Gefeliciteerd, met je verjaardag.quote:
Je moet mijn broer zijnquote:Op zaterdag 14 februari 2009 23:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben nog één minuut jarig.
Dank je!quote:Op zondag 15 februari 2009 00:02 schreef Stali het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met je verjaardag..
Ps. ik ben altijd te laat hoor, dat is op het werk ook mijn handelsmerk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
*fobo opent.. Pfew, gelukkig niet..quote:Op zondag 15 februari 2009 00:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet mijn broer zijn. Die woont ook in Groningen en was ook (onderhand) gisteren jarig
.
Van harte gefeliciteerd nog!
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:04 schreef sp3c het volgende:
beiden gefeliciteerd
al is het nu inmiddels afgelopen
quote:Op zondag 15 februari 2009 00:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Ik ben ook wel eens heel erg laat..
No worries.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
werkweken niet, zeker als hier niets gezegd wordtquote:Op maandag 16 februari 2009 09:05 schreef Frutsel het volgende:
"vakanties" gaan veels te snel voorbij
Die dwing je zelf afquote:Op vrijdag 20 februari 2009 10:51 schreef Mutant01 het volgende:
Vakanties? Welke vakanties, je moet blij zijn dat je vakantie hebt.
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk in sommige situaties.
ik ben een goed voorbeeld zie ikquote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:54 schreef paddy het volgende:
had allang op mijn afspraak moeten zijn
Waar je mee omgaat hè?quote:
*huilmodus*quote:
Ah, je jaagt Yvonne ook gelijk weer wegquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:05 schreef sp3c het volgende:
nope
dit is de geheime slowchat voor echte mannen, de andere is er voor het gepeupel
heb ik die?quote:
45 euro aan het slachtofferfonds? WTFquote:Boete voor masturberen op H&M-jas
AMSTERDAM - Een man is veroordeeld tot een boete omdat hij in een H&M-filiaal een jas had bevlekt...
De 27-jarige man was een van de winkels van de kledinggigant binnengestapt en had een jas van een rek gegrepen. Vervolgens sloeg hij voor het oog avn diverse klanten aan het masturberen en bevlekte het kledingstuk.
Hij kreeg een boete van 350 euro en moet 45 euro betalen aan een slachtofferfonds
Die had je moeten posten!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
45 euro aan het slachtofferfonds? WTF![]()
Sp3c?
no comment zeker
jajaja, daar komen we wel achter! je wilde jas met korting zeker!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef sp3c het volgende:
staat geen datum bij dus dat kan iedereen geweest zijn
Krant van vandaag... dus ergens deze week lijkt me.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:35 schreef sp3c het volgende:
staat geen datum bij dus dat kan iedereen geweest zijn
quote:
Ik kom niet zo snel op het verhaal dat sp3c rukt in de H&M hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het ging over sp3c's masturbatie avontuur bij de H&M... dus dan zal de SEXmod vast snel komen
Inderdaad, heb het ff aangepast, gaat immers maar om één hoerquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:39 schreef Triggershot het volgende:
Ja sorry hoor, maar die eikel moet zijn plaats kennen.
Dus Yvonne geilt ook al op tallyquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:38 schreef sp3c het volgende:
slowchat is voor echte mannen en vrouwen die geilen op Tally
Triomino's in de H&Mquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kom niet zo snel op het verhaal dat sp3c rukt in de H&M hoor
Daar heb ik wel iets meer voor nodig zoals je weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |