abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66571071
quote:
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.

Het is schokkend om te zien dat overal in het buitenland journalisten Geert wel direct door hebben en ook met de vloer gelijk maken, zoals hier op CNN en hier op Russia Today maar in Nederland niet. Het is ook schokkend om te zien hoe zijn retoriek in de loop der tijd is uitgegroeid tot pure Nazi-achtige haatpropganda. Nog steeds wordt het door nederlandse journalisten en politici verdedigd onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Tja, het blijkt maar weer dat geschiedenislessen er zijn om zelf nog een keer mee te maken.
http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/

Geert Wilders in drieentwintig leugens

Onlangs hield parlementariër G. Wilders een speech in Jeruzalem voor een gehoor van islam-vreters. Een aantal quotes becommentarieerd. Oftewel: de koning van de cognitieve dissonantie in zijn eigen woorden. De lezing van W. was in het Engels.

Israel: the only country in the region with a functioning parliament, a rule of law and free elections.

Onjuist, Libanon beschikt over hetzelfde. Dat zou overigens ook voor de Palestijnse Gebieden hebben kunnen gelden ware het niet dat Fatah met Israëlische en Amerikaanse steun een staatsgreep pleegde op de Westelijke Jordaanoever en de democratisch gekozen Hamas er uit de zetel van de macht verdreef - na verkiezingen die de Palestijnen van “het westen” moesten houden. Daar komt nog bij dat Israël geen democratie is in de zin dat alle burgers voor de wet gelijk zijn - Palestijnen die beschikken over een Israëlisch paspoort zijn onderworpen aan discriminerende bepalingen, en niet-joden kunnen bijv. niet voor de wet trouwen in Israël. Onlangs werd een Arabische politieke partij van de Israëlische kieslijst geschrapt.

The only country in the region that shares the values of our Western societies, in fact is one of the foundations of our Judeo-Christian identity.

Een vaag beroep op niet-gedefinieerde concepten, voorbijgaand aan het feit dat noch het christendom, noch het jodendom afhankelijk zijn van enige geografische locatie.

… the values of ancient Israel have become the values of the West.

Vandaar dat er tientallen passages voorkomen in de Hebreeuwse Bijbel die, onverklaard en zonder context, bij de meeste mensen in “het westen” een diep afgrijzen zouden oproepen.

Meer op : http://yelamdenu.blogsome(...)rieenwintig-leugens/
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_66571091
de helft van Nederland wilt op Wilders stemmen.
  zondag 1 maart 2009 @ 01:14:44 #3
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66571188
Als ik dat zijn antwoord hoor, gaat hij niet in op het 'deporteren' deel van de vraag. Hij gaat volledig in op de internationale samenwerking tussen partijen die de Islam willen tegenhouden.

Over dat deporteren zegt hij niets meer.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  Forum Admin zondag 1 maart 2009 @ 01:16:33 #4
35723 crew  GGMM
pi_66571236
Die website.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66571259
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:14 schreef NJ het volgende:
Als ik dat zijn antwoord hoor, gaat hij niet in op het 'deporteren' deel van de vraag. Hij gaat volledig in op de internationale samenwerking tussen partijen die de Islam willen tegenhouden.

Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.

Video :
pi_66571269
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:16 schreef GGMM het volgende:
Die website.
Is leugens en Wilders is waarheid. zekers ?
  zondag 1 maart 2009 @ 01:18:29 #7
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_66571282
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Video :
Die video heb ik gezien.

And now for something completely different, I'm on a horse.
  Donald Duck held zondag 1 maart 2009 @ 01:18:33 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_66571283
Deporteren als in: het land uit, niet naar kampen natuurlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_66571296
Gezien de realistische dreiging die de Islam ( en daarbij iedere vorm van religie ) vormt voor de ontwikkeling van intelect en humaanheid, en de heftigheid waarin het zichzelf wil verspreiden, zou in theorie een eventuele deportatie van de aanhangers ( doch als laatste redmiddel ) niet uitgesloten moeten worden.
pi_66571307
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 01-03-2009 11:22:25 ]
pi_66571316
- zullen we het gewoon normaal houden? -

[ Bericht 88% gewijzigd door NJ op 01-03-2009 01:21:05 ]
pi_66571321
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef RichardDawkins het volgende:
Gezien de realistische dreiging die de Islam ( en daarbij iedere vorm van religie ) vormt voor de ontwikkeling van intelect en humaanheid, en de heftigheid waarin het zichzelf wil verspreiden, zou in theorie een eventuele deportatie van de aanhangers ( doch als laatste redmiddel ) niet uitgesloten moeten worden.
Islaam is geen dreiging.
Kapatalisme is een dreiging, zie de crisis.
  Forum Admin zondag 1 maart 2009 @ 01:20:43 #13
35723 crew  GGMM
pi_66571332
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef Meki het volgende:

[..]

Is leugens en Wilders is waarheid. zekers ?
Dat zeg ik niet. Ik moet Wilders niet, maar die website ook niet Die noemt Wilders propagenda en hebben zelf zo'n plaatje bij het nieuws staan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_66571340
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef NJ het volgende:

[..]

Die video heb ik gezien.

Maar natuurlijk.. zijn boodschap is duidelijk naar de Moslims.
WEGWEZEN !!.
Als Wilders de macht krijgt, voert hij zijn deportatieplannen uit.
pi_66571341
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef RichardDawkins het volgende:
Welke dreiging?
pi_66571354
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik moet Wilders niet, maar die website ook niet Die noemt Wilders propagenda en hebben zelf zo'n plaatje bij het nieuws staan.
[ afbeelding ]
Dat past precies bij de standpunten zijn zijn gevaarlijke extreem rechtse duivelse partij
pi_66571360
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef Meki het volgende:

[..]

Islaam is geen dreiging.
Kapatalisme is een dreiging, zie de crisis.
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?

Oh enne Islam is zeer zeker een dreiging, lees eerst er eens wat over ( en dan bedoel ik niet alleen de koran maar meer algemeen gezien ) voordat je simpelweg het tegenovergestelde beweert. Kom eens met argumenten.
pi_66571361
Wat een subjectief BS stukje, zag net nog wat bij NOVA ofzo meen ik van zn bezoek, en daar zegt hij juist dat hij niemand wil wegsturen, maar er gewoon even immigratiestop vanuit de moslimlanden moet komen
pi_66571362
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke dreiging?
de enige dreiging is de economische crisis.
daar hoor je ze niet over
  zondag 1 maart 2009 @ 01:23:14 #20
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_66571371
Fantastisch topic weer Meki.
De Ying van Wilders' Yang.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  zondag 1 maart 2009 @ 01:23:25 #21
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66571378
Die lui zoals in Burger King Utrecht CS mogen wat mij betreft direct weggestuurd worden. Geen enkele meerwaarde voor de maatschappij in Nederland.
pi_66571379
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een subjectief BS stukje, zag net nog wat bij NOVA ofzo meen ik van zn bezoek, en daar zegt hij juist dat hij niemand wil wegsturen, maar er gewoon even immigratiestop vanuit de moslimlanden moet komen
Je kan een leeuw ook niet vertrouwen
Als je de leeuw alleen laat bij een stel kudde schapen, daan gaat hij los.
pi_66571390
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Oh enne Islam is zeer zeker een dreiging, lees eerst er eens wat over ( en dan bedoel ik niet alleen de koran maar meer algemeen gezien ) voordat je simpelweg het tegenovergestelde beweert. Kom eens met argumenten.
Hoho, jij beweert dat alle religies een reële bedreiging zijn. En nu moet iemand anders het tegendeel bewijzen? *proest*
pi_66571400
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

Kom jij maar eens met je onzinnige argumenten over de Islaam.
Islaam is geen dreiging voor niemand.
pi_66571406
quote:
Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Welke dreiging?
Volg het nieuws maar eens. Ik ga niet de moeite doen om al het overduidelijke en makkelijk bereikbare bewijsmateriaal op te rakelen voor je. Zegt de Sharia je wat? Misschien de haat tegen homosexuelen? De lage positie van de vrouw? De opvattingen over ongelovigen? Succes met googlen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')