Gewoon hosten toch? Willem heeft homeserver dus IP/casus en ger kan zn lol op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Sander het volgende:
Mjah, zat ik aan te denken, maar oplevering is weer kutter. phpmyadmin erbij, etc etc. Kan er zo wel ff over nadenken. Moet eik ff aan de slag
Zal eens kijken zo. Als gaby al bezig is met access wil ik haar daar ook niet in de vingers snijden. Zal zo even overleggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Gewoon hosten toch? Willem heeft homeserver dus IP/casus en ger kan zn lol op.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
dagdag is de grootste baggeraar van KLB, ken je klassiekers.
Klote manquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:11 schreef Nielez het volgende:
Goedemorgen.
Niels is weer single
Correctie. Goedemorgen.
Lekker subtiele reactie ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:45 schreef Sander het volgende:
Heb je Karlijn het blijde nieuws al verteld?
Uhuh. Probleem is alle dat veel mensen dat niet willen beseffen. Die snappen niet dat al dat girale geld gewoon gebakken lucht is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwaliteitsquote, de kredietcrisis in een notendop.
Was ze blond? Dat vind ik altijd zo superzonde he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw ook fail, men vriendin gisteravond nog even,"Oja, k heb men haar bruin geverfd"![]()
quote:
Het is grap, dat snap je toch wel hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
dagdag modnet wakker dus ga sowieso ff de nieuwe topics doornemen
en ter toevoeging op det ene r en p topic.. zou dagdag een typetje zijn of gewon écht zo
* weent meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef TheVotary het volgende:
Of van blond----->zwart, de nachtmerrie! Geloof dat het nou niet meer zo 'hip' is als het wel geweest is, maar daar moet ik altijd een beetje van huilen.![]()
Het is ook wel moeilijke materie omdat niemand de vraag kan beantwoorden "maar als 't zo'n probleem is, waarom doen ze er dan niks aanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:43 schreef Mikkie het volgende:
Uhuh. Probleem is alle dat veel mensen dat niet willen beseffen. Die snappen niet dat al dat girale geld gewoon gebakken lucht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |