wie is wij?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
YESSSSSS WE'RE BACK ONLINE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* StateOfMind blij is
LOL, als ik dit zo zie, word ik ineens benieuwd naar de reactie van tong80. Die moet toch ook ontwenningsverschijnselen hebben gehad zeg....quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef StateOfMind het volgende:
YESSSSSS WE'RE BACK ONLINE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* StateOfMind blij is
Kan ik Fok ergens aanklagen ?quote:Op maandag 26 januari 2009 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL, als ik dit zo zie, word ik ineens benieuwd naar de reactie van tong80. Die moet toch ook ontwenningsverschijnselen hebben gehad zeg....
Ik ben op mijn werkquote:
Ja DAT IS GEEN RUST Tal!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben op mijn werk
Ik werk nu halve dagen ofzo
Ik wil wel hele maar lukt gewoon niet..
Heb al gevraagd of ik de rest niet vanuit bed mocht werken (wheheheheh) maar dat vond de baas geen goed idee want DAT IS GEEN RUST TAL!!!
Whehehehe![]()
En hoe is het met jou?
Ja superquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja DAT IS GEEN RUST Tal!
Met mij? Still alive![]()
en met jinksels?
Toppie! Nieuwe camera alweer flink gebruiktquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja superZal je even een PM sturen met wat nieuwe foto's
Ze word gek van het geklikquote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toppie! Nieuwe camera alweer flink gebruikt
Ach klikkers heb je overal.. Zelfs op het werk!quote:
dat zijn flikkersquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach klikkers heb je overal.. Zelfs op het werk!
Klikkende flikkers!quote:
Gezellig hequote:
Jep.. en dan ga ik niet al te laat me bed in, volges mij word ik ook ziekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Gezellig he
Tot hoelaat moet je? 17:00?
Iedereen is ziekquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jep.. en dan ga ik niet al te laat me bed in, volges mij word ik ook ziek
JA DA MAG HELUMAAL NIE!quote:
wij welquote:
laatst?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
lol zit ik alweer in Sc
Laatst dacht ik ook al paginas lang wat een geouwehoer in FB...
Daardoor denken een hele hoop users bijvoorbeeld ook dat het FB is, denk ik.quote:
Dat ook.quote:
Nee, het is andersom. Users denken dat NWS-feedback bedoeld is voor slowchatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
Daardoor denken een hele hoop users bijvoorbeeld ook dat het FB is, denk ik.
En het is een gezellig-modjes-onder-elkaar-topic. Niet uitnodigend.
Wie weet!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef sp3c het volgende:
dus ... als wij gewoon in elk topic gaan posten
dan wordt het onwijs rustig op NWS
niet alleen de users ... Paddy kan dr ook wat vanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het is andersom. Users denken dat NWS-feedback bedoeld is voor slowchat
Oh zeg dat dan meteen!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:33 schreef sp3c het volgende:
wel man
onwijs bier en tieten achter de schermen!
Pas maar op, anders gaat het net als bij mijquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:30 schreef sp3c het volgende:
als je dingen gaat lopen leaken is het zo weer zwart Frutselaar!
JA!quote:
Wat zou jij daar aan hebben?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef Frutsel het volgende:
JA!
En mijn collegamods Sp3c en Elfletterig zouden een naaktfotoshoot doen voor Paddy
Vaarwel.quote:maar die komt er niet, dus ik denk dat ik maar wegga van fok
Chantagemateriaalquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat zou jij daar aan hebben?![]()
[..]
Wat een steun en toeverlaat ben jijquote:Vaarwel.
Je dicht paddy?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:38 schreef sp3c het volgende:
met Paddy dicht ik maar nu weet ik het ook niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |