dat dacht ik !quote:
Ahhhquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef du_ke het volgende:
semmieten ken ik ook niet
Ben nu bezig aan een La Trappe Tripel, net de blond op
Als je zo begint wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat dacht ik !
Maar ja, ik ga zo weer verkassen en dan verneuken jullie het vannacht weer en zit ik hier morgen overdag weer heul alleen
Heb nog een dubbel staanquote:
Kijk! dat zijn pas vriendenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb nog een dubbel staan.
* du_ke slingert het flesje bier richting Frutsel.
Ach die zijn best goed te eten hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Frutsel het volgende:
Bugles zijn niet zo ok
Wil je nou een blikje of een flesje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef sp3c het volgende:
met zo'n beugel is het volgens mij wel lekkerder als uit een blik
ik wil een flesje maar kanon is beter in een blikjequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wil je nou een blikje of een flesje?
heb liever Hamkas of Pringlesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die zijn best goed te eten hoor.
Quadruppel 1 is al op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef du_ke het volgende:
Ja allicht. Beugels zijn erg ok
. (ook al 1 op vandaag
)
Met zoiets loop ik door 2 platen bewapend beton.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje heeft inmiddels al bijna een liter koffie op
Nu meer mag ik hopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Weer bij meneer de fysio geweest
Heb nog maar een bekertje koffie op
quote:
quote:
Goed zo! Wel goed eten hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Broccoli, Kip, Aardappeltjes, Vanilleyoghurt
en u?
Niet nodig hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed zo! Wel goed eten hoor
Maak me zorgen..
Kweenie.. Zie wel
Zeker, net als een goeie whisky/cola. Cafeine is niks als je het op de juiste manier toedient.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met zoiets loop ik door 2 platen bewapend beton.
Ik lus niet echt koffie en zeker geen 1/2 liter. Hyper nerveus wordt ik van dat spul.
Irisch koffie daarentegen..... dikke woef. Werkt beter dan welke slaappil dan ook.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef Specularium het volgende:
Cafeine is niks als je het op de juiste manier toedient.
Dat blijft eeuwig zonde van de Whisky.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker, net als een goeie whisky/cola. Cafeine is niks als je het op de juiste manier toedient.
Ligt eraan welke je gebruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat blijft eeuwig zonde van de Whisky.
Dan nog moet je er geen cola doorheen flikkeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je gebruikt.
Natuurlijk wel, niet de Ierse of Schotse, maar Amerikaanse suikerdrank kan haast niet zonder cola.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog moet je er geen cola doorheen flikkeren.
flikker het dan door de koffie ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, niet de Ierse of Schotse, maar Amerikaanse suikerdrank kan haast niet zonder cola.
tnxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:58 schreef sp3c het volgende:
je hebt trouwens wel gelijk!
als jij een nieuwe maakt met maak ik die ouwe dicht
het idee om het sticky te maken kwam van loedertje!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
lol zit ik alweer in Sc
Laatst dacht ik ook al paginas lang wat een geouwehoer in FB...
Dat verbaast me niks. Voor zulk soort streken moet je bij Loeders zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het idee om het sticky te maken kwam van loedertje!!!
Werken .....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:53 schreef sp3c het volgende:
waar de fok! is iedereen
drugshond zit vast te pokeren
proostquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Werken .....
Maar nu niet.(09:01)... voor mijn gevoel/bioritme is het nu snachts. Dus kloek kloek kloek.
Hij vond me eerst helemaal niet zo lief hoor.. Ik plaagde hem en kon hij niet zo goed tegen..quote:
hehe... zal nog wel ff duren voor ie weer in dit topic is... ligt nog zijn roes uit te slapen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vond me eerst helemaal niet zo lief hoor.. Ik plaagde hem en kon hij niet zo goed tegen..
Maar nu heb ik hem al een tijdje niet gesproken dus ben ik weer lief
Geeft niet.. De zuiperd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe... zal nog wel ff duren voor ie weer in dit topic is... ligt nog zijn roes uit te slapen denk ik
Ja wel aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Geeft niet.. De zuiperd.
Beetje geslapen?
Ja best wel.. Laatste tijd alleen een beetje dof gevoel in mn hoofd.. Maar wel lekker geslapenquote:
whehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja best wel.. Laatste tijd alleen een beetje dof gevoel in mn hoofd.. Maar wel lekker geslapen
Je zal wel gedroomd hebben over me
Bijna lief.. Bijnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
Tis al lang geleden dat ik uberhaupt nog weet wat ik gedroomd heb![]()
is het al vijf uur?
Tis ook niet te vinden he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:53 schreef sp3c het volgende:
waar de fok! is iedereen
drugshond zit vast te pokeren
Zelf verkozen ellende dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef sp3c het volgende:
0w man ik liep daarnet door de stad, een beetje dingetjes te kopen en toen kwam ik langs de mcdonalds ... ik dacht eerst 'mcdonalds is matig' dus ik liep door maar er stond een bord buiten van de bigTasty en die leek me altijd wel ok dus begon ik te twijfelen en toen kwam ik langs de achteringang en ging ik toch maar naar binnen
5 minuten wachten (1 klant voor me) en ik kon bestellen ... dus ik bestel een bigtasty met bacon
weer 5 minuten wachten en toen stond ik weer buiten met mijn hamburger
hij was best big maar absoluut niet tasty!!!!
echt gewoon ranzig!!!!!
ASJEMENOU!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:06 schreef sp3c het volgende:
das waar
maar het heet bigtasty!
big ... tasty!!!
je wil het gewoon hebben, als vrouw zou je dat moeten begrijpen
Ga het verwijfde in jou niet op mijn vrouwzijn projecteren he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:06 schreef sp3c het volgende:
das waar
maar het heet bigtasty!
big ... tasty!!!
je wil het gewoon hebben, als vrouw zou je dat moeten begrijpen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:09 schreef sp3c het volgende:
echt hoor, viezzzzz!!
ik proef hem volgens mij nog steeds
ik was zo van streek dat ik dingen ging opruimen!
ik vond in verschillende hoeken en gaten in totaal 12,65 aan kleingeld en drie halve literblikken bier ... ongeopend
ik zal ze maar leegdrinken denkik
Is voor mij al een tijdje geleden dat ik daar ben gaan snacken.quote:
Nou, veel gebeurd er nog altijd niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef du_ke het volgende:
hoiFok weigerde dienst bij mij vanavond met chrome, in IE werkt het nu wel
ik dacht dat sp3c die kleine was?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:33 schreef Loedertje het volgende:
Ik moest aan sp3c denken toen ik deze foto zag.
[ afbeelding ]
En ja sp3c, ik weet dat je denkt dat je geen kinderen hebt
ik ben dus niet klein!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat sp3c die kleine was?
Goedemorgen
Goed kind.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze is ook wel grappig.
[ afbeelding ]
Hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zag je die foto in godsnaam???
wie is wij?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
YESSSSSS WE'RE BACK ONLINE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* StateOfMind blij is
LOL, als ik dit zo zie, word ik ineens benieuwd naar de reactie van tong80. Die moet toch ook ontwenningsverschijnselen hebben gehad zeg....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
YESSSSSS WE'RE BACK ONLINE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* StateOfMind blij is
Kan ik Fok ergens aanklagen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL, als ik dit zo zie, word ik ineens benieuwd naar de reactie van tong80. Die moet toch ook ontwenningsverschijnselen hebben gehad zeg....
Ik ben op mijn werkquote:
Ja DAT IS GEEN RUST Tal!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk
Ik werk nu halve dagen ofzo
Ik wil wel hele maar lukt gewoon niet..
Heb al gevraagd of ik de rest niet vanuit bed mocht werken (wheheheheh) maar dat vond de baas geen goed idee want DAT IS GEEN RUST TAL!!!
Whehehehe![]()
En hoe is het met jou?
Ja superquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja DAT IS GEEN RUST Tal!
Met mij? Still alive![]()
en met jinksels?
Toppie! Nieuwe camera alweer flink gebruiktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja superZal je even een PM sturen met wat nieuwe foto's
Ze word gek van het geklikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toppie! Nieuwe camera alweer flink gebruikt
Ach klikkers heb je overal.. Zelfs op het werk!quote:
dat zijn flikkersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach klikkers heb je overal.. Zelfs op het werk!
Klikkende flikkers!quote:
Gezellig hequote:
Jep.. en dan ga ik niet al te laat me bed in, volges mij word ik ook ziekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig he
Tot hoelaat moet je? 17:00?
Iedereen is ziekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep.. en dan ga ik niet al te laat me bed in, volges mij word ik ook ziek
JA DA MAG HELUMAAL NIE!quote:
wij welquote:
laatst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
lol zit ik alweer in Sc
Laatst dacht ik ook al paginas lang wat een geouwehoer in FB...
Daardoor denken een hele hoop users bijvoorbeeld ook dat het FB is, denk ik.quote:
Dat ook.quote:
Nee, het is andersom. Users denken dat NWS-feedback bedoeld is voor slowchatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daardoor denken een hele hoop users bijvoorbeeld ook dat het FB is, denk ik.
En het is een gezellig-modjes-onder-elkaar-topic. Niet uitnodigend.
Wie weet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef sp3c het volgende:
dus ... als wij gewoon in elk topic gaan posten
dan wordt het onwijs rustig op NWS
niet alleen de users ... Paddy kan dr ook wat vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is andersom. Users denken dat NWS-feedback bedoeld is voor slowchat
Oh zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef sp3c het volgende:
wel man
onwijs bier en tieten achter de schermen!
Pas maar op, anders gaat het net als bij mijquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:30 schreef sp3c het volgende:
als je dingen gaat lopen leaken is het zo weer zwart Frutselaar!
JA!quote:
Wat zou jij daar aan hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
JA!
En mijn collegamods Sp3c en Elfletterig zouden een naaktfotoshoot doen voor Paddy
Vaarwel.quote:maar die komt er niet, dus ik denk dat ik maar wegga van fok
Chantagemateriaalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat zou jij daar aan hebben?![]()
[..]
Wat een steun en toeverlaat ben jijquote:Vaarwel.
Je dicht paddy?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef sp3c het volgende:
met Paddy dicht ik maar nu weet ik het ook niet meer
dacht ik!!!quote:
Check.quote:
Ik heb het niet zo op attention whores die zeggen dat ze weggaan en noooooooooooit meer terugkomen.quote:Wat een steun en toeverlaat ben jij
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Check.![]()
[..]
Ik heb het niet zo op attention whores die zeggen dat ze weggaan en noooooooooooit meer terugkomen.
In Hoogerheide, achter een grote zwarte omheining.quote:
watskebeurtquote:Op zondag 1 februari 2009 07:11 schreef Lemmeb het volgende:
Wees toch blij dat die slowchat hier niet van de grond komt. Zie wat het met POL gedaan heeft!
Oude koeien.quote:Op zondag 1 februari 2009 07:11 schreef Lemmeb het volgende:
Wees toch blij dat die slowchat hier niet van de grond komt. Zie wat het met POL gedaan heeft!
Ben al aan het werkquote:Op maandag 2 februari 2009 10:21 schreef Drugshond het volgende:
Mjah..... straks weer werkuh niet veel zin in overigens.
Wat heeft het met POL gedaan dan? Bijna elk subforum heeft wel een slowchat, trouwens, dus waarom NWS niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 07:11 schreef Lemmeb het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:23 schreef Frutsel het volgende:
Zwaar (werk)weekend gehad?
Users uitkotsen, stalking, beschimpen, valse aangiften doen....en nog wat ongein.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Elfletterig het volgende:
Wat heeft het met POL gedaan dan?
Klinkt als POLquote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Users uitkotsen, stalking, beschimpen, valse aangiften doen....en nog wat ongein.
Best wel een rumoerige tijd..
Ohw, wist ik niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef Drugshond het volgende:
Users uitkotsen, stalking, beschimpen, valse aangiften doen....en nog wat ongein.
Heb je me een keer nodig dan ben ik er nietquote:
beter laat dan nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je me een keer nodig dan ben ik er niet
Dat geld niet voor allesquote:
Dat inderdaad. En met als eindresultaat een bijnadood forum, want de verzuring viert er nog altijd hoogtij.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hehehequote:
Ik dacht dat POL dat juist van NWS vondquote:Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En met als eindresultaat een bijnadood forum, want de verzuring viert er nog altijd hoogtij.
Ja, verzuurde POL-ers roepen dat ze NWS een dood en verzuurd forum vinden, omdat hier niet gebeurt wat zij graag zouden zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik dacht dat POL dat juist van NWS vond
Topickillerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef du_ke het volgende:
Niet teveel je eigen gebrek op anderen proberen te projecten Lemmeb
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_drugshonden__.htmlquote:Meisje neemt overdosis uit angst voor drugshond
AMSTERDAM - Een 17-jarig meisje heeft een dodelijke hoeveelheid xtc-pillen geslikt omdat ze bang was voor een controle met drugshonden.
Het meisje had een paar xtc-pillen meegenomen naar een festival in het Australische Perth. Volgens vrienden raakte ze in paniek toen ze bij de ingang politie zag met drugshonden. Om niet door de mand te vallen slikte ze in één keer drie pillen in. Omdat het met 36 graden Celsius erg warm was, overleed de tiener kort daarna.
De politie verklaarde later dat de dieren op dat moment helemaal niet werden ingezet als drugshonden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
Een beetje (gezonde) angst voor mods of ex-mods is oké, maar je kunt ook doorslaan:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_drugshonden__.html
Het meisje uit zijn avatar zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
Een beetje (gezonde) angst voor mods of ex-mods is oké, maar je kunt ook doorslaan:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_drugshonden__.html
Het is koud vooral. Ik heb de verwarming vol open en het is hier nog niet lekker warmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:59 schreef sp3c het volgende:
bwah het regent en ik heb ook niet zo'n honger
ik wacht wel ff
Ach gut is er nu een dramp?quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:07 schreef Specularium het volgende:
sp3c, waarom reageer je niet met een smiley?![]()
Je bent zo compleet ongeloofwaardig als mod en je zou het best een maand vakantie kunnen nemen
met je racistische geblaat zonder smiley.
Ha gezellig, een nieuwe slowchat-aanwinst.quote:
Hehe, poker niet veel meer online... ik dacht laatst op pkr maar ff mijn saldo op te maken, ik had nog 21 euro staan, dus ging een tafel binnen en kreeg 5-6 suited in de eerste hand en ging all inquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Drugshond het volgende:
Moggel.... vrije dag en nu een rondje poker... freeroll om ff warm te draaien.
Ben eigenlijk niet naar bed geweest.... de hele avond aan het gamen geweest met met IR-track-set.
En een boel boze gezichten....quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, poker niet veel meer online... ik dacht laatst op pkr maar ff mijn saldo op te maken, ik had nog 21 euro staan, dus ging een tafel binnen en kreeg 5-6 suited in de eerste hand en ging all in
nu heb ik 42 euro
hehehe... ik moet helaas werken, kanniet meedoenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En een boel boze gezichten....Ik zit nu trouwens op PKR....met mijn freeroll.
Jammer dat het een rebuy is..... begin stack == short stack.
70 % pokerstars.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe... ik moet helaas werken, kanniet meedoen
dacht dat jij niet meer op pkr pokerde joh
LoLquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef Drugshond het volgende:
Heb toch mijn formulier ingeleverd.... met Poolse personalia (met wat hulp) (adres klopt overigens wel) en warempel... kreeg de uitnodig gewoon in de bus. Mijn oud collega's zullen wel lachen denk ik.
Het is maar dat jullie het wetenquote:Fok is for Gays
Stop crying and joing NPO FOK is for dumb guys better join us
www.pacificorder.net/forum
hehehehe dat wordt lachenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef Drugshond het volgende:
ff humor...
We hebben een bedrijfsfeestje (veel en gratis drank) van het oude bedrijf... tenminste eigenlijk niet omdat we zijn opgesplitst. Ik was al in okt 2008 over qua werkgever.
En we niet direct aangeschreven waren.
Heb toch mijn formulier ingeleverd.... met Poolse personalia (met wat hulp) (adres klopt overigens wel) en warempel... kreeg de uitnodig gewoon in de bus. Mijn oud collega's zullen wel lachen denk ik.
zeg dat es vijf keer op een rij?quote:Puthukkudiyiruppu
Grunning?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gratis live voetbal op internet (legaal), mijn cluppie is aan het winnen en de pizza die is bezorgd smaakt super.
![]()
Ook goeienavond.
Ik doe niet aan plaatjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het zilveren plaatje van FC Groningen, kopen?
ik kom uit op huppulkutjuhsquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg dat es vijf keer op een rij?Wie verzint die plaatsnamen
verder dan "puttekutdieruppuh" kom ik nie
Ik ben daar heul slecht inquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raad de Straat - Utrecht Edition - deel 3.
Doe eens mee dan.
Ik zag gister op de Hyves van mijn kleine nichtje dat ze daar een bloedhekel aan had.. Aan huppelkutjesquote:
Heeft ze ook.. Maar moest er wel om lachenquote:
Ik nog 3quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Frutsel het volgende:
bijna klaar mee vandaag... nog twee uurtjes
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag nie klagen![]()
Maar ja d'r... werken 11 kapsters in die zaak![]()
Jij knipt jezelf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]Ik heb geen leuke kapper of kapster
Ik mocht mijn haar toch niet knippen van jequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij knipt jezelf?
In Enschede had ik een hele leuke ... maar deze kan er ook mee door
lekker lang, ca 1.85 ofzo
Heb ik al eens gehadquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef sp3c het volgende:
knip het anders gewoon helemaal af
alles
kaal
kijken hoe het eruit ziet
Gefeliciteerd, met je verjaardag.quote:
Je moet mijn broer zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben nog één minuut jarig.
Dank je!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met je verjaardag..
Ps. ik ben altijd te laat hoor, dat is op het werk ook mijn handelsmerk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
*fobo opent.. Pfew, gelukkig niet..quote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet mijn broer zijn. Die woont ook in Groningen en was ook (onderhand) gisteren jarig
.
Van harte gefeliciteerd nog!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:04 schreef sp3c het volgende:
beiden gefeliciteerd
al is het nu inmiddels afgelopen
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ik ben ook wel eens heel erg laat..
No worries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
werkweken niet, zeker als hier niets gezegd wordtquote:Op maandag 16 februari 2009 09:05 schreef Frutsel het volgende:
"vakanties" gaan veels te snel voorbij
Die dwing je zelf afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
Vakanties? Welke vakanties, je moet blij zijn dat je vakantie hebt.
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk in sommige situaties.
ik ben een goed voorbeeld zie ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:54 schreef paddy het volgende:
had allang op mijn afspraak moeten zijn
Waar je mee omgaat hè?quote:
*huilmodus*quote:
Ah, je jaagt Yvonne ook gelijk weer wegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef sp3c het volgende:
nope
dit is de geheime slowchat voor echte mannen, de andere is er voor het gepeupel
heb ik die?quote:
45 euro aan het slachtofferfonds? WTFquote:Boete voor masturberen op H&M-jas
AMSTERDAM - Een man is veroordeeld tot een boete omdat hij in een H&M-filiaal een jas had bevlekt...
De 27-jarige man was een van de winkels van de kledinggigant binnengestapt en had een jas van een rek gegrepen. Vervolgens sloeg hij voor het oog avn diverse klanten aan het masturberen en bevlekte het kledingstuk.
Hij kreeg een boete van 350 euro en moet 45 euro betalen aan een slachtofferfonds
Die had je moeten posten!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
45 euro aan het slachtofferfonds? WTF![]()
Sp3c?
no comment zeker
jajaja, daar komen we wel achter! je wilde jas met korting zeker!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef sp3c het volgende:
staat geen datum bij dus dat kan iedereen geweest zijn
Krant van vandaag... dus ergens deze week lijkt me.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef sp3c het volgende:
staat geen datum bij dus dat kan iedereen geweest zijn
quote:
Ik kom niet zo snel op het verhaal dat sp3c rukt in de H&M hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het ging over sp3c's masturbatie avontuur bij de H&M... dus dan zal de SEXmod vast snel komen
Inderdaad, heb het ff aangepast, gaat immers maar om één hoerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Triggershot het volgende:
Ja sorry hoor, maar die eikel moet zijn plaats kennen.
Dus Yvonne geilt ook al op tallyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:38 schreef sp3c het volgende:
slowchat is voor echte mannen en vrouwen die geilen op Tally
Triomino's in de H&Mquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kom niet zo snel op het verhaal dat sp3c rukt in de H&M hoor
Daar heb ik wel iets meer voor nodig zoals je weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |