Ik weet niet waar je op doelt, maar boven elk bericht dat je op dit forum plaatst, staat dezelfde mededeling. En die geldt ook gewoon in topics die Meki heeft geopend.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 20:17 schreef Wheelgunner het volgende:
Sinds wanneer moeten we ons gedragen in Meki-topics?
Voordat mijn posts over het verschil tussen Ahmed en Achmet worden gezien als trollen: in het stukje die hij quote staat de naam duidelijk goed gespeld. Zelfs nadat ik hem erop wijs blijft hij het verkeerd spellen. Lijkt mij dat hij daarmee dan ook iets wil zeggen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Lord Achmet bedreigt er op los en krijgt strafvermindering
Mag wel dicht, he? Bewering in de OP wordt niet onderbouwd, is gewoon bashen a la John Dope.
Het mag duidelijk zijn denk ik.quote:Artikel 137d Wetboek van Strafrecht verbiedt het aanzetten tot haat, discriminatie of geweld. Om te bepalen of extremistische websites illegale content bevatten, moeten de uitingen aan dit artikel getoetst worden.
Artikel 137d Wetboek van Strafrecht, tekst per 11 november 2004:
1. Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht of hun hetero- of homoseksuele gerichtheid, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Slotje kan beterquote:Op zondag 1 maart 2009 11:11 schreef buachaille het volgende:
Graag Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie aanpassen in: Wilders wil sommige moslims kunnen uitzetten.
Moet kunnen natuurlijk, het is immers het standpunt van een geaccepteerde politieke partij. En men mag best zijn of haar steun uitspreken voor zo'n standpunt.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef gelly het volgende:
Hoe denken de mods eigenlijk over de openlijke steun en voorstellen voor deportatie van moslims hier in topics op FOK! ?
Zeker, maar je komt nog wel achter de strafrechtelijke gevolgen ben ik bang. Maar dat zal het wel waard zijn.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Moet kunnen natuurlijk, het is immers het standpunt van een geaccepteerde politieke partij. En men mag best zijn of haar steun uitspreken voor zo'n standpunt.
Maar is hier een duidelijke oproep tot haat, discriminatie en geweld? Ligt eraan hoe gevoelig je ervoor bent volgens mij.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef gelly het volgende:
Hoe denken de mods eigenlijk over de openlijke steun en voorstellen voor deportatie van moslims hier in topics op FOK! ?
Het gaat mij veel te ver.
B.v. hier
Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie
[..]
Het mag duidelijk zijn denk ik.
Geloof je dat echt?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker, maar je komt nog wel achter de strafrechtelijke gevolgen ben ik bang. Maar dat zal het wel waard zijn.
quote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker, maar je komt nog wel achter de strafrechtelijke gevolgen ben ik bang. Maar dat zal het wel waard zijn.
duidelijk is het niet neequote:Op zondag 1 maart 2009 11:26 schreef gelly het volgende:
Het gaat mij veel te ver.
B.v. hier
Wilders : Deportatie Moslims een serieuze optie
[..]
Het mag duidelijk zijn denk ik.
het vrije woord bestaat niet op fok!quote:
ga je weer lopen dreigen met je mdi-achtige geneuzel?quote:Op zondag 1 maart 2009 11:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan kun je het topic dus wel deleten, want dat is nou net precies waar het hele topic over gaat.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
duidelijk is het niet nee
maar eerlijk gezegd heb ik geen iedee hoe de mods of fok! in zijn algemeen erover denkt
persoonlijk haal ik het weg zodra het gaat om het deporteren van moslims om het moslim zijn maar verder niet
Het gaat toch vooral om criminelen.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kun je het topic dus wel deleten, want dat is nou net precies waar het hele topic over gaat.
bedankt voor de tip Lord_Vetinariquote:Op zondag 1 maart 2009 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kun je het topic dus wel deleten, want dat is nou net precies waar het hele topic over gaat.
Oh, je wou zeggen dat users als Lemmeb met teksten als ' ze mogen van mij allemaal het land uit want we hebben er niks aan' niet onder jouw definitie van ' deporteren van moslims omdat het moslims zijn' vallen? Interessante opvatting.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
bedankt voor de tip Lord_Vetinari
maar nee dus, ik heb het natuurlijk over de users zelf
als Wilders evt strafbare dingen zegt dan is dat gewoon nieuws, ik zie geen reden om dat dood te zwijgen
nee dat wou ik niet zeggen, dat soort dingen verwijder ik altijd als ik ze zie, soms geven mensen me een linkje in feedbackquote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat users als Lemmeb met teksten als ' ze mogen van mij allemaal het land uit want we hebben er niks aan' niet onder jouw definitie van ' deporteren van moslims omdat het moslims zijn' vallen?
voor iemand die zo happig is op taalfouten kun je bijzonder slecht lezenquote:Interessante opvatting.
Er is een verschil tussen een mening als dat uiten, en tot iets oproepen/aanzetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, je wou zeggen dat users als Lemmeb met teksten als ' ze mogen van mij allemaal het land uit want we hebben er niks aan' niet onder jouw definitie van ' deporteren van moslims omdat het moslims zijn' vallen? Interessante opvatting.
En sommige users die nog steeds geloven in betrokken modjes, denken en hopen dat een mod een dergelijk topic toch zeker wel zal lezen en zelf de betreffende teksten wel zal tegenkomen, zonder aan het handje meegenomen te worden naar een bepaalde post.quote:Op zondag 1 maart 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat wou ik niet zeggen, dat soort dingen verwijder ik altijd als ik ze zie, soms geven mensen me een linkje in feedback
Jij bent de enige mod of zo? Er gebeurt niks als jij er niet bent? Jouw lijfspreuk "NWS, c'est moi"? Je begint met FB te lezen als je in je AT een PVV-topic ziet waarin het woord 'moslims' voorkomt? Niet echt een snelle leerling, he?quote:
nee?quote:
er was al gemod in dat topic voor ik binnen kwamquote:Er gebeurt niks als jij er niet bent?
jaquote:Jouw lijfspreuk "NWS, c'est moi"?
ik begin idd met FB te lezenquote:Je begint met FB te lezen als je in je AT een PVV-topic ziet waarin het woord 'moslims' voorkomt?
lol zeg jij nou maar nixquote:Niet echt een snelle leerling, he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |