Ja het schijnt, hij heeft nog geen foto gepostquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus heeft Sander een pak aan? Wat een baas.
neequote:Op donderdag 15 januari 2009 14:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien wil moblo ff een foto maken.
quote:
Je waitz!quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, kwam door je pak. No doubt
quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha hetzusjevan en ik zitten elkaar helemaal gek te maken over Disney
Minuten en dan ontploft de aarde?quote:Op donderdag 15 januari 2009 14:34 schreef LastRequest het volgende:
333
jij wordt een hele goede moeder laterquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:48 schreef LastRequest het volgende:
Begrijpelijk Moblo.. maar komt goed, jouw eerste ritje is nog steeds van jou!
wat moest er ook al weer gedaan wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:49 schreef motorbloempje het volgende:mn motor
wil alleen eigenlijk nog niet weten wat 't kost, al kan ik dat zo wel meteen postbanken als René gepind heeft![]()
uitlaatsysteem grotendeels vervangenquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat moest er ook al weer gedaan wordenen t was rond de 1000 toch zei je vorige keer of was dat weer iets anders
?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij wordt een hele goede moeder later
Goede zaaaaakquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef LastRequest het volgende:
Jow we zijn aangenomen bij bedrijf van gister!
misschienquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Semi-spontane meet ergens? Ik ben voor.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef LastRequest het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:29 schreef LastRequest het volgende:
Als ik er nog zin in heb na die vergadering kom ik misschien nog wel even langsquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Semi-spontane meet ergens? Ik ben voor.
Nou, ik heb je anders genoeg gezien hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het goed klinken Piet!
Vind wel weer gezellig jullie weer te zien
Vooral jou, ik heb je al zolang niet gzienquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
slijmjurk...
Telkens dezelfde Internetfriend meeten gaat ook vervelenquote:
Tot nu toe gaan alleen Piet IB en ik hoe ik het lees.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Potverdorie ik vroeg alleen of er mensen gaan stappen en nu is er een gehele meet![]()
Even kijken hoe laat m'n vrienden willen afspreken, anders kom ik eerst naar jullie toe!
Dat hele verhaal waar we het op msn over hadden he. Vergeet dat maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, ik heb je anders genoeg gezien hoor
Ja fijn hequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
en leuk dat ze je willen hebben lr
Weet je ik ben er vorig jaar geweest.. en toen durfde ik eindelijk in space mountainquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat hele verhaal waar we het op msn over hadden he. Vergeet dat maar
Nog liefhebbers voor disney?
Ja, jij bent van de spontane meets, dus stiekem komt 't door jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Potverdorie ik vroeg alleen of er mensen gaan stappen en nu is er een gehele meet![]()
Even kijken hoe laat m'n vrienden willen afspreken, anders kom ik eerst naar jullie toe!
wel deel van 'misschien' snap je niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo komt ook wel, ontkenningsfase enzo
quote:mis·schien bw wellicht, mogelijk: ~ komt hij nog de kans bestaat dat hij nog komt
kinderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we gaan er met onze kinderen naar toe
Je gebruikt verkeerde woordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel deel van 'misschien' snap je niet?
[..]
quote:ja bw en tw 1 bevestiging ve veronderstelling: heeft hij dat gezegd? Ja! 2 instemming: mooi hè? Ja 3 inleiding tot een tegenwerping 4 uitdrukking van allerlei gevoelens: (verwondering) ja? Is dat zo?; (verzuchting) ja, het is wat; (korzeligheid, ongeduld) ja, dááág ik denk er niet aan; ja en amen zeggen op alles alles goedvinden
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet je ik ben er vorig jaar geweest.. en toen durfde ik eindelijk in space mountain
Het lijkt wel een spannend Blokker verhaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]die gaat nu achteruit toch?
Ik weet nog wel dat ik er toen in geweest ben als klein meisje en toen was mijn mooie zelfgemaakte mickey mouse haarklem kapot gegaan en die lag zo tussen de karretjesmaar toen had zo'n mevrouw die daar werkte hem weer gepakt voor mij
ik het kotsquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe het brulshirt aan vanavond.
Dies gek! Bij mij deed ie dat iig niet, ik vond het zo al eng genoegquote:
egoïstisch verwend nestquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Sander het volgende:
Kinderen? Geadopteerd uit Laos zeker?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe het brulshirt aan vanavond.
Ja klopt ontbijt hadden we ook erbij dat was wel prima, maar echt genoeg broodjes voor de rest van de dag meejatten lukt nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan met de autoWe hebben ontbijt erbij zitten ofzo.
Maar mama kennende zullen we ook wel broodjes enzo meenemen
Ik wil Sander wel eens een kind zien baren eigquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
egoïstisch verwend nest
je durft ze gewoon zelf niet te baren!
I'm with you!quote:
Jeetje toch fijn dat je nog iets krijgt. Alleen als blijkt dat je concentratieproblemen enzo er mee te maken hebben, toch een relatief laag bedrag.. maar goed, gegeven paard enzquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
damn wat was het straks lekker rijden
![]()
enne letselschade bureau belde net, voor mijn ongemakken krijg ik ong hetzelfde bedrag als wat Moblo nog op haar spaarrekening heeftToch leuk, kan ik daar de motor van voorzien van nieuwe bandjes enz...
Is dat niet voor de letselschadequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
enne letselschade bureau belde net, voor mijn ongemakken krijg ik ong hetzelfde bedrag als wat Moblo nog op haar spaarrekening heeftToch leuk, kan ik daar de motor van voorzien van nieuwe bandjes enz...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je vanavond ff bieren?
Hoef je niet te verdedigenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Santa fe, cheapass maar goed het ging er om dat we nu goedkoop konden, dan kan je nog wel int disney hotel gaan zitten, maar je bent er toch amper..
Ja, jij mag ook komen.quote:
donderdagquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Jongens wat wordt er weer lekker doorgepost
Dan niet he, puberquote:
Ja idd... Nouja hij vertelde nog wat andere uitspraken... en mensen die 2 maanden niet konden werken, hoofdwond, dat soort dingen, kregen +- 4 - 500 euro... Dus mag ik in mijn handjes klappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I'm with you!
[..]
Jeetje toch fijn dat je nog iets krijgt. Alleen als blijkt dat je concentratieproblemen enzo er mee te maken hebben, toch een relatief laag bedrag.. maar goed, gegeven paard enz
Mja ik kan dat geld wel tegen mijn hoofd aan wapperen, maar dat helpt niet zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat niet voor de letselschade?
Kom je vanavond ff bieren?
tmi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Nielez het volgende:
Sander zag er strak uit in pak. Ik kan bevestigen
nou zeg, jij maakt ook wat mee op een dag....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef -RockYourBody- het volgende:
Dat Linnaeus gebouw heh, de ingang die is helemaal niet berekend op zoveel mensen ... kom daar om 5 voor half elf aan en kan bijna 10 minuten wachten tot al die mensen er uit zijn gelopen. WTF je zou verwachten dat er tenminste plaats gemaakt zou worden voor de macdaddy.
jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Net zoiets als bmi maar dan anders?
Booby Mass Index
Met een t?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Booby Mass Index
nee titty want booby is met een bquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Booby Mass Index
quote:
moet ik daarvoor mijn leren pak aan?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
nou, zullen 'we' CP dan ook maar evensandwichen
als die alweer opgedroogd isquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
moet ik daarvoor mijn leren pak aan?
Haha, mijn vader zegt altijd bij wijze van afscheid "Joep, doei!"quote:
Hebben we een eerder avontuur gemist?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als die alweer opgedroogd is
ja joh, net nog mee geredenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als die alweer opgedroogd is
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hebben we een eerder avontuur gemist?
Altijd die smartass comments heh ... wat doe jij trouwens voor 09:00 alleen in één van de achterkamerjes van de FNWI bibliotheek je kwam er met een nogal verwarrende blik uitgelopen ...quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou zeg, jij maakt ook wat mee op een dag....
Fappen, zou je eens moeten proberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Altijd die smartass comments heh ... wat doe jij trouwens voor 09:00 alleen in één van de achterkamerjes van de FNWI bibliotheek je kwam er met een nogal verwarrende blik uitgelopen ...
Dat ook haha, komt omdat dat soort woorden in het echte leven niet eens zo opvallen, maar als ik ze lees wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij vind best wel veul van die doordenkwoordjes vies of niet LR
Dat verklaart datgene wat je in je handen had het verklaart echter niet die warrige blik ... je weet wel die blik van huh ... anyway dat Linnaeus gebouw heh die uitgang heh niet voorzien op zoveel studenten wou Ger nog volgen maar ik denk ik wacht maar keurig zo ben ik dan ook weer altijd netter dan net bschaafder dan beschaafd en IB elke avond jongen tot in de late avond uurtjes op jouw fotos.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Dat verklaart datgene wat je in je handen had het verklaart echter niet die warrige blik ... je weet wel die blik van huh ... anyway dat Linnaeus gebouw heh die uitgang heh niet voorzien op zoveel studenten wou Ger nog volgen maar ik denk ik wacht maar keurig zo ben ik dan ook weer altijd netter dan net bschaafder dan beschaafd en IB elke avond jongen tot in de late avond uurtjes op jouw fotos.
wat een onsamenhangend verhaal misschien kan je beter nog een keer je nederlands examen overdoen want op deze manier is het echt heel vervelend om te lezen als je lange verhalen aan elkaar typt die ook nergens overgaan dat zie ik ook veel bij mij op school van die verhalen die nergens over gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Dat verklaart datgene wat je in je handen had het verklaart echter niet die warrige blik ... je weet wel die blik van huh ... anyway dat Linnaeus gebouw heh die uitgang heh niet voorzien op zoveel studenten wou Ger nog volgen maar ik denk ik wacht maar keurig zo ben ik dan ook weer altijd netter dan net bschaafder dan beschaafd en IB elke avond jongen tot in de late avond uurtjes op jouw fotos.
t gaat toch niet over jouquote:
appeleflapquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
misschien kan je beter nog een keer je nederlands examen overdoen
idd, zon meisje meisje die lrquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij vind best wel veul van die doordenkwoordjes vies of niet LR
Haha wel dan zal jij je ook wel thuis voelen op de Radboud ... maar serieus ergelijk wie bedankt zoiets 10 collegezalen en dan fucking kleine en een kleine deur ... en de wcs is helemaal belachlijk je moet je eerst worstelen door 100 meisjes om er te komen. Niet normaal ... anyway Mama, put my guns in the groundquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een onsamenhangend verhaal misschien kan je beter nog een keer je nederlands examen overdoen want op deze manier is het echt heel vervelend om te lezen als je lange verhalen aan elkaar typt die ook nergens overgaan dat zie ik ook veel bij mij op school van die verhalen die nergens over gaan
lekker op tijdquote:Op donderdag 15 januari 2009 17:10 schreef morgane het volgende:
Welk gebouw is eigenlijk het Linnaeus? :$ heb er morgen tentamen.
Je breekt je belofte aan jezelf weer, je had jezelf nog zo beloofd om nooit meer iets te zeggen tegen die gast die zo uit zijn hoofd wist dat je ex vriend een militair was.quote:
Sorry ik was al zo afgeleid door de schilderijen die aan de muur hangen dat ik de collegezalen niet meer voor de geest kan halen ... al waar ik aan denk is goedkope kunst in witte lijsten.quote:
Nee sorry Swarma, ben behoorlijk moe en morgen vroeg school.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
dupje ga je vanavond ook mee wat drinken
Ik zag staan 22:00 bij Samsonquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
dusja vanavond 10 uur bij pieken of wat wordt het?
Ik heb bij die winkel van jou ooit een mooie hoes voor m'n laptop gekocht... Alleen nu is m'n nieuwe laptop een slagje groterquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Sander het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal een tas kochten!
Heb je ook 13 inch-laptoptassen?quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:29 schreef Sander het volgende:
[..]
Als jullie nou allemaal een tas kochten!
quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
Users die door slotjes heen posten!
damart klopt het dus dat jij een topic weer kan openen na de 300e postaangezien er n paar zwarten doorposten op pagina 7
Haha kwaliteitspost.quote:Op donderdag 15 januari 2009 17:24 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Voor jouw een situatieschets ...
[ afbeelding ]
Het was dan ook een serieuze vraagquote:
Ja dat kan. En na de eerstvolgende post gaat hij weer dicht en kunnen alleen mods en Fa's doorposten, tenzij hij no een keer wordt geopendquote:Op donderdag 15 januari 2009 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
Slotjes die door users heen posten
damart klopt het dus dat jij een topic weer kan openen na de 300e postaangezien er n paar zwarten doorposten op pagina 7
Dat kan ook inderdaad. Soms zijn twee mensen tegelijk aan het posten en komen beide posts nog in het topic. En soms gaat het topic na de 300e reactie niet dicht, maar pas na de volgende. Ook dat kan gebeuren!quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Allemaal 18:40 dus het zal wel tegelijkertijd zijn gegaan.
Leef jij ook nog?quote:
Dat kan niet tegen mij!quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:08 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?
Dit kan toch tegen jou (als ik een goede inschatting maak), zeg maar als het te gek is.
Redelijk hoor! Hoest met je arm/pols/hand?quote:
Dat is goed te horen (redelijk is beter dan helemaal niet goed he!)quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Redelijk hoor! Hoest met je arm/pols/hand?
Ja, ik ben sinds gisteren gestopt met de morfine. Genoeg over gegevenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:29 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is goed te horen (redelijk is beter dan helemaal niet goed he!)
Joa ook wel goed, best wel positieve controle gehad, alleen dus fysio... En kan 3 maanden duren voordat het weer helemaal functioneert.
True, wel heftig, ineens van de morfine (overgestapt op andere pijnstillers? ik weet niet of het sterk genoeg is voor jou, maar ik vind diclofenac goed werkenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ben sinds gisteren gestopt met de morfine. Genoeg over gegevendan maar pijn lijden
![]()
O, wat zijn 3 maandjes nu op een heel leven! Als je er permanent vanaf bent dan is het dat allemaal wel waard.
Nee, van de pijnstillers naar de morfine, maar daar word ik ziek van. Dus nu zonder pijnstillers.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:39 schreef Dupje het volgende:
[..]
True, wel heftig, ineens van de morfine (overgestapt op andere pijnstillers? ik weet niet of het sterk genoeg is voor jou, maar ik vind diclofenac goed werken)
Hmz, dat is bluh.quote:Op donderdag 15 januari 2009 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, van de pijnstillers naar de morfine, maar daar word ik ziek van. Dus nu zonder pijnstillers.
Ja, die ken ik ja. Die heb ik ook nog ergens slingeren. Werken voor geen meter bij mij.
Ja, vervelend is dat! En waarom sms't Piet jou daar eik over?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krijg net een sms van Piet, die is al 3 uur aant reizen omdat zo'n tof persoon weer es gesprongen is.
Heb je een DPtje afgesproken met Pietje en IBje?quote:
quote:
LR, Yash legt het je wel even uitquote:
Heeft niet zo veel met nerderigheid te maken denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef LastRequest het volgende:
Ach kijk, ik denk altijd dat ik een nerd ben, maar er zijn ook dingen aan mij voorbij gegaan.
Yasha gooit het op IRCquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met nerderigheid te maken denk ik
Als wij nou ook gaan zijn we met genoeg man voor een DVDA.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
Right... Yasha krijg ineens allemaal verkeerde gedachtes
Maar vandaag dus ene hoop gemist hier? Mensen die gaan meeten, dp's en sandwiches...?
Dat eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
meeting-twijfel hier..
moet nog teveel doen
Goed contact in de familiequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef LastRequest het volgende:
Mijn zusje is geniaal, ze woont gewoon in de kamer naast me, en ze wist niet dat ik een hersenschudding of wat dan ook hadZe vond het al wel gek dat ik veel sliep
Uhhuh haha.. allebei wel druk afgelopen tijd dat zal het zijn.. maar dan nog, ze was erbij toen het gebeurdequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed contact in de familie
Maar op zich, ik vertel ook nooit wat thuis :'0
Wil je dat voor elkaar krijgen dan moet het wel een drukke meet wordenquote:
Vele handen maken licht werk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je dat voor elkaar krijgen dan moet het wel een drukke meet worden![]()
Dat is 'm dus niet helemaal geworden. Een springer tussen driebergen en edequote:
Verkapte mag-ik-je-nummer postquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik hossel je 06 nummer wel Piet
haahhaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verkapte mag-ik-je-nummer post.
Swarmi belde trouwens, denk je dat je alle nummers van 'm wel hebt, hosselt ie gewoon weer een nieuwe![]()
.
Goed bezig Yash, zo tik je dat tentamen wel binnen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben hier met een supervette fijne markeerder aant markeren, is ie gewoon van de verening van LR!
Dus als je nog een aantal van die minimarkeerders hebt LR
Nee, maar als je tips hebt voor een goed tweekamerappartementje in Nijmegen voor een goede prijs hoor ik het graagquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als de aanbieding een beetje ok is maar eens woonruimte in Leiden gaan zoeken. Iemand tips
?
Bijna een meet, tot ie niet doorgingquote:
Precies. Zo irritant vind ik dat. Van dat volk dat dan drie A4'tjes volschrijft omdat er vast wel iets goed tussen staat. Ja, dag. Je kunt ook het boek overschrijven, dan staat het goede er vast ook tussen. Point is: je moet het opschrijven als je het weet. Zo niet, pech hebben. Je kunt wel gokken, maar 50 regels per antwoord in de hoop dat je een keer raak schiet vind ik zo matigquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kort en bondig is juist moeilijker. Docenten haten vaak de verhalen "waar dan wel iets goed in moet zitten"
.
Omdat ik er niet was zeker hèquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bijna een meet, tot ie niet doorging.
Tentamenstressquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |