Als ik er nog zin in heb na die vergadering kom ik misschien nog wel even langsquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Semi-spontane meet ergens? Ik ben voor.
Nou, ik heb je anders genoeg gezien hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het goed klinken Piet!
Vind wel weer gezellig jullie weer te zien
Vooral jou, ik heb je al zolang niet gzienquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
slijmjurk...
Telkens dezelfde Internetfriend meeten gaat ook vervelenquote:
Tot nu toe gaan alleen Piet IB en ik hoe ik het lees.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Potverdorie ik vroeg alleen of er mensen gaan stappen en nu is er een gehele meet![]()
Even kijken hoe laat m'n vrienden willen afspreken, anders kom ik eerst naar jullie toe!
Dat hele verhaal waar we het op msn over hadden he. Vergeet dat maarquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nou, ik heb je anders genoeg gezien hoor
Ja fijn hequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
en leuk dat ze je willen hebben lr
Weet je ik ben er vorig jaar geweest.. en toen durfde ik eindelijk in space mountainquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat hele verhaal waar we het op msn over hadden he. Vergeet dat maar
Nog liefhebbers voor disney?
Ja, jij bent van de spontane meets, dus stiekem komt 't door jou.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:11 schreef LastRequest het volgende:
Potverdorie ik vroeg alleen of er mensen gaan stappen en nu is er een gehele meet![]()
Even kijken hoe laat m'n vrienden willen afspreken, anders kom ik eerst naar jullie toe!
wel deel van 'misschien' snap je niet?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
Moblo komt ook wel, ontkenningsfase enzo
quote:mis·schien bw wellicht, mogelijk: ~ komt hij nog de kans bestaat dat hij nog komt
kinderenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee we gaan er met onze kinderen naar toe
Je gebruikt verkeerde woordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wel deel van 'misschien' snap je niet?
[..]
quote:ja bw en tw 1 bevestiging ve veronderstelling: heeft hij dat gezegd? Ja! 2 instemming: mooi hè? Ja 3 inleiding tot een tegenwerping 4 uitdrukking van allerlei gevoelens: (verwondering) ja? Is dat zo?; (verzuchting) ja, het is wat; (korzeligheid, ongeduld) ja, dááág ik denk er niet aan; ja en amen zeggen op alles alles goedvinden
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Weet je ik ben er vorig jaar geweest.. en toen durfde ik eindelijk in space mountain
Het lijkt wel een spannend Blokker verhaalquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]die gaat nu achteruit toch?
Ik weet nog wel dat ik er toen in geweest ben als klein meisje en toen was mijn mooie zelfgemaakte mickey mouse haarklem kapot gegaan en die lag zo tussen de karretjesmaar toen had zo'n mevrouw die daar werkte hem weer gepakt voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |