Oh, ik zie sommigen users al mopperend achter de geraniums zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij nou ook een topic opent over hem dan merge ik het en verplaats ik het naar klaagbaak, is Gelly ook weer tevreden
misschien verander ik de titel wel naar '[centraal]klachten over anderen #1' dan zijn we er denk ik wel
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:54 schreef sp3c het volgende:
misschien verander ik de titel wel naar '[centraal]klachten over anderen #1' dan zijn we er denk ik wel
Gooi dan gewoon jullie NWS topic vanuit het crewforum hierheen dan kunnen we in die reeks doorgaan met mieuwen over users.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Oh, ik zie sommigen users mods al mopperend achter de geraniums zitten
La_Vaardquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft
Nee, dat heb jij uitgevonden. En niet de moslim man.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Btw moslim mannen hebben iets gevonden op het 'hoer' gedoe, draag een Burka
Ja maar schuilen in onder een vlag van de Islam, om zo mijn eigen verlangen te rechtvaardigen gaat gewoon makkelijker.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat heb jij uitgevonden. En niet de moslim man.
Dat kan niet, want je bent geen moslim.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja maar schuilen in onder een vlag van de Islam, om zo mijn eigen verlangen te rechtvaardigen gaat gewoon makkelijker.
Taqiyah.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan niet, want je bent geen moslim.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:38 schreef Triggershot het volgende:
[.- edit -
[ Bericht 49% gewijzigd door Elfletterig op 24-02-2009 11:56 (Userbash, nergens voor nodig) .]
La_Vaard
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
[.- edit -
[ Bericht 49% gewijzigd door Elfletterig op 24-02-2009 11:56 (Userbash, nergens voor nodig) .]
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft
LV ook al jaren een zeer gewaardeerd ex-mod die vele jaren FOK! heeft gediend met zijn expertise.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef sp3c het volgende:
ik heb helemaal niet gezegd in welke hoedanigheid we er achter de schermen over praten dat bedenk je er zelf bij!!!
SCHien zijn we gewoon gecharmeerd van hem
[NWS-SC #006] Om even weg te zijn van de sleur van semmiesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
Zeg, kap es met de slowchat, anders stuur ik Lemmeb achter jullie aan
Dat is een doetjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
gecharmeerd = elf letterigquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:48 schreef sp3c het volgende:
SCHien zijn we gewoon gecharmeerd van hem
snap!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:54 schreef yvonne het volgende:
Valt allemaal best mee, afgezien van onze 'Verzuurde Ex-Mods Verkiezing'...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef sp3c het volgende:
misSCHien is het maar beter dat die reeks achter de schermen blijft![]()
Mods uitgesloten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:26 schreef sp3c het volgende:
en de wet tshirt contest voor dames van NWS
Wel een echte bruinhemd he.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:06 schreef Drijfzand het volgende:
[ afbeelding ]
niet echt angstaanjagend, tenzij je Stephen Colbert heet.
Met een hartje in het midden...quote:
grappig. de geschiedenis van de hoofddoek vertelt weer iets heel anders. deze werd oorspronkelijk gedragen door hoeren in het paleis van de sultan. als onderscheid met de niet-hoeren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:56 schreef Triggershot het volgende:
Btw moslim mannen hebben iets gevonden op het 'hoer' gedoe, draag een Burka
Net zoals dat de Romeinen de Islam hebben verzonnen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. de geschiedenis van de hoofddoek vertelt weer iets heel anders. deze werd oorspronkelijk gedragen door hoeren in het paleis van de sultan. als onderscheid met de niet-hoeren.
Nee hoor, hoofddoek is overgenomen van de Perzen, het was een symbool van adel, daarnaast mogen er geen vrouwen in het paleis komen, je verwart het denk ik met de harem. En ja daar waren het allemaal slavinnen. tot de post middeleeuwen trouwde een Sultan namelijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grappig. de geschiedenis van de hoofddoek vertelt weer iets heel anders. deze werd oorspronkelijk gedragen door hoeren in het paleis van de sultan. als onderscheid met de niet-hoeren.
Verder vreemd maar raar, begin ik lemmeb toch wel aardig te vinden. Hij discussieert met passie, dat wel.quote:
quote:
De islam is heul niet tegen alcohol. Wel als drank.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:54 schreef sp3c het volgende:
de islam is ook tegen alcohol ... trekken we ons ook nix van aan
De toepassing van alcohol is wel wat breder.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:00 schreef sp3c het volgende:
das net zoiets als sex verbieden tenzij het met jezelf is
Niet?!?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Triggershot het volgende:
Ja idd, omdat even uit de wereld te helpen. Ik lees graag in NWS, ik ben GEEN mod van NWS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
JA NU WEL JA!!!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet?!?![]()
Dit topic is toch al kansloos verbaggerd...]
Zeg Floortje, lezen is wat anders dan posten hequote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:14 schreef Triggershot het volgende:
Ja idd, omdat even uit de wereld te helpen. Ik lees graag in NWS, ik ben GEEN mod van NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |