Het is middernacht, nou niet te rationeel en logisch gaan nadenken Pietje.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien is 't een optie om ze te bellen, 't is maar een idee.
Ze gingen naar de soos of naar de hoed, zeker?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:03 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een belfobie knulletjes, ik HAAT bellen.
Maar heb inmiddels iemand anders gesmst en nu wel reactie
Zijn geen mensen van m'n vereniging! Ik heb daarnaast ook nog vriendenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze gingen naar de soos of naar de hoed, zeker?
Jij kijkt ook echt een hoop pulp hèquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
Ben me trouwens toch naar iets raars aan het kijken; drie prinsen die ubdercover in Brighton (of all places) op zoek gaan naar echte liefde...
Veel plezier!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zijn geen mensen van m'n vereniging! Ik heb daarnaast ook nog vrienden
Maar nee, bij iemand eerst wat drinken.. dus daar ga ik nu heen
Dag mensen!
Tja BBC3 zendt gewoon veel geinige zooi uitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij kijkt ook echt een hoop pulp hè.
[..]
Veel plezier!
Ik ga maar eens naar bed. Morgen weer vroeg op om een presentatie van een vriend bij te wonen...
Je hebt de tv-kijk-smaak-van-de-gemiddelde-huisvrouw-met-opvliegers!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja BBC3 zendt gewoon veel geinige zooi uit
Slaap lekker
Tsssquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt de tv-kijk-smaak-van-de-gemiddelde-huisvrouw-met-opvliegers!
Ja, want die zijn echt van niveau top-wetenschap! Jij haalt zeker je wetenschappelijke publicaties zeker ook uit de kijk?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
TsssIk wil een gemiddelde huisvrouw met opvliegers wel eens naar docu's op discovery science zien kijken.
Ja, helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want die zijn echt van niveau top-wetenschap! Jij haalt zeker je wetenschappelijke publicaties zeker ook uit de kijk?
http://www.nature.com/nature/journal/v438/n7070/full/438900a.htmlquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, helemaal mijn ding
Wikipedia mag je toch ook als reference onder aan je artikels zetten?
Nature 438, 900-901 (15 December 2005) | doi:10.1038/438900a; Published online 14 December 2005quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.nature.com/nature/journal/v438/n7070/full/438900a.html
bij ons mag t niet gebruikt wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, helemaal mijn ding
Wikipedia mag je toch ook als reference onder aan je artikels zetten?
Gastquote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bij ons mag t niet gebruikt worden
Brittanica heeft er nog op gereageerd en Nature heeft die bezwaren weer weerlegd. Daarnaast is Wikipedia veel dynamischer dan Brittanica dus naarmate de tijd verstrijkt wordt het nog een harde dobber voor Brittanica om Wiki bij te houden. Maar ja, van iemand die docu's van discovery al als wetenschap ziet hoef je dan ook niet veel te verwachten. Gast!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nature 438, 900-901 (15 December 2005) | doi:10.1038/438900a; Published online 14 December 2005
Gast
quote:
En nog steeds kan elke debiel alles editten bij elke entry. Wikipedia als reference onder een wetenschappelijk artikel doe je niet, punt. Kun je wel nog met twintig van die mooie praatjes aankomen, maar pas als ik een artikel lees dat gepubliceerd staat in Nature een referentie heeft naar onderzoek dat op wikipedia staat blijft dit zo en bij mijn weten is dit (nog) niet het geval. En dat laatste punt, kom op man, gaf alleen aan dat een huisvrouw niet naar zulke zut kijkt. Chagrijntjes gegeten ofzo?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Brittanica heeft er nog op gereageerd en Nature heeft die bezwaren weer weerlegd. Daarnaast is Wikipedia veel dynamischer dan Brittanica dus naarmate de tijd verstrijkt wordt het nog een harde dobber voor Brittanica om Wiki bij te houden. Maar ja, van iemand die docu's van discovery al als wetenschap ziet hoef je dan ook niet veel te verwachten. Gast!
Ik ga hem nu echt een keer lezen, hij moet wel grappig zijn idd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 01:16 schreef swarmahoer het volgende:
sorry hosti ik zat niet op te letten
om t goed te maken, dit zette bij mij iig een glimlach op mn gezicht
Betalen met een spin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |