dat dacht ik !quote:
Ahhhquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:23 schreef du_ke het volgende:
semmieten ken ik ook niet
Ben nu bezig aan een La Trappe Tripel, net de blond op
Als je zo begint wel ja.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat dacht ik !
Maar ja, ik ga zo weer verkassen en dan verneuken jullie het vannacht weer en zit ik hier morgen overdag weer heul alleen
Heb nog een dubbel staanquote:
Kijk! dat zijn pas vriendenquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb nog een dubbel staan.
* du_ke slingert het flesje bier richting Frutsel.
Ach die zijn best goed te eten hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:15 schreef Frutsel het volgende:
Bugles zijn niet zo ok
Wil je nou een blikje of een flesje?quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:02 schreef sp3c het volgende:
met zo'n beugel is het volgens mij wel lekkerder als uit een blik
ik wil een flesje maar kanon is beter in een blikjequote:Op woensdag 14 januari 2009 23:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wil je nou een blikje of een flesje?
heb liever Hamkas of Pringlesquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach die zijn best goed te eten hoor.
Quadruppel 1 is al op.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:07 schreef du_ke het volgende:
Ja allicht. Beugels zijn erg ok
. (ook al 1 op vandaag
)
Met zoiets loop ik door 2 platen bewapend beton.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:44 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje heeft inmiddels al bijna een liter koffie op
Nu meer mag ik hopenquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:11 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh![]()
Weer bij meneer de fysio geweest
Heb nog maar een bekertje koffie op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |