ik het kotsquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe het brulshirt aan vanavond.
Dies gek! Bij mij deed ie dat iig niet, ik vond het zo al eng genoegquote:
egoïstisch verwend nestquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef Sander het volgende:
Kinderen? Geadopteerd uit Laos zeker?
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doe het brulshirt aan vanavond.
Ja klopt ontbijt hadden we ook erbij dat was wel prima, maar echt genoeg broodjes voor de rest van de dag meejatten lukt nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
We gaan met de autoWe hebben ontbijt erbij zitten ofzo.
Maar mama kennende zullen we ook wel broodjes enzo meenemen
Ik wil Sander wel eens een kind zien baren eigquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
egoïstisch verwend nest
je durft ze gewoon zelf niet te baren!
I'm with you!quote:
Jeetje toch fijn dat je nog iets krijgt. Alleen als blijkt dat je concentratieproblemen enzo er mee te maken hebben, toch een relatief laag bedrag.. maar goed, gegeven paard enzquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
damn wat was het straks lekker rijden
![]()
enne letselschade bureau belde net, voor mijn ongemakken krijg ik ong hetzelfde bedrag als wat Moblo nog op haar spaarrekening heeftToch leuk, kan ik daar de motor van voorzien van nieuwe bandjes enz...
Is dat niet voor de letselschadequote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
enne letselschade bureau belde net, voor mijn ongemakken krijg ik ong hetzelfde bedrag als wat Moblo nog op haar spaarrekening heeftToch leuk, kan ik daar de motor van voorzien van nieuwe bandjes enz...
quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kom je vanavond ff bieren?
Hoef je niet te verdedigenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Santa fe, cheapass maar goed het ging er om dat we nu goedkoop konden, dan kan je nog wel int disney hotel gaan zitten, maar je bent er toch amper..
Ja, jij mag ook komen.quote:
donderdagquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Jongens wat wordt er weer lekker doorgepost
Dan niet he, puberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |