tnxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:58 schreef sp3c het volgende:
je hebt trouwens wel gelijk!
als jij een nieuwe maakt met maak ik die ouwe dicht
het idee om het sticky te maken kwam van loedertje!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
lol zit ik alweer in Sc
Laatst dacht ik ook al paginas lang wat een geouwehoer in FB...
Dat verbaast me niks. Voor zulk soort streken moet je bij Loeders zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het idee om het sticky te maken kwam van loedertje!!!
Werken .....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:53 schreef sp3c het volgende:
waar de fok! is iedereen
drugshond zit vast te pokeren
proostquote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Werken .....
Maar nu niet.(09:01)... voor mijn gevoel/bioritme is het nu snachts. Dus kloek kloek kloek.
Hij vond me eerst helemaal niet zo lief hoor.. Ik plaagde hem en kon hij niet zo goed tegen..quote:
hehe... zal nog wel ff duren voor ie weer in dit topic is... ligt nog zijn roes uit te slapen denk ikquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij vond me eerst helemaal niet zo lief hoor.. Ik plaagde hem en kon hij niet zo goed tegen..
Maar nu heb ik hem al een tijdje niet gesproken dus ben ik weer lief
Geeft niet.. De zuiperd.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe... zal nog wel ff duren voor ie weer in dit topic is... ligt nog zijn roes uit te slapen denk ik
Ja wel aardig eigenlijkquote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Geeft niet.. De zuiperd.
Beetje geslapen?
Ja best wel.. Laatste tijd alleen een beetje dof gevoel in mn hoofd.. Maar wel lekker geslapenquote:
whehehequote:Op vrijdag 16 januari 2009 10:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja best wel.. Laatste tijd alleen een beetje dof gevoel in mn hoofd.. Maar wel lekker geslapen
Je zal wel gedroomd hebben over me
Bijna lief.. Bijnaquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehe![]()
Tis al lang geleden dat ik uberhaupt nog weet wat ik gedroomd heb![]()
is het al vijf uur?
Tis ook niet te vinden he.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:53 schreef sp3c het volgende:
waar de fok! is iedereen
drugshond zit vast te pokeren
Zelf verkozen ellende dit.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:36 schreef sp3c het volgende:
0w man ik liep daarnet door de stad, een beetje dingetjes te kopen en toen kwam ik langs de mcdonalds ... ik dacht eerst 'mcdonalds is matig' dus ik liep door maar er stond een bord buiten van de bigTasty en die leek me altijd wel ok dus begon ik te twijfelen en toen kwam ik langs de achteringang en ging ik toch maar naar binnen
5 minuten wachten (1 klant voor me) en ik kon bestellen ... dus ik bestel een bigtasty met bacon
weer 5 minuten wachten en toen stond ik weer buiten met mijn hamburger
hij was best big maar absoluut niet tasty!!!!
echt gewoon ranzig!!!!!
ASJEMENOU!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:06 schreef sp3c het volgende:
das waar
maar het heet bigtasty!
big ... tasty!!!
je wil het gewoon hebben, als vrouw zou je dat moeten begrijpen
Ga het verwijfde in jou niet op mijn vrouwzijn projecteren he?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:06 schreef sp3c het volgende:
das waar
maar het heet bigtasty!
big ... tasty!!!
je wil het gewoon hebben, als vrouw zou je dat moeten begrijpen
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:09 schreef sp3c het volgende:
echt hoor, viezzzzz!!
ik proef hem volgens mij nog steeds
ik was zo van streek dat ik dingen ging opruimen!
ik vond in verschillende hoeken en gaten in totaal 12,65 aan kleingeld en drie halve literblikken bier ... ongeopend
ik zal ze maar leegdrinken denkik
Is voor mij al een tijdje geleden dat ik daar ben gaan snacken.quote:
Nou, veel gebeurd er nog altijd niet hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:32 schreef du_ke het volgende:
hoiFok weigerde dienst bij mij vanavond met chrome, in IE werkt het nu wel
ik dacht dat sp3c die kleine was?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:33 schreef Loedertje het volgende:
Ik moest aan sp3c denken toen ik deze foto zag.
[ afbeelding ]
En ja sp3c, ik weet dat je denkt dat je geen kinderen hebt
ik ben dus niet klein!!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht dat sp3c die kleine was?
Goedemorgen
Goed kind.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Deze is ook wel grappig.
[ afbeelding ]
Hier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 00:57 schreef Ryan3 het volgende:
Waar zag je die foto in godsnaam???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |