quote:
LR, Yash legt het je wel even uitquote:
Heeft niet zo veel met nerderigheid te maken denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef LastRequest het volgende:
Ach kijk, ik denk altijd dat ik een nerd ben, maar er zijn ook dingen aan mij voorbij gegaan.
Yasha gooit het op IRCquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met nerderigheid te maken denk ik
Als wij nou ook gaan zijn we met genoeg man voor een DVDA.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
Right... Yasha krijg ineens allemaal verkeerde gedachtes
Maar vandaag dus ene hoop gemist hier? Mensen die gaan meeten, dp's en sandwiches...?
Dat eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
meeting-twijfel hier..
moet nog teveel doen
Goed contact in de familiequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef LastRequest het volgende:
Mijn zusje is geniaal, ze woont gewoon in de kamer naast me, en ze wist niet dat ik een hersenschudding of wat dan ook hadZe vond het al wel gek dat ik veel sliep
Uhhuh haha.. allebei wel druk afgelopen tijd dat zal het zijn.. maar dan nog, ze was erbij toen het gebeurdequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed contact in de familie
Maar op zich, ik vertel ook nooit wat thuis :'0
Wil je dat voor elkaar krijgen dan moet het wel een drukke meet wordenquote:
Vele handen maken licht werk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je dat voor elkaar krijgen dan moet het wel een drukke meet worden![]()
Dat is 'm dus niet helemaal geworden. Een springer tussen driebergen en edequote:
Verkapte mag-ik-je-nummer postquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
ik hossel je 06 nummer wel Piet
haahhaquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verkapte mag-ik-je-nummer post.
Swarmi belde trouwens, denk je dat je alle nummers van 'm wel hebt, hosselt ie gewoon weer een nieuwe![]()
.
Goed bezig Yash, zo tik je dat tentamen wel binnen!quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben hier met een supervette fijne markeerder aant markeren, is ie gewoon van de verening van LR!
Dus als je nog een aantal van die minimarkeerders hebt LR
Nee, maar als je tips hebt voor een goed tweekamerappartementje in Nijmegen voor een goede prijs hoor ik het graagquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, als de aanbieding een beetje ok is maar eens woonruimte in Leiden gaan zoeken. Iemand tips
?
Bijna een meet, tot ie niet doorgingquote:
Precies. Zo irritant vind ik dat. Van dat volk dat dan drie A4'tjes volschrijft omdat er vast wel iets goed tussen staat. Ja, dag. Je kunt ook het boek overschrijven, dan staat het goede er vast ook tussen. Point is: je moet het opschrijven als je het weet. Zo niet, pech hebben. Je kunt wel gokken, maar 50 regels per antwoord in de hoop dat je een keer raak schiet vind ik zo matigquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kort en bondig is juist moeilijker. Docenten haten vaak de verhalen "waar dan wel iets goed in moet zitten"
.
Omdat ik er niet was zeker hèquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bijna een meet, tot ie niet doorging.
Tentamenstressquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |