostiMeister het volgende:
Maar homeboys, ik vind het weer goed geweest. Een fijne nachtrust toegewenst aan jullie![]()
Als ik het te moeilijk maak dan snap jij het niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach blah, maak je er anders gemakkelijk van af
If it helps you sleep at nightquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik het te moeilijk maak dan snap jij het niet!
Ik wist dat die reactie ging komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:45 schreef Sander het volgende:
Heb je Karlijn het blijde nieuws al verteld?
failquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:06 schreef Sander het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen Access 2007 op m'n laptop is. Maar, ik kan in 2003 net zo goed aan de slag, plus, Ger heeft ws toch Access 87 en kan het toch niet openen.
Moet ik wel eerst ff access 2003 downloaden
Ja, dat kan, is zelfs makkelijker. Je schrijft gewoon de tabellen over als tabel(veld, veld veld).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fail
ik heb nu trouwens die databasestructuur...
dan kan ik daaruit wel de RMAP herleiden toch? AL moet het eigenlijk andersom?
Gewoon hosten toch? Willem heeft homeserver dus IP/casus en ger kan zn lol op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Sander het volgende:
Mjah, zat ik aan te denken, maar oplevering is weer kutter. phpmyadmin erbij, etc etc. Kan er zo wel ff over nadenken. Moet eik ff aan de slag
Zal eens kijken zo. Als gaby al bezig is met access wil ik haar daar ook niet in de vingers snijden. Zal zo even overleggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Gewoon hosten toch? Willem heeft homeserver dus IP/casus en ger kan zn lol op.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
dagdag is de grootste baggeraar van KLB, ken je klassiekers.
Klote manquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:11 schreef Nielez het volgende:
Goedemorgen.
Niels is weer single
Correctie. Goedemorgen.
Lekker subtiele reactie ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:45 schreef Sander het volgende:
Heb je Karlijn het blijde nieuws al verteld?
Uhuh. Probleem is alle dat veel mensen dat niet willen beseffen. Die snappen niet dat al dat girale geld gewoon gebakken lucht is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwaliteitsquote, de kredietcrisis in een notendop.
Was ze blond? Dat vind ik altijd zo superzonde he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw ook fail, men vriendin gisteravond nog even,"Oja, k heb men haar bruin geverfd"![]()
quote:
Het is grap, dat snap je toch wel hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
dagdag modnet wakker dus ga sowieso ff de nieuwe topics doornemen
en ter toevoeging op det ene r en p topic.. zou dagdag een typetje zijn of gewon écht zo
* weent meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef TheVotary het volgende:
Of van blond----->zwart, de nachtmerrie! Geloof dat het nou niet meer zo 'hip' is als het wel geweest is, maar daar moet ik altijd een beetje van huilen.![]()
Het is ook wel moeilijke materie omdat niemand de vraag kan beantwoorden "maar als 't zo'n probleem is, waarom doen ze er dan niks aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Uhuh. Probleem is alle dat veel mensen dat niet willen beseffen. Die snappen niet dat al dat girale geld gewoon gebakken lucht is.
Is ook. Je kunt er nu niet zomaar iets aan doen, en aangezien de hele wereldeconomie erop gestoeld is, kun je niet als enige land terugzakken. Probleem is dat het gewoon een grote luchtbel is die een keer moet klappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijke materie omdat niemand de vraag kan beantwoorden "maar als 't zo'n probleem is, waarom doen ze er dan niks aan?", tsja, goeie vraag
.
daarom de vraag, zou het een typetje zijn of zou hij echt zo denkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is grap, dat snap je toch wel he? Verder is ie toch best cool, alleen 't gaat nergens over wat ie post
.
Kertskaarten bewaren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Mikkie het volgende:
Bewaren jullie je ontvangen kerstkaarten altijd? Die mensen ken ik namelijk wel. Ik heb zojuist de hele zooi in de prullenbak gemikt. En eindelijk m'n kerstboom opgeruimd, was er nog niet van gekomen![]()
.
Kunstboompje natuurlijk, muppetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
alle naalden al apart opgezogen of nietlagen die er nog onder
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef Mikkie het volgende:
Sla, je moet je oude ava terug. Ik vind deze maar niks.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Moet ze proberen. Eerst de casus af
Het lijkt erop jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Nielez het volgende:
Je zult eraan moeten geloven Sander.
Oh hoi.
5 uur weggeweest voor half uurtje college
De remake is uit hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
hebben we in de 3e met geschiedenis gekeken, idd goede film
Niet zo depri, weekendquote:
Ik ben er wel een beetje in thuis, ja. Maar wat wil je nou horen? Een beschouwing, een ondoordacht, kort-door-de-bocht oordeel of wat? Het is een discussie die je kan doorvoeren tot een ethisch niveau, waarbij er voor allerlei argumenten wel wat te zeggen isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
Pedofilie: veroordeeld, straf uitgezeten en dan ? mikkie jij weet daar vast meer over
Ja precies. Lekker nimby'en maar verder nergens over nadenken. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatst ook zo'n plan, krijgt de burgemeester inlichtingen als er een pedofiel in z'n gemeente komt wonen. Ja......en dan? Je kan 'm moeilijk 24/7 in de gate houden.
Of als er weer ophef is als er ergens eentje komt wonen, vragen ze aan de buurtbewoners wat ze ervan vinden, "oprotten!, weg ermee!", ja maar waar moeten ze dan wonen, "ja eeeeuuhhhhh.....niet hier!".
Slachtoffertjes van een pedofiel die chemische castratie heeft ondergaan worden doorgaans zwaarder toegetakeld dan bij gewone pedofielen het geval is, want chemische castratie neemt de lust niet per se weg, maar wel de erectie. En dat frustreert enorm. Dan komt er van alles aan te pas wat je maar in een slachtoffertje kan duwen. Daar had ik pas laatst een docu over gezien dus je kan wel nagaan hoe wetenschappelijk verantwoord het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef TheVotary het volgende:
Pedofielen hebben zo'n hoog recidivistengehalte dat ik de primaire reactie:oprotten, me erg goed kan voorstellen. Chemische castratie heb ik an sich ook niet zo'n bezwaren tegen om maar even een voorbeeld te noemen om nog enigzins met dit probleem om te gaan.
da's heel goed babequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh
Mijn tentamen van vandaag ging best oke trouwens!
ik had gisteren bijna een pizza swarmi besteld, gewoon, omdat de serveerster het zo debiel uitsprakquote:
niks over mensen die niet kunnen reageren he.... anders heb je de poppen aan het dansenquote:
De spreekwoordelijke poppen, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks over mensen die niet kunnen reageren he.... anders heb je de poppen aan het dansen
In New Yorkquote:
Ja, net als 1quote:
doe eens de moeite om mn post op te zoeken, ik reageerde nogquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
Ah oké, dan zoek ik hem wel ergens anders.
En jij voortaan niet meer zo arrogant doen ouwe.
oke ik had haast
Dude daar was ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik was vanmorgen op de HAN in Arnhem, maar geen LR of CP gezien trouwens.
Euh... weet ik veelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Dude daar was ik ook. Welk gebouw?
Uhuh, daar zat ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh... weet ik veelZe hadden er gele en groene banken?
. Iets met ICA ofzo?
Dan heb je Marcel gezien, da's wel een goeie vriend van me. Ik kwam nog langs het lokaal waar die presentatie was, heb nog even naar binnen gekeken door de ramen heen. Had alleen een cursusdag dus kon er niet bij zijn. Anders was het wel een minimeet geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Was voor een presentatie van paar studenten "... en Multimedia Design".
Meet, waar? Link?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet trouwens?
Dan had je me kunnen spotten inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan heb je Marcel gezien, da's wel een goeie vriend van me. Ik kwam nog langs het lokaal waar die presentatie was, heb nog even naar binnen gekeken door de ramen heen. Had alleen een cursusdag dus kon er niet bij zijn. Anders was het wel een minimeet geweest
[??-01] De 13e Nijmegenmeet! laten we eens origineel doen!quote:
Dan heb ik je gezien maat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Arnhem Velperpoort, maar ik ben nooit op de ICA. Alleen gister toevallig.
Vroeg in de ochtend zeker?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan heb ik je ws chagrijnig voorbij gelopen.
Begrijpelijk danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Laat op de dag. Lange cursusdag, en vannacht maar 3.5 uur geslapen. Was doodop
Daar sluit ik me bij aan. Zo lang mogelijk blijven liggen, dus nu nog vijf minuten om me aan te kleden en m'n tas te pakkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:27 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen. Kan nog wel 3 uur extra gebruiken
Ja nee, ik had ze ook daadwerkelijk uitgenodigd en het was wel leuk. Maar niet uitslapen dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:49 schreef morgane het volgende:
Mja das wel minderhet is goed bedoeld, maar dat was wel zo'n 'nu even niet' momentje.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een bijna lapo derin gooien
Moet je niet hard wegrennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een bijna lapo derin gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |