Ik ben er wel een beetje in thuis, ja. Maar wat wil je nou horen? Een beschouwing, een ondoordacht, kort-door-de-bocht oordeel of wat? Het is een discussie die je kan doorvoeren tot een ethisch niveau, waarbij er voor allerlei argumenten wel wat te zeggen isquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:00 schreef swarmahoer het volgende:
Pedofilie: veroordeeld, straf uitgezeten en dan ? mikkie jij weet daar vast meer over
Ja precies. Lekker nimby'en maar verder nergens over nadenken. Beetje jammer.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laatst ook zo'n plan, krijgt de burgemeester inlichtingen als er een pedofiel in z'n gemeente komt wonen. Ja......en dan? Je kan 'm moeilijk 24/7 in de gate houden.
Of als er weer ophef is als er ergens eentje komt wonen, vragen ze aan de buurtbewoners wat ze ervan vinden, "oprotten!, weg ermee!", ja maar waar moeten ze dan wonen, "ja eeeeuuhhhhh.....niet hier!".
Slachtoffertjes van een pedofiel die chemische castratie heeft ondergaan worden doorgaans zwaarder toegetakeld dan bij gewone pedofielen het geval is, want chemische castratie neemt de lust niet per se weg, maar wel de erectie. En dat frustreert enorm. Dan komt er van alles aan te pas wat je maar in een slachtoffertje kan duwen. Daar had ik pas laatst een docu over gezien dus je kan wel nagaan hoe wetenschappelijk verantwoord het is.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:33 schreef TheVotary het volgende:
Pedofielen hebben zo'n hoog recidivistengehalte dat ik de primaire reactie:oprotten, me erg goed kan voorstellen. Chemische castratie heb ik an sich ook niet zo'n bezwaren tegen om maar even een voorbeeld te noemen om nog enigzins met dit probleem om te gaan.
da's heel goed babequote:Op vrijdag 16 januari 2009 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh
Mijn tentamen van vandaag ging best oke trouwens!
ik had gisteren bijna een pizza swarmi besteld, gewoon, omdat de serveerster het zo debiel uitsprakquote:
niks over mensen die niet kunnen reageren he.... anders heb je de poppen aan het dansenquote:
De spreekwoordelijke poppen, natuurlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niks over mensen die niet kunnen reageren he.... anders heb je de poppen aan het dansen
In New Yorkquote:
Ja, net als 1quote:
doe eens de moeite om mn post op te zoeken, ik reageerde nogquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:05 schreef Houniet het volgende:
Ah oké, dan zoek ik hem wel ergens anders.
En jij voortaan niet meer zo arrogant doen ouwe.
oke ik had haast
Dude daar was ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:09 schreef Mikkie het volgende:
Ik was vanmorgen op de HAN in Arnhem, maar geen LR of CP gezien trouwens.
Euh... weet ik veelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:10 schreef Sander het volgende:
[..]
Dude daar was ik ook. Welk gebouw?
Uhuh, daar zat ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh... weet ik veelZe hadden er gele en groene banken?
. Iets met ICA ofzo?
Dan heb je Marcel gezien, da's wel een goeie vriend van me. Ik kwam nog langs het lokaal waar die presentatie was, heb nog even naar binnen gekeken door de ramen heen. Had alleen een cursusdag dus kon er niet bij zijn. Anders was het wel een minimeet geweestquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Was voor een presentatie van paar studenten "... en Multimedia Design".
Meet, waar? Link?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:08 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet trouwens?
Dan had je me kunnen spotten inderdaadquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:12 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan heb je Marcel gezien, da's wel een goeie vriend van me. Ik kwam nog langs het lokaal waar die presentatie was, heb nog even naar binnen gekeken door de ramen heen. Had alleen een cursusdag dus kon er niet bij zijn. Anders was het wel een minimeet geweest
[??-01] De 13e Nijmegenmeet! laten we eens origineel doen!quote:
Dan heb ik je gezien maat.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Arnhem Velperpoort, maar ik ben nooit op de ICA. Alleen gister toevallig.
Vroeg in de ochtend zeker?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:19 schreef Sander het volgende:
[..]
Dan heb ik je ws chagrijnig voorbij gelopen.
Begrijpelijk danquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Laat op de dag. Lange cursusdag, en vannacht maar 3.5 uur geslapen. Was doodop
Daar sluit ik me bij aan. Zo lang mogelijk blijven liggen, dus nu nog vijf minuten om me aan te kleden en m'n tas te pakkenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 07:27 schreef Sander het volgende:
Goeiemorgen. Kan nog wel 3 uur extra gebruiken
Ja nee, ik had ze ook daadwerkelijk uitgenodigd en het was wel leuk. Maar niet uitslapen dusquote:Op zaterdag 17 januari 2009 08:49 schreef morgane het volgende:
Mja das wel minderhet is goed bedoeld, maar dat was wel zo'n 'nu even niet' momentje.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een bijna lapo derin gooien

Moet je niet hard wegrennen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Even een bijna lapo derin gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |