Oh, ik zie sommigen users al mopperend achter de geraniums zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij nou ook een topic opent over hem dan merge ik het en verplaats ik het naar klaagbaak, is Gelly ook weer tevreden
misschien verander ik de titel wel naar '[centraal]klachten over anderen #1' dan zijn we er denk ik wel
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
misschien verander ik de titel wel naar '[centraal]klachten over anderen #1' dan zijn we er denk ik wel
Gooi dan gewoon jullie NWS topic vanuit het crewforum hierheen dan kunnen we in die reeks doorgaan met mieuwen over users.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Oh, ik zie sommigen users mods al mopperend achter de geraniums zitten
La_Vaardquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft
Nee, dat heb jij uitgevonden. En niet de moslim man.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Btw moslim mannen hebben iets gevonden op het 'hoer' gedoe, draag een Burka
Ja maar schuilen in onder een vlag van de Islam, om zo mijn eigen verlangen te rechtvaardigen gaat gewoon makkelijker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij uitgevonden. En niet de moslim man.
Dat kan niet, want je bent geen moslim.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar schuilen in onder een vlag van de Islam, om zo mijn eigen verlangen te rechtvaardigen gaat gewoon makkelijker.
Taqiyah.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je bent geen moslim.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Triggershot het volgende:
[.- edit -
[ Bericht 49% gewijzigd door Elfletterig op 24-02-2009 11:56 (Userbash, nergens voor nodig) .]
La_Vaard
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
[.- edit -
[ Bericht 49% gewijzigd door Elfletterig op 24-02-2009 11:56 (Userbash, nergens voor nodig) .]
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft
LV ook al jaren een zeer gewaardeerd ex-mod die vele jaren FOK! heeft gediend met zijn expertise.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef sp3c het volgende:
ik heb helemaal niet gezegd in welke hoedanigheid we er achter de schermen over praten dat bedenk je er zelf bij!!!
SCHien zijn we gewoon gecharmeerd van hem
[NWS-SC #006] Om even weg te zijn van de sleur van semmiesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
Zeg, kap es met de slowchat, anders stuur ik Lemmeb achter jullie aan
Dat is een doetjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
gecharmeerd = elf letterigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef sp3c het volgende:
SCHien zijn we gewoon gecharmeerd van hem
snap!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
Valt allemaal best mee, afgezien van onze 'Verzuurde Ex-Mods Verkiezing'...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft![]()
Mods uitgesloten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef sp3c het volgende:
en de wet tshirt contest voor dames van NWS
Wel een echte bruinhemd he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef Drijfzand het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt angstaanjagend, tenzij je Stephen Colbert heet.
Met een hartje in het midden...quote:
grappig. de geschiedenis van de hoofddoek vertelt weer iets heel anders. deze werd oorspronkelijk gedragen door hoeren in het paleis van de sultan. als onderscheid met de niet-hoeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Btw moslim mannen hebben iets gevonden op het 'hoer' gedoe, draag een Burka
Net zoals dat de Romeinen de Islam hebben verzonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. de geschiedenis van de hoofddoek vertelt weer iets heel anders. deze werd oorspronkelijk gedragen door hoeren in het paleis van de sultan. als onderscheid met de niet-hoeren.
Nee hoor, hoofddoek is overgenomen van de Perzen, het was een symbool van adel, daarnaast mogen er geen vrouwen in het paleis komen, je verwart het denk ik met de harem. En ja daar waren het allemaal slavinnen. tot de post middeleeuwen trouwde een Sultan namelijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. de geschiedenis van de hoofddoek vertelt weer iets heel anders. deze werd oorspronkelijk gedragen door hoeren in het paleis van de sultan. als onderscheid met de niet-hoeren.
Verder vreemd maar raar, begin ik lemmeb toch wel aardig te vinden. Hij discussieert met passie, dat wel.quote:
quote:
De islam is heul niet tegen alcohol. Wel als drank.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef sp3c het volgende:
de islam is ook tegen alcohol ... trekken we ons ook nix van aan
De toepassing van alcohol is wel wat breder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef sp3c het volgende:
das net zoiets als sex verbieden tenzij het met jezelf is
Niet?!?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Triggershot het volgende:
Ja idd, omdat even uit de wereld te helpen. Ik lees graag in NWS, ik ben GEEN mod van NWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA NU WEL JA!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet?!?![]()
Dit topic is toch al kansloos verbaggerd...]
Zeg Floortje, lezen is wat anders dan posten hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Triggershot het volgende:
Ja idd, omdat even uit de wereld te helpen. Ik lees graag in NWS, ik ben GEEN mod van NWS.
Ha ha ha, er staat paddy's, wat grappig. Jeetje.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Boze FB-fokkertjes koelen woede op moderator-café, politie grijpt in
Altijd al geweest; het valt nu alleen iets meer op dan eerder:quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
Je bent wel square, elf.
Ga je nou huilen joh.quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Altijd al geweest; het valt nu alleen iets meer op dan eerder: [ afbeelding ]
Ik grijp meteen maar de gelegenheid om te melden dat het Wilders Fox-topic op slot blijft. Het is te veel off-topic gebagger om nog te gaan opruimen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[ afbeelding ]
Boze FB-fokkertjes koelen woede op moderator-café, politie grijpt in
Doe eens niet zo arrogant en open een SC ofzo, baggerpuberquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:48 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich iets nieuws twee mods die huilen..
Is geen arrogantie hoor, waarom zou ik in godsnaam arrogant zijn?quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:50 schreef paddy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo arrogant en open een SC ofzo, baggerpuber
Moet ik ff de SC van de mods gaan quoten? Inconsequent noemt men dat dus verwacht ook niet dat users zich ooit aan de policy gaan houden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:51 schreef sp3c het volgende:
hey!!!
dit topic gaat dus niet over de Islam he!!!
het is feedback of slowchat ... en slowchat mag niet meer
Ik ben geen voorstander van sluiting. Het is een actueel nieuwsonderwerp. Enkele opmerkingen zijn verwijderd. Ik zie niet in waarom iemand niet mag oproepen tot kolonisatie van het gebied, wanneer daar goede argumenten voor zijn. We zullen wél letten op racisme.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:18 schreef Zith het volgende:
Is het niet eens tijd om dat albino/afrika topic te sluiten? Het lijkt stormfront wel met oproepen voor slavenhandel, kolonizatie, genocide, inferioriteit van andere rassen.
dank je, is wegquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Vliegtuigcrash Schiphol: 9 doden, 50 gewonden (deel 9)
soort doodverwensing
geen idee, ga ik niet overquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heeft dat nog gevolgen voor hem of haar?
Ik weet niet waar je op doelt, maar boven elk bericht dat je op dit forum plaatst, staat dezelfde mededeling. En die geldt ook gewoon in topics die Meki heeft geopend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Wheelgunner het volgende:
Sinds wanneer moeten we ons gedragen in Meki-topics?
Voordat mijn posts over het verschil tussen Ahmed en Achmet worden gezien als trollen: in het stukje die hij quote staat de naam duidelijk goed gespeld. Zelfs nadat ik hem erop wijs blijft hij het verkeerd spellen. Lijkt mij dat hij daarmee dan ook iets wil zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lord Achmet bedreigt er op los en krijgt strafvermindering
Mag wel dicht, he? Bewering in de OP wordt niet onderbouwd, is gewoon bashen a la John Dope.
Het mag duidelijk zijn denk ik.quote:Artikel 137d Wetboek van Strafrecht verbiedt het aanzetten tot haat, discriminatie of geweld. Om te bepalen of extremistische websites illegale content bevatten, moeten de uitingen aan dit artikel getoetst worden.
Artikel 137d Wetboek van Strafrecht, tekst per 11 november 2004:
1. Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Slotje kan beterquote:Op zondag 1 maart 2009 11:11 schreef buachaille het volgende:
Graag Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie aanpassen in: Wilders wil sommige moslims kunnen uitzetten.
Moet kunnen natuurlijk, het is immers het standpunt van een geaccepteerde politieke partij. En men mag best zijn of haar steun uitspreken voor zo'n standpunt.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef gelly het volgende:
Hoe denken de mods eigenlijk over de openlijke steun en voorstellen voor deportatie van moslims hier in topics op FOK! ?
Zeker, maar je komt nog wel achter de strafrechtelijke gevolgen ben ik bang. Maar dat zal het wel waard zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Moet kunnen natuurlijk, het is immers het standpunt van een geaccepteerde politieke partij. En men mag best zijn of haar steun uitspreken voor zo'n standpunt.
Maar is hier een duidelijke oproep tot haat, discriminatie en geweld? Ligt eraan hoe gevoelig je ervoor bent volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef gelly het volgende:
Hoe denken de mods eigenlijk over de openlijke steun en voorstellen voor deportatie van moslims hier in topics op FOK! ?
Het gaat mij veel te ver.
B.v. hier
Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie
[..]
Het mag duidelijk zijn denk ik.
Geloof je dat echt?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker, maar je komt nog wel achter de strafrechtelijke gevolgen ben ik bang. Maar dat zal het wel waard zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker, maar je komt nog wel achter de strafrechtelijke gevolgen ben ik bang. Maar dat zal het wel waard zijn.
duidelijk is het niet neequote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef gelly het volgende:
Het gaat mij veel te ver.
B.v. hier
Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie
[..]
Het mag duidelijk zijn denk ik.
het vrije woord bestaat niet op fok!quote:
ga je weer lopen dreigen met je mdi-achtige geneuzel?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan kun je het topic dus wel deleten, want dat is nou net precies waar het hele topic over gaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
duidelijk is het niet nee
maar eerlijk gezegd heb ik geen iedee hoe de mods of fok! in zijn algemeen erover denkt
persoonlijk haal ik het weg zodra het gaat om het deporteren van moslims om het moslim zijn maar verder niet
Het gaat toch vooral om criminelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kun je het topic dus wel deleten, want dat is nou net precies waar het hele topic over gaat.
bedankt voor de tip Lord_Vetinariquote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kun je het topic dus wel deleten, want dat is nou net precies waar het hele topic over gaat.
Oh, je wou zeggen dat users als Lemmeb met teksten als ' ze mogen van mij allemaal het land uit want we hebben er niks aan' niet onder jouw definitie van ' deporteren van moslims omdat het moslims zijn' vallen? Interessante opvatting.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
bedankt voor de tip Lord_Vetinari
maar nee dus, ik heb het natuurlijk over de users zelf
als Wilders evt strafbare dingen zegt dan is dat gewoon nieuws, ik zie geen reden om dat dood te zwijgen
nee dat wou ik niet zeggen, dat soort dingen verwijder ik altijd als ik ze zie, soms geven mensen me een linkje in feedbackquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat users als Lemmeb met teksten als ' ze mogen van mij allemaal het land uit want we hebben er niks aan' niet onder jouw definitie van ' deporteren van moslims omdat het moslims zijn' vallen?
voor iemand die zo happig is op taalfouten kun je bijzonder slecht lezenquote:Interessante opvatting.
Er is een verschil tussen een mening als dat uiten, en tot iets oproepen/aanzetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat users als Lemmeb met teksten als ' ze mogen van mij allemaal het land uit want we hebben er niks aan' niet onder jouw definitie van ' deporteren van moslims omdat het moslims zijn' vallen? Interessante opvatting.
En sommige users die nog steeds geloven in betrokken modjes, denken en hopen dat een mod een dergelijk topic toch zeker wel zal lezen en zelf de betreffende teksten wel zal tegenkomen, zonder aan het handje meegenomen te worden naar een bepaalde post.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat wou ik niet zeggen, dat soort dingen verwijder ik altijd als ik ze zie, soms geven mensen me een linkje in feedback
Jij bent de enige mod of zo? Er gebeurt niks als jij er niet bent? Jouw lijfspreuk "NWS, c'est moi"? Je begint met FB te lezen als je in je AT een PVV-topic ziet waarin het woord 'moslims' voorkomt? Niet echt een snelle leerling, he?quote:
nee?quote:
er was al gemod in dat topic voor ik binnen kwamquote:Er gebeurt niks als jij er niet bent?
jaquote:Jouw lijfspreuk "NWS, c'est moi"?
ik begin idd met FB te lezenquote:Je begint met FB te lezen als je in je AT een PVV-topic ziet waarin het woord 'moslims' voorkomt?
lol zeg jij nou maar nixquote:Niet echt een snelle leerling, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |