Ja precies. Lekker nimby'en maar verder nergens over nadenken. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatst ook zo'n plan, krijgt de burgemeester inlichtingen als er een pedofiel in z'n gemeente komt wonen. Ja......en dan? Je kan 'm moeilijk 24/7 in de gate houden.
Of als er weer ophef is als er ergens eentje komt wonen, vragen ze aan de buurtbewoners wat ze ervan vinden, "oprotten!, weg ermee!", ja maar waar moeten ze dan wonen, "ja eeeeuuhhhhh.....niet hier!".
Slachtoffertjes van een pedofiel die chemische castratie heeft ondergaan worden doorgaans zwaarder toegetakeld dan bij gewone pedofielen het geval is, want chemische castratie neemt de lust niet per se weg, maar wel de erectie. En dat frustreert enorm. Dan komt er van alles aan te pas wat je maar in een slachtoffertje kan duwen. Daar had ik pas laatst een docu over gezien dus je kan wel nagaan hoe wetenschappelijk verantwoord het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef TheVotary het volgende:
Pedofielen hebben zo'n hoog recidivistengehalte dat ik de primaire reactie:oprotten, me erg goed kan voorstellen. Chemische castratie heb ik an sich ook niet zo'n bezwaren tegen om maar even een voorbeeld te noemen om nog enigzins met dit probleem om te gaan.
da's heel goed babequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh
Mijn tentamen van vandaag ging best oke trouwens!
ik had gisteren bijna een pizza swarmi besteld, gewoon, omdat de serveerster het zo debiel uitsprakquote:
niks over mensen die niet kunnen reageren he.... anders heb je de poppen aan het dansenquote:
De spreekwoordelijke poppen, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks over mensen die niet kunnen reageren he.... anders heb je de poppen aan het dansen
In New Yorkquote:
Ja, net als 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |