Verkeerde piepers.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, maar ik ben geen robot dus het mislukte weleens..
Ga je me nou dubbel lopen ontkennen?quote:Ananas is een no no-no..
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:30 schreef Frutsel het volgende:
sp3c weer traag
wel volproppen, maar niet nieuwe openen
goedkoper kipfilet , dan krijg je dat
Sportsillustrated, eh Johan_de_Witt, huppeldepup, tegenwoordig Sam_spade, die opent de topics vaak in POL SC. Het is een weetje.quote:
Vaak de zuurkool te lang gekookt, in water.quote:
Nee, ik weet niet niet niet niet?quote:Ga je me nou dubbel lopen ontkennen?
Die gooi je gewoon na tien minuten op de piepers, rookworst er bovenop, dat maakt het juist zo lekker simpel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vaak de zuurkool te lang gekookt, in water.
Het is dus geen no-no hè? Ach ik lees het tzt wel in jouw of Stali's grote goddelijke zuurkool-topic.quote:Nee, ik weet niet niet niet niet?
Geen rookworst hè.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die gooi je gewoon na tien minuten op de piepers, rookworst er bovenop, dat maakt het juist zo lekker simpel.![]()
[..]
Het zal Stali wel worden idd, want ik ben geenszins de auctor intellectualis van het gerecht waarvoor jij zou willen moorden, dat is Stalleke.quote:Het is dus geen no-no hè? Ach ik lees het tzt wel in jouw of Stali's grote goddelijke zuurkool-topic.
Runder chippolata.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee, ik ben ook geen rookworst fan eerlijk gezegd. En ik kook meestal voor mezelf alleen dus dan is dat ook te veel. Ik eet er liever ander vlees bij.
Hoe het hoort zou je op zijn minst kunnen proberen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een rundersaucijsje is het dan meestal, een hamburger/gehaktbal of karbonade vind ik ook prima kunnen eigenlijk.
Hoe het hoort interesseert mij nooit zo.Zeker niet als het Duitse keuken betreft.
Ik heb wel eens een chipolata-worstje gehad hoor. Niet mijn favoriet. Ik heb liever de standaard runderworstjes uit de supermarkt. Lijkt me niet echt uitmaken bij welk gerecht dat is eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe het hoort zou je op zijn minst kunnen proberen toch?
Het staccato anarchistische trekt mij ook niet.
O jee, dat lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:20 schreef Loedertje het volgende:
Ik ken iemand die 2 bananen door de zuurkoolstampot prakt, das pas vies
Ja, het standaard runder worstje ben je tig tot de macht tig minuten aan het bakken, het chippolata worstje pakweg 5 minuten, dus dat is ene voordeel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een chipolata-worstje gehad hoor. Niet mijn favoriet. Ik heb liever de standaard runderworstjes uit de supermarkt. Lijkt me niet echt uitmaken bij welk gerecht dat is eerlijk gezegd.
Rw? Welke rw?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef sp3c het volgende:
er moet gewoon rookworst door ... barbaren
en rozijnen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:21 schreef sp3c het volgende:
er moet gewoon rookworst door ... barbaren
en rozijnen
Stuur maar een bakkie.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het standaard runder worstje ben je tig tot de macht tig minuten aan het bakken, het chippolata worstje pakweg 5 minuten, dus dat is ene voordeel.
Maar goed de zk van Stali kicks ook ass zonder chippolata worstje hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |