Ach gut is er nu een dramp?quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:07 schreef Specularium het volgende:
sp3c, waarom reageer je niet met een smiley?![]()
Je bent zo compleet ongeloofwaardig als mod en je zou het best een maand vakantie kunnen nemen
met je racistische geblaat zonder smiley.
Ha gezellig, een nieuwe slowchat-aanwinst.quote:
Hehe, poker niet veel meer online... ik dacht laatst op pkr maar ff mijn saldo op te maken, ik had nog 21 euro staan, dus ging een tafel binnen en kreeg 5-6 suited in de eerste hand en ging all inquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Drugshond het volgende:
Moggel.... vrije dag en nu een rondje poker... freeroll om ff warm te draaien.
Ben eigenlijk niet naar bed geweest.... de hele avond aan het gamen geweest met met IR-track-set.
En een boel boze gezichten....quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, poker niet veel meer online... ik dacht laatst op pkr maar ff mijn saldo op te maken, ik had nog 21 euro staan, dus ging een tafel binnen en kreeg 5-6 suited in de eerste hand en ging all in
nu heb ik 42 euro
hehehe... ik moet helaas werken, kanniet meedoenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En een boel boze gezichten....Ik zit nu trouwens op PKR....met mijn freeroll.
Jammer dat het een rebuy is..... begin stack == short stack.
70 % pokerstars.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehehe... ik moet helaas werken, kanniet meedoen
dacht dat jij niet meer op pkr pokerde joh
LoLquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef Drugshond het volgende:
Heb toch mijn formulier ingeleverd.... met Poolse personalia (met wat hulp) (adres klopt overigens wel) en warempel... kreeg de uitnodig gewoon in de bus. Mijn oud collega's zullen wel lachen denk ik.
Het is maar dat jullie het wetenquote:Fok is for Gays
Stop crying and joing NPO FOK is for dumb guys better join us
www.pacificorder.net/forum
hehehehe dat wordt lachenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:23 schreef Drugshond het volgende:
ff humor...
We hebben een bedrijfsfeestje (veel en gratis drank) van het oude bedrijf... tenminste eigenlijk niet omdat we zijn opgesplitst. Ik was al in okt 2008 over qua werkgever.
En we niet direct aangeschreven waren.
Heb toch mijn formulier ingeleverd.... met Poolse personalia (met wat hulp) (adres klopt overigens wel) en warempel... kreeg de uitnodig gewoon in de bus. Mijn oud collega's zullen wel lachen denk ik.
zeg dat es vijf keer op een rij?quote:Puthukkudiyiruppu
Grunning?quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gratis live voetbal op internet (legaal), mijn cluppie is aan het winnen en de pizza die is bezorgd smaakt super.
![]()
Ook goeienavond.
Ik doe niet aan plaatjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het zilveren plaatje van FC Groningen, kopen?
ik kom uit op huppulkutjuhsquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zeg dat es vijf keer op een rij?Wie verzint die plaatsnamen
verder dan "puttekutdieruppuh" kom ik nie
Ik ben daar heul slecht inquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Raad de Straat - Utrecht Edition - deel 3.
Doe eens mee dan.
Ik zag gister op de Hyves van mijn kleine nichtje dat ze daar een bloedhekel aan had.. Aan huppelkutjesquote:
Heeft ze ook.. Maar moest er wel om lachenquote:
Ik nog 3quote:Op donderdag 5 februari 2009 14:55 schreef Frutsel het volgende:
bijna klaar mee vandaag... nog twee uurtjes
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mag nie klagen![]()
Maar ja d'r... werken 11 kapsters in die zaak![]()
Jij knipt jezelf?quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:18 schreef Tally het volgende:
[..]Ik heb geen leuke kapper of kapster
Ik mocht mijn haar toch niet knippen van jequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij knipt jezelf?
In Enschede had ik een hele leuke ... maar deze kan er ook mee door
lekker lang, ca 1.85 ofzo
Heb ik al eens gehadquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:44 schreef sp3c het volgende:
knip het anders gewoon helemaal af
alles
kaal
kijken hoe het eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |