http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/quote:Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
Het is schokkend om te zien dat overal in het buitenland journalisten Geert wel direct door hebben en ook met de vloer gelijk maken, zoals hier op CNN en hier op Russia Today maar in Nederland niet. Het is ook schokkend om te zien hoe zijn retoriek in de loop der tijd is uitgegroeid tot pure Nazi-achtige haatpropganda. Nog steeds wordt het door nederlandse journalisten en politici verdedigd onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Tja, het blijkt maar weer dat geschiedenislessen er zijn om zelf nog een keer mee te maken.
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:14 schreef NJ het volgende:
Als ik dat zijn antwoord hoor, gaat hij niet in op het 'deporteren' deel van de vraag. Hij gaat volledig in op de internationale samenwerking tussen partijen die de Islam willen tegenhouden.
Over dat deporteren zegt hij niets meer.
Is leugens en Wilders is waarheid. zekers ?quote:
Die video heb ik gezien.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Op de vraag van een Amerikaanse vrouw of deportatie van Moslims mogelijk zou zijn om zo van de Islam in Europa af te komen, antwoordt Geert Wilders dat dit een goed idee zou zijn, een enorme stap, en zeker een mogelijkheid indien hij hier politieke steun van andere partijen voor zou krijgen.
Video :
http://zapruder.nl/portal(...)als_mogelijke_optie/
Islaam is geen dreiging.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef RichardDawkins het volgende:
Gezien de realistische dreiging die de Islam ( en daarbij iedere vorm van religie ) vormt voor de ontwikkeling van intelect en humaanheid, en de heftigheid waarin het zichzelf wil verspreiden, zou in theorie een eventuele deportatie van de aanhangers ( doch als laatste redmiddel ) niet uitgesloten moeten worden.
Dat zeg ik niet. Ik moet Wilders niet, maar die website ook nietquote:Op zondag 1 maart 2009 01:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Is leugens en Wilders is waarheid. zekers ?
Maar natuurlijk.. zijn boodschap is duidelijk naar de Moslims.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Die video heb ik gezien.
Als ik dat zijn antwoord hoor, gaat hij niet in op het 'deporteren' deel van de vraag. Hij gaat volledig in op de internationale samenwerking tussen partijen die de Islam willen tegenhouden.
Over dat deporteren zegt hij niets meer.
Welke dreiging?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:19 schreef RichardDawkins het volgende:
Gezien de realistische dreiging die de Islam ( en daarbij iedere vorm van religie ) vormt voor de ontwikkeling van intelect en humaanheid, en de heftigheid waarin het zichzelf wil verspreiden, zou in theorie een eventuele deportatie van de aanhangers ( doch als laatste redmiddel ) niet uitgesloten moeten worden.
Dat past precies bij de standpunten zijn zijn gevaarlijke extreem rechtse duivelse partijquote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik moet Wilders niet, maar die website ook nietDie noemt Wilders propagenda en hebben zelf zo'n plaatje bij het nieuws staan.
[ afbeelding ]
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?quote:Op zondag 1 maart 2009 01:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Islaam is geen dreiging.
Kapatalisme is een dreiging, zie de crisis.
de enige dreiging is de economische crisis.quote:
Je kan een leeuw ook niet vertrouwenquote:Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een subjectief BS stukje, zag net nog wat bij NOVA ofzo meen ik van zn bezoek, en daar zegt hij juist dat hij niemand wil wegsturen, maar er gewoon even immigratiestop vanuit de moslimlanden moet komen
Hoho, jij beweert dat alle religies een reële bedreiging zijn. En nu moet iemand anders het tegendeel bewijzen? *proest*quote:Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?
Oh enne Islam is zeer zeker een dreiging, lees eerst er eens wat over ( en dan bedoel ik niet alleen de koran maar meer algemeen gezien ) voordat je simpelweg het tegenovergestelde beweert. Kom eens met argumenten.
Kom jij maar eens met je onzinnige argumenten over de Islaam.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ook. Net als communisme, facisme etc. Wat is je punt?
Oh enne Islam is zeer zeker een dreiging, lees eerst er eens wat over ( en dan bedoel ik niet alleen de koran maar meer algemeen gezien ) voordat je simpelweg het tegenovergestelde beweert. Kom eens met argumenten.
Volg het nieuws maar eens. Ik ga niet de moeite doen om al het overduidelijke en makkelijk bereikbare bewijsmateriaal op te rakelen voor je. Zegt de Sharia je wat? Misschien de haat tegen homosexuelen? De lage positie van de vrouw? De opvattingen over ongelovigen? Succes met googlen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |