quote:
quote:
Goed zo! Wel goed eten hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Broccoli, Kip, Aardappeltjes, Vanilleyoghurt
en u?
Niet nodig hoorquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed zo! Wel goed eten hoor
Maak me zorgen..
Kweenie.. Zie wel
Zeker, net als een goeie whisky/cola. Cafeine is niks als je het op de juiste manier toedient.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met zoiets loop ik door 2 platen bewapend beton.
Ik lus niet echt koffie en zeker geen 1/2 liter. Hyper nerveus wordt ik van dat spul.
Irisch koffie daarentegen..... dikke woef. Werkt beter dan welke slaappil dan ook.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef Specularium het volgende:
Cafeine is niks als je het op de juiste manier toedient.
Dat blijft eeuwig zonde van de Whisky.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker, net als een goeie whisky/cola. Cafeine is niks als je het op de juiste manier toedient.
Ligt eraan welke je gebruikt.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat blijft eeuwig zonde van de Whisky.
Dan nog moet je er geen cola doorheen flikkeren.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ligt eraan welke je gebruikt.
Natuurlijk wel, niet de Ierse of Schotse, maar Amerikaanse suikerdrank kan haast niet zonder cola.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan nog moet je er geen cola doorheen flikkeren.
flikker het dan door de koffie ofzoquote:Op donderdag 15 januari 2009 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, niet de Ierse of Schotse, maar Amerikaanse suikerdrank kan haast niet zonder cola.
tnxquote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:58 schreef sp3c het volgende:
je hebt trouwens wel gelijk!
als jij een nieuwe maakt met maak ik die ouwe dicht
het idee om het sticky te maken kwam van loedertje!!!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:59 schreef NorthernStar het volgende:
lol zit ik alweer in Sc
Laatst dacht ik ook al paginas lang wat een geouwehoer in FB...
Dat verbaast me niks. Voor zulk soort streken moet je bij Loeders zijn.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
het idee om het sticky te maken kwam van loedertje!!!
Werken .....quote:Op vrijdag 16 januari 2009 03:53 schreef sp3c het volgende:
waar de fok! is iedereen
drugshond zit vast te pokeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |