Tja, tis ook maar net welke manier je het jezelf hebt aangeleerd. En ik ben mod van DE, sinds het bestaat, zou het graag groter zien worden dan een klein subfora, helaas ben je grotendeels afhankelijk van wat er gebeurd in de wereld. Maar ik mag er graag tijd insteken, vandaar dat ik daar ook een eigen/apart jaaroverzicht van heb gemaakt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb al mod nooit gebruik gemaakt van al die *handige dingen* . Keek gewoon in de index waar het envelopje rood was en las die gehele thread ff diagonaal door .
DE slaat niet echt aan, toch, of wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, tis ook maar net welke manier je het jezelf hebt aangeleerd. En ik ben mod van DE, sinds het bestaat, zou het graag groter zien worden dan een klein subfora, helaas ben je grotendeels afhankelijk van wat er gebeurd in de wereld. Maar ik mag er graag tijd insteken, vandaar dat ik daar ook een eigen/apart jaaroverzicht van heb gemaakt.
MyAT gebruik je nu toch wel?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
over 6 uur en 35 minuten koffie en roomcake
Ik ken DE amper maar je hebt wel gelijk. Op NWS is het eigenlijk nooit echt superdruk dus de mods waarmee ik NWS draaide waren allen gelukkig zeer goed op de hoogte van de inhoud van vrijwel elke thread , dan klik je alleen nog maar een thread aan als er iets nieuws bijgekomen isquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tja, tis ook maar net welke manier je het jezelf hebt aangeleerd. En ik ben mod van DE, sinds het bestaat, zou het graag groter zien worden dan een klein subfora, helaas ben je grotendeels afhankelijk van wat er gebeurd in de wereld.
De laatste tijd wel iets vaker.quote:MyAT gebruik je nu toch wel?
quote:
Ach ja, tis een klein forum, maar ik vind het interessante materie. Het moet je net liggen en ik durf er gif op in te nemen dat veel mensen van fok het bestaan van het forum niet eens kennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DE slaat niet echt aan, toch, of wel?
quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mail je adres en ik bak een nieuwe, frommel 'm in folie en stuur 'm op
Waarom breng je hem niet even?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mail je adres en ik bak een nieuwe, frommel 'm in folie en stuur 'm op
Evenquote:
Maar je gaat toch nooit naar ene Fok!kert?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Even
Weet je, als ik naar een FOK!ker ga dan blijf ik altijd zolang plakken...
Neen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
Maar je gaat toch nooit naar ene Fok!kert?
Nee, idd ik ga nooit naar ene Fok!kert of nee, ik ga wel eens naar ene Fok!kert?quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, idd ik ga nooit naar ene Fok!kert of nee, ik ga wel eens naar ene Fok!kert?
Ik wacht het antwoord niet meer af iig, dus bye..
Nix mis mee hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Even
Weet je, als ik naar een FOK!ker ga dan blijf ik altijd zolang plakken...
De ene niet denk ik, die andere welquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar je gaat toch nooit naar ene Fok!kert?
Je hokt gewoon met een fokkert beneden de rivierenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:49 schreef Loedertje het volgende:
(Jij denkt dat ik toevallig beneden de rivieren ging wonen?)
quote:
Een zelfgemaakte cake virtueel toesturen is iets wat mij niet gaat lukkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:06 schreef Frutsel het volgende:![]()
![]()
Een roombotercake, zelfgemaakt, mag ook
ik wacht geduldig 14 februari afquote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:39 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte cake virtueel toesturen is iets wat mij niet gaat lukken
Dies niet zelf gebakken, die is van de Albert Heijnquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:42 schreef Loedertje het volgende:
Begin maar alvast aan je virtuele cake
[ afbeelding ]
Zie [FORUM STATS] Maandcijfers - December 2008quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:10 schreef Loedertje het volgende:
Ik ken DE amper maar je hebt wel gelijk. Op NWS is het eigenlijk nooit echt superdruk dus de mods waarmee ik NWS draaide waren allen gelukkig zeer goed op de hoogte van de inhoud van vrijwel elke thread , dan klik je alleen nog maar een thread aan als er iets nieuws bijgekomen is![]()
Borrelnoten natuurlijk.quote:
Kip-Kerrie-met rijst?quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hier ook pasta, met gehaktballen.
Morgen wilde ik eigenlijk zuurkool maken; zuurkool waar jullie een moord voor doen.
Opscheppen over je zuurkool.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:35 schreef Ryan3 het volgende:
Hier ook pasta, met gehaktballen.
Morgen wilde ik eigenlijk zuurkool maken; zuurkool waar jullie een moord voor doen.
ik heb alleen een stukje kipfilet nodig ... ik weet niet of ze daar wel helemaal voor willen rijdenquote:
Jij hebt hem niet geproefd jongen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Opscheppen over je zuurkool.
Nee, maar ik kan zelf ook lekkere zuurkool klaarmaken. En er zijn weinig gerechten die ik makkelijker vind.quote:
Zuurkool makkelijk???quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zelf ook lekkere zuurkool klaarmaken. En er zijn weinig gerechten die ik makkelijker vind.
Ik wil graag horen hoe je hem maakt hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Heb honger gekregen nu door dat gepraat over zuurkool. Morgen ook maar eens maken.
Heb er zin an.
Misschien niet zoals jij het klaarmaakt, maar voor mij wel.quote:
quote:Maar goed. ik wil wel per post een bakje versturen, ik durf bijna te wedden dat je dan vrijwillig een sex change operatie wil doorstaan om vervolgens met mij te trouwen..
Ik overdrijf niet.
Ja, ik weet het, je pleurt een pak zuurkool in een pan, wat spek bakken, een piepertje jassen en voilą.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien niet zoals jij het klaarmaakt, maar voor mij wel.![]()
[..]
Zo gaat het dus niet. Werkelijk iemand kan denken dat het paradijs op aarde bestaat na het proeven van mijn zuurkool.quote:
Dat vind jij niet te vreten?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, je pleurt een pak zuurkool in een pan, wat spek bakken, een piepertje jassen en voilą.
Ga je het geheim van de chef ook nog verklappen, eventueel in een nieuw CUL-topic?quote:Zo gaat het dus niet. Werkelijk iemand kan denken dat het paradijs op aarde bestaat na het proeven van mijn zuurkool.
Wrs worden bepaalde punten op de tong gestimuleerd die nog nooit door enig voedsel beroerd werden, daardoor raken mensen hun verstand kwijt.
Old school; zo ging het vroeger ook bij mij, en toen mislukte het ook weleens... Makkelijk was het geenszins iig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat vind jij niet te vreten?
[..]
Nou om je de waarheid te zeggen, het recept is van mij eega, maar ik heb het recept het meeste uitgevoerd, dus misschien dat mijn eega desgevraagd het nog weleens post in CUL, voorzien van mijn commentaren.quote:Ga je het geheim van de chef ook nog verklappen, eventueel in een nieuw CUL-topic?
Ah, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef sp3c het volgende:
nee mijn zuurkool is veel beterderder
maar dat kost zoveel werk altijd
Is bij mij nog nooit mislukt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Old school; zo ging het vroeger ook bij mij, en toen mislukte het ook weleens... Makkelijk was het geenszins iig.
Als er maar geen ananas bij betrokken is.quote:Nou om je de waarheid te zeggen, het recept is van mij eega, maar ik heb het recept het meeste uitgevoerd, dus misschien dat mijn eega desgevraagd het nog weleens post in CUL, voorzien van mijn commentaren.
Okee, maar ik ben geen robot dus het mislukte weleens.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is bij mij nog nooit mislukt.![]()
[..]
Ananas is een no no-no.quote:Als er maar geen ananas bij betrokken is.![]()
Zuurkool cookoff is een soort High Noon wmb idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef sp3c het volgende:
zuurkool cookoff!!
maar vandaag wordt het kip met kerrie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |