Ja, vervelend is dat! En waarom sms't Piet jou daar eik over?quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Krijg net een sms van Piet, die is al 3 uur aant reizen omdat zo'n tof persoon weer es gesprongen is.
Heb je een DPtje afgesproken met Pietje en IBje?quote:
quote:
LR, Yash legt het je wel even uitquote:
Heeft niet zo veel met nerderigheid te maken denk ikquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:32 schreef LastRequest het volgende:
Ach kijk, ik denk altijd dat ik een nerd ben, maar er zijn ook dingen aan mij voorbij gegaan.
Yasha gooit het op IRCquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heeft niet zo veel met nerderigheid te maken denk ik
Als wij nou ook gaan zijn we met genoeg man voor een DVDA.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
Right... Yasha krijg ineens allemaal verkeerde gedachtes
Maar vandaag dus ene hoop gemist hier? Mensen die gaan meeten, dp's en sandwiches...?
Dat eigenlijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:51 schreef motorbloempje het volgende:
meeting-twijfel hier..
moet nog teveel doen
Goed contact in de familiequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:54 schreef LastRequest het volgende:
Mijn zusje is geniaal, ze woont gewoon in de kamer naast me, en ze wist niet dat ik een hersenschudding of wat dan ook hadZe vond het al wel gek dat ik veel sliep
Uhhuh haha.. allebei wel druk afgelopen tijd dat zal het zijn.. maar dan nog, ze was erbij toen het gebeurdequote:Op donderdag 15 januari 2009 20:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Goed contact in de familie
Maar op zich, ik vertel ook nooit wat thuis :'0
Wil je dat voor elkaar krijgen dan moet het wel een drukke meet wordenquote:
Vele handen maken licht werk.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je dat voor elkaar krijgen dan moet het wel een drukke meet worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |