Het is geen verwijtquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is geen verwijt. You go girl, 9 it is
!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo werd de meet afgeblazen eigenlijk?
En zit je dat nu dan ook echt te doen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn reden om niet te gaan was omdat ik nog teveel moest doen voort tentamen
ik las straks een heel mooi topic in r&p, over de user achter de fokkerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit je dat nu dan ook echt te doen?
ik ben net een kwartierje geleden gestopt ofzo.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En zit je dat nu dan ook echt te doen?
Je eigen R&P topic is er dus nog niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik las straks een heel mooi topic in r&p, over de user achter de fokker
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je eigen R&P topic is er dus nog niet?
Verstandige keuze, je bent zo kwetsbaar op die dingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw, rijd ik vandaag toch wat voorzichtiger, voortaan een vriendin waar ik voor in leven moet blijven.... Wordt ik vandaag alsnog bijna aangeredenKwam van rechts, draai de weg op, auto die van links komt, zit die kankerhoer achterom te kijken ipv op de weg te letten ! mja gelukkig reed ze niet zo hard en was ik al bijna overgestoken voor ze me zag, en besloot fors te remmen
![]()
Heb maar heel wijs nee geschud terwijl ik verder reed
Achterna met een honkbalknuppelquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Btw, rijd ik vandaag toch wat voorzichtiger, voortaan een vriendin waar ik voor in leven moet blijven.... Wordt ik vandaag alsnog bijna aangeredenKwam van rechts, draai de weg op, auto die van links komt, zit die kankerhoer achterom te kijken ipv op de weg te letten ! mja gelukkig reed ze niet zo hard en was ik al bijna overgestoken voor ze me zag, en besloot fors te remmen
![]()
Heb maar heel wijs nee geschud terwijl ik verder reed
Jij bent stiekem gewoon aan het sjansen in het verkeerquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook altijd oogcontact maken en weten dat iemand je gezien heeft alvorens je de weg op draait...
Hee heb je de 'nieuwe' UFC nog gezien?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Achterna met een honkbalknuppel
Met mijn donkere vizierquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:25 schreef Mikkie het volgende:
Daarom moet je ook altijd oogcontact maken en weten dat iemand je gezien heeft alvorens je de weg op draait...
Ja, want er rijden echt massa's slimme studentes van begin 20 rondquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Jij bent stiekem gewoon aan het sjansen in het verkeer![]()
Die hebben tenminste geldquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja, want er rijden echt massa's slimme studentes van begin 20 rond.
Da's precies de reden dat ze geblindeerde voor- en zijruiten bij auto's verbieden. Wat mij betreft mogen ze hetzelfde doen bij helmen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Met mijn donkere vizier?
En hoofddoekjes in de auto. Ook afschaffen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's precies de reden dat ze geblindeerde voor- en zijruiten bij auto's verbieden. Wat mij betreft mogen ze hetzelfde doen bij helmen.
Wat dacht je van vrouwen in de auto in zijn algemeenheid!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:31 schreef Sander het volgende:
[..]
En hoofddoekjes in de auto. Ook afschaffen!
Zo gek dat dat bij mij altijd ont-zet-tend meevalt he.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Elke rit is een gevaarlijke, gelukkig heb ik tot nu toe de controle weten te houden![]()
Jij rijdt ook motor?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zo gek dat dat bij mij altijd ont-zet-tend meevalt he.
Nee maar het lijkt me niet geheel logisch dat auto = vrijwel altijd veilige rit en motor = altijd een gevaarlijke rit.quote:
Niet he-le-maal helder, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee maar het lijkt me niet geheel logisch dat auto = vrijwel altijd veilige rit en motor = altijd een gevaarlijke rit.
Jij of ik?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet he-le-maal helder, sorry
Nu snap ik het echt niet meer haha.. blame it on the concussion.quote:
Ow jeetje Mikquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu snap ik het echt niet meer haha.. blame it on the concussion.
[..]
Ow jeetje Mik
Dat was mijn manier om aan te geven dat ik het niet begreep, sorryquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu snap ik het echt niet meer haha.. blame it on the concussion.
[..]
Ow jeetje Mik
Dan is het goed!quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat was mijn manier om aan te geven dat ik het niet begreep, sorry
Superfail, wilde de auto in "duiken" om m'n telefoon te pakken, maar stond op een stoep en dus hoger.. dus knalde tegen de bovenkant van de auto aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Concussion? Hoe kom je daar aan dan
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dan is het goed!
[..]
Superfail, wilde de auto in "duiken" om m'n telefoon te pakken, maar stond op een stoep en dus hoger.. dus knalde tegen de bovenkant van de auto aanEn viel vervolgens achterover op de stoep haha..
Ik heb een keertje "Bob Marley & the waiters" gehad terwijl ik 't op msn liet zien, toen werd ik er ff op gewezenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:43 schreef Sander het volgende:
Wat een faal... spelfout gemaakt in mijn muziek, de helft van mijn Fleetwood Mac collectie heet nu "Fleetwoord Mac"
quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Superfail, wilde de auto in "duiken" om m'n telefoon te pakken, maar stond op een stoep en dus hoger.. dus knalde tegen de bovenkant van de auto aanEn viel vervolgens achterover op de stoep haha..
Ja hé! Kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]![]()
!
Sorry, maar da's echt heel dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |