hehehequote:
Ik dacht dat POL dat juist van NWS vondquote:Op maandag 2 februari 2009 16:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En met als eindresultaat een bijnadood forum, want de verzuring viert er nog altijd hoogtij.
Ja, verzuurde POL-ers roepen dat ze NWS een dood en verzuurd forum vinden, omdat hier niet gebeurt wat zij graag zouden zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:47 schreef Frutsel het volgende:
Ik dacht dat POL dat juist van NWS vond
Topickillerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:54 schreef du_ke het volgende:
Niet teveel je eigen gebrek op anderen proberen te projecten Lemmeb
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_drugshonden__.htmlquote:Meisje neemt overdosis uit angst voor drugshond
AMSTERDAM - Een 17-jarig meisje heeft een dodelijke hoeveelheid xtc-pillen geslikt omdat ze bang was voor een controle met drugshonden.
Het meisje had een paar xtc-pillen meegenomen naar een festival in het Australische Perth. Volgens vrienden raakte ze in paniek toen ze bij de ingang politie zag met drugshonden. Om niet door de mand te vallen slikte ze in één keer drie pillen in. Omdat het met 36 graden Celsius erg warm was, overleed de tiener kort daarna.
De politie verklaarde later dat de dieren op dat moment helemaal niet werden ingezet als drugshonden.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
Een beetje (gezonde) angst voor mods of ex-mods is oké, maar je kunt ook doorslaan:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_drugshonden__.html
Het meisje uit zijn avatar zekerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:10 schreef Elfletterig het volgende:
Een beetje (gezonde) angst voor mods of ex-mods is oké, maar je kunt ook doorslaan:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)t_drugshonden__.html
Het is koud vooral. Ik heb de verwarming vol open en het is hier nog niet lekker warmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:59 schreef sp3c het volgende:
bwah het regent en ik heb ook niet zo'n honger
ik wacht wel ff
Ach gut is er nu een dramp?quote:Op woensdag 4 februari 2009 05:07 schreef Specularium het volgende:
sp3c, waarom reageer je niet met een smiley?![]()
Je bent zo compleet ongeloofwaardig als mod en je zou het best een maand vakantie kunnen nemen
met je racistische geblaat zonder smiley.
Ha gezellig, een nieuwe slowchat-aanwinst.quote:
Hehe, poker niet veel meer online... ik dacht laatst op pkr maar ff mijn saldo op te maken, ik had nog 21 euro staan, dus ging een tafel binnen en kreeg 5-6 suited in de eerste hand en ging all inquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:09 schreef Drugshond het volgende:
Moggel.... vrije dag en nu een rondje poker... freeroll om ff warm te draaien.
Ben eigenlijk niet naar bed geweest.... de hele avond aan het gamen geweest met met IR-track-set.
En een boel boze gezichten....quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hehe, poker niet veel meer online... ik dacht laatst op pkr maar ff mijn saldo op te maken, ik had nog 21 euro staan, dus ging een tafel binnen en kreeg 5-6 suited in de eerste hand en ging all in
nu heb ik 42 euro
hehehe... ik moet helaas werken, kanniet meedoenquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En een boel boze gezichten....Ik zit nu trouwens op PKR....met mijn freeroll.
Jammer dat het een rebuy is..... begin stack == short stack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |