Is ook. Je kunt er nu niet zomaar iets aan doen, en aangezien de hele wereldeconomie erop gestoeld is, kun je niet als enige land terugzakken. Probleem is dat het gewoon een grote luchtbel is die een keer moet klappen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is ook wel moeilijke materie omdat niemand de vraag kan beantwoorden "maar als 't zo'n probleem is, waarom doen ze er dan niks aan?", tsja, goeie vraag
.
daarom de vraag, zou het een typetje zijn of zou hij echt zo denkenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is grap, dat snap je toch wel he? Verder is ie toch best cool, alleen 't gaat nergens over wat ie post
.
Kertskaarten bewaren?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:14 schreef Mikkie het volgende:
Bewaren jullie je ontvangen kerstkaarten altijd? Die mensen ken ik namelijk wel. Ik heb zojuist de hele zooi in de prullenbak gemikt. En eindelijk m'n kerstboom opgeruimd, was er nog niet van gekomen![]()
.
Kunstboompje natuurlijk, muppetquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:19 schreef swarmahoer het volgende:
alle naalden al apart opgezogen of nietlagen die er nog onder
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:42 schreef Mikkie het volgende:
Sla, je moet je oude ava terug. Ik vind deze maar niks.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:41 schreef Sander het volgende:
[..]
Moet ze proberen. Eerst de casus af
Het lijkt erop jaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 16:34 schreef Nielez het volgende:
Je zult eraan moeten geloven Sander.
Oh hoi.
5 uur weggeweest voor half uurtje college
De remake is uit hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:38 schreef swarmahoer het volgende:
hebben we in de 3e met geschiedenis gekeken, idd goede film
Niet zo depri, weekendquote:
Ik ben er wel een beetje in thuis, ja. Maar wat wil je nou horen? Een beschouwing, een ondoordacht, kort-door-de-bocht oordeel of wat? Het is een discussie die je kan doorvoeren tot een ethisch niveau, waarbij er voor allerlei argumenten wel wat te zeggen isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
Pedofilie: veroordeeld, straf uitgezeten en dan ? mikkie jij weet daar vast meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |