Ja idd... Nouja hij vertelde nog wat andere uitspraken... en mensen die 2 maanden niet konden werken, hoofdwond, dat soort dingen, kregen +- 4 - 500 euro... Dus mag ik in mijn handjes klappenquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
I'm with you!
[..]
Jeetje toch fijn dat je nog iets krijgt. Alleen als blijkt dat je concentratieproblemen enzo er mee te maken hebben, toch een relatief laag bedrag.. maar goed, gegeven paard enz
Mja ik kan dat geld wel tegen mijn hoofd aan wapperen, maar dat helpt niet zoquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is dat niet voor de letselschade?
Kom je vanavond ff bieren?
tmi!quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:28 schreef Nielez het volgende:
Sander zag er strak uit in pak. Ik kan bevestigen
nou zeg, jij maakt ook wat mee op een dag....quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef -RockYourBody- het volgende:
Dat Linnaeus gebouw heh, de ingang die is helemaal niet berekend op zoveel mensen ... kom daar om 5 voor half elf aan en kan bijna 10 minuten wachten tot al die mensen er uit zijn gelopen. WTF je zou verwachten dat er tenminste plaats gemaakt zou worden voor de macdaddy.
jaquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Net zoiets als bmi maar dan anders?
Booby Mass Index
Met een t?quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Booby Mass Index
nee titty want booby is met een bquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:30 schreef Nielez het volgende:
[..]
Booby Mass Index
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |