Fappen, zou je eens moeten proberenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Altijd die smartass comments heh ... wat doe jij trouwens voor 09:00 alleen in één van de achterkamerjes van de FNWI bibliotheek je kwam er met een nogal verwarrende blik uitgelopen ...
Dat ook haha, komt omdat dat soort woorden in het echte leven niet eens zo opvallen, maar als ik ze lees wel.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij vind best wel veul van die doordenkwoordjes vies of niet LR
Dat verklaart datgene wat je in je handen had het verklaart echter niet die warrige blik ... je weet wel die blik van huh ... anyway dat Linnaeus gebouw heh die uitgang heh niet voorzien op zoveel studenten wou Ger nog volgen maar ik denk ik wacht maar keurig zo ben ik dan ook weer altijd netter dan net bschaafder dan beschaafd en IB elke avond jongen tot in de late avond uurtjes op jouw fotos.quote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Dat verklaart datgene wat je in je handen had het verklaart echter niet die warrige blik ... je weet wel die blik van huh ... anyway dat Linnaeus gebouw heh die uitgang heh niet voorzien op zoveel studenten wou Ger nog volgen maar ik denk ik wacht maar keurig zo ben ik dan ook weer altijd netter dan net bschaafder dan beschaafd en IB elke avond jongen tot in de late avond uurtjes op jouw fotos.
wat een onsamenhangend verhaal misschien kan je beter nog een keer je nederlands examen overdoen want op deze manier is het echt heel vervelend om te lezen als je lange verhalen aan elkaar typt die ook nergens overgaan dat zie ik ook veel bij mij op school van die verhalen die nergens over gaanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:48 schreef -RockYourBody- het volgende:
[..]
Dat verklaart datgene wat je in je handen had het verklaart echter niet die warrige blik ... je weet wel die blik van huh ... anyway dat Linnaeus gebouw heh die uitgang heh niet voorzien op zoveel studenten wou Ger nog volgen maar ik denk ik wacht maar keurig zo ben ik dan ook weer altijd netter dan net bschaafder dan beschaafd en IB elke avond jongen tot in de late avond uurtjes op jouw fotos.
t gaat toch niet over jouquote:
appeleflapquote:
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
misschien kan je beter nog een keer je nederlands examen overdoen
idd, zon meisje meisje die lrquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij vind best wel veul van die doordenkwoordjes vies of niet LR
Haha wel dan zal jij je ook wel thuis voelen op de Radboud ... maar serieus ergelijk wie bedankt zoiets 10 collegezalen en dan fucking kleine en een kleine deur ... en de wcs is helemaal belachlijk je moet je eerst worstelen door 100 meisjes om er te komen. Niet normaal ... anyway Mama, put my guns in the groundquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een onsamenhangend verhaal misschien kan je beter nog een keer je nederlands examen overdoen want op deze manier is het echt heel vervelend om te lezen als je lange verhalen aan elkaar typt die ook nergens overgaan dat zie ik ook veel bij mij op school van die verhalen die nergens over gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |