Zo jij bent makkelijk op de kast te jagen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En nog steeds kan elke debiel alles editten bij elke entry. Wikipedia als reference onder een wetenschappelijk artikel doe je niet, punt. Kun je wel nog met twintig van die mooie praatjes aankomen, maar pas als ik een artikel lees dat gepubliceerd staat in Nature een referentie heeft naar onderzoek dat op wikipedia staat blijft dit zo en bij mijn weten is dit (nog) niet het geval. En dat laatste punt, kom op man, gaf alleen aan dat een huisvrouw niet naar zulke zut kijkt. Chagrijntjes gegeten ofzo?
Ach blah, maak je er anders gemakkelijk van afquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk op de kast te jagen!Kom je er nog vanaf of moet je een keukentrapje? Aangezien je dezelfde programma's kijkt als de gemiddelde huisvrouw vermoed ik wel dat je ook een keukentrapje in huis hebt
Kijk, dit soort opmerkingen passen veel beter bij je dan semi-bedreigingen.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo jij bent makkelijk op de kast te jagen!Kom je er nog vanaf of moet je een keukentrapje? Aangezien je dezelfde programma's kijkt als de gemiddelde huisvrouw vermoed ik wel dat je ook een keukentrapje in huis hebt
Ik doe met je mee.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:48 schreef HostiMeister het volgende:
Maar homeboys, ik vind het weer goed geweest. Een fijne nachtrust toegewenst aan jullie![]()
Als ik het te moeilijk maak dan snap jij het niet!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach blah, maak je er anders gemakkelijk van af
If it helps you sleep at nightquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik het te moeilijk maak dan snap jij het niet!
Ik wist dat die reactie ging komenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:45 schreef Sander het volgende:
Heb je Karlijn het blijde nieuws al verteld?
failquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:06 schreef Sander het volgende:
Ik bedenk me net dat ik geen Access 2007 op m'n laptop is. Maar, ik kan in 2003 net zo goed aan de slag, plus, Ger heeft ws toch Access 87 en kan het toch niet openen.
Moet ik wel eerst ff access 2003 downloaden
Ja, dat kan, is zelfs makkelijker. Je schrijft gewoon de tabellen over als tabel(veld, veld veld).quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
fail
ik heb nu trouwens die databasestructuur...
dan kan ik daaruit wel de RMAP herleiden toch? AL moet het eigenlijk andersom?
Gewoon hosten toch? Willem heeft homeserver dus IP/casus en ger kan zn lol op.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:49 schreef Sander het volgende:
Mjah, zat ik aan te denken, maar oplevering is weer kutter. phpmyadmin erbij, etc etc. Kan er zo wel ff over nadenken. Moet eik ff aan de slag
Zal eens kijken zo. Als gaby al bezig is met access wil ik haar daar ook niet in de vingers snijden. Zal zo even overleggenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:52 schreef Nielez het volgende:
[..]
Gewoon hosten toch? Willem heeft homeserver dus IP/casus en ger kan zn lol op.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
dagdag is de grootste baggeraar van KLB, ken je klassiekers.
Klote manquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:11 schreef Nielez het volgende:
Goedemorgen.
Niels is weer single
Correctie. Goedemorgen.
Lekker subtiele reactie ookquote:Op vrijdag 16 januari 2009 07:45 schreef Sander het volgende:
Heb je Karlijn het blijde nieuws al verteld?
Uhuh. Probleem is alle dat veel mensen dat niet willen beseffen. Die snappen niet dat al dat girale geld gewoon gebakken lucht is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwaliteitsquote, de kredietcrisis in een notendop.
Was ze blond? Dat vind ik altijd zo superzonde he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
btw ook fail, men vriendin gisteravond nog even,"Oja, k heb men haar bruin geverfd"![]()
quote:
Het is grap, dat snap je toch wel hequote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
dagdag modnet wakker dus ga sowieso ff de nieuwe topics doornemen
en ter toevoeging op det ene r en p topic.. zou dagdag een typetje zijn of gewon écht zo
* weent meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:33 schreef TheVotary het volgende:
Of van blond----->zwart, de nachtmerrie! Geloof dat het nou niet meer zo 'hip' is als het wel geweest is, maar daar moet ik altijd een beetje van huilen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |