Arme jongenquote:
Is het uit met Jojoortje dan?quote:
Van andere foksubfora of echt andere fora? *denkt hard na* ik zou het zo één twee drie niet weten namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
volgens mij kende ik jou al wel elegy, van eerdere forums?
Ehm nou nee, want de jarige in kwestie wist niet wat hij voor kado wildemaar ik weet dat hij mijn aanwezigheid op prijs stelt. Ik vind het sowieso heel moeilijk om een kado te kopen voor mannen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Adolecens het volgende:
Goeie TT!![]()
En nu ben ik echt weg!!![]()
M'n masjientje raakt lichtelijk geïrriteerd van mijn gelach
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijne avond jullie twee, geef haar maar een knuffel.
Zeker wel, Adol kan dan soms als een botte boer overkomen, maar weet wel wat hij doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindt
hahaha ja voor mij zou t niks zijn, gaat ie vast naar een VISrestaurantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindt
Achja misschien krijgen we het te horen na afloop of morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel, Adol kan dan soms als een botte boer overkomen, maar weet wel wat hij doet.
Hoop ik
Ieeeh!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja voor mij zou t niks zijn, gaat ie vast naar een VISrestaurant
Heb je nooit eens bij een etentje iets laten aanraden uit het menu?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aanraden ok maar laten kiezen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je nooit eens bij een etentje iets laten aanraden uit het menu?
Dat zou Knuffel vast geweldig vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het gaat lekker met die grappen van jou hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou Knuffel vast geweldig vinden
okee, dat is wel een héle flauwe grap
ik snap m nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou Knuffel vast geweldig vinden
okee, dat is wel een héle flauwe grap
Het is die tijd van de maand denk ik, dan ben ik extra scherp en nodeloos flauwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat lekker met die grappen van jou he
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap m niet
edit: opeens snap ik m
duurde even haha
OHNOESquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik wilde verkering met Paul maar hij niet met mij
Moet je ook gewoon met een briefje verkering vragen, zoals dat hoort!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Idd Leannequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon met een briefje verkering vragen, zoals dat hoort!
Beter dan ontzettend irritant, geirriteerd en last van stemmingswisseilngen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:40 schreef Elegy het volgende:
Het is die tijd van de maand denk ik, dan ben ik extra scherp en nodeloos flauw
Dat heb ik ook wel eens, maar dan ga ik sporten. Helemaal los op de RPM fietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter dan ontzettend irritant, geirriteerd en last van stemmingswisseilngen.
nee Ludootje, hij ziet me gewoon niet staanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon met een briefje verkering vragen, zoals dat hoort!
Zolang wij er maar geen last van hebben iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar dan ga ik sporten. Helemaal los op de RPM fiets
Och germ toch! Mannen ook altijd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee Ludootje, hij ziet me gewoon niet staan
Tuurlijk niet, dat doe ik niemand aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang wij er maar geen last van hebben idd
Zoals je zelf al zei: je bent best wel liefquote:
Ik zie Leanne heus wel staanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ toch! Mannen ook altijd!
maar... ?quote:
Leanne weet het heus zelf wel hoe het zit, maarja Leanne is een btje hardhorend, en wil hoe dan ook met mij verkerenquote:
Waarom zou een vrouw dat willen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja, maar jij wil mij niet. ohnoes the drama of my lifequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Leanne weet het heus zelf wel hoe het zit, maarja Leanne is een btje hardhorend, en wil hoe dan ook met mij verkeren
Dan ga je toch met Realzeus, hij vind zichzelf helemaal te gek blijkbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja, maar jij wil mij niet. ohnoes the drama of my life![]()
![]()
Dat niet maar minder dan jou kan ik niet worden Paul.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan ga je toch met Realzeus, hij vind zichzelf helemaal te gek blijkbaar
RealZeus wil je met mij datenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat niet maar minder dan jou kan ik niet worden Paul.
Maar nu moet ik oppassen dat ik mijn misanthropische, nihilistische imago niet kwijtraakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei: je bent best wel lief
Ik weet het alweer Leanne, jij komt ook wel eens in het Den Haag topicquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Van andere foksubfora of echt andere fora? *denkt hard na* ik zou het zo één twee drie niet weten namelijk
Ah okee. Ach, hoe fantasieloos het ook is kan een cd bon bijvoorbeeld altijd wel. Dat je aanwezigheid het belangrijkst is, is natuurlijk ook een mooi cadeau
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar nu moet ik oppassen dat ik mijn misanthropische, nihilistische imago niet kwijtraak
woon jij in omgeving Den Haagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het alweer Leanne, jij komt ook wel eens in het Den Haag topic!
quote:
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie nu de reclame voor senioren geluk. De datingsite voor 50 plussers.
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
recht op het vinden van geluk via internet.
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienen
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.
Dat staat toch redelijk los van elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Iedereen heeft evenveel recht op geluk. Iemand van 50 is niet te vergelijken met iemand van 25, omdat zij (doorgaans) op een heel ander punt in hun leven zijn en heel andere prioriteiten, normen en waarden hebben. Geluk is niet kwantitatief te metenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.
LITPHO!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).
Waarom zouden hun geen recht hebben op geluk ? omdat ze wat ouder zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.
Ik nietquote:
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveer
Denk niet dat dat te voorkomen is. Als iemand van 50+ een jonkie wil van 35/40 dan gaat diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat staat toch redelijk los van elkaar?
Het is wel handig dat ze een aparte site ervoor maken. Zodat de jonge vrouwtjes van 30 niet worden lastig gevallen door oudjes van 60.. Maar dat ze het mooi bij hun eigen leeftijd zoeken
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.
Pardon?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).
dweil ook alvast maar pakt,quote:
Volgens mij lees jij posts die hier niet staan, RZ vind ik nu niet echt als een player overkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, waarom Realzeus zichzelf altijd boven mij ziet zitten, terwijl hij er zelf helemaal niet uit ziet. Als je nou een lekker hunkje was Realzeus, dan had je recht van spreken , nu moet je gewoon eerst eens zelf in de spiegel kijken voordat je andere gaat vernederen hier op fok.
Wat gij niet niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet enzo
Realzeus schaam jezelf
Je sprak je uit tegen de singlemeet waar MNR mee aankwam met vijftigjarigen als argumentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ik ben nog nooit op een singlemeet geweest.
Daar heb je wel een punt. 35 is inderdaad wel een groot verschil met 26.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)
Of ik moet gebruikt worden als boy-toy door een chick van 35 natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)
Je moet het omdraaien, die 35-jarige chick wordt door jouw verwend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ken genoeg mensen van boven de 20 die een goede relatie hebben opgebouwd met iemand van 17quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef kwaakvaak het volgende:
naah,.,, 17 is te jong... dan moet je haar weer naar school brengen en straf geven als ze haar huiswerk niet doet
Paul, dat heeft te maken met je intellect, of liever gezegd , het gebrek daar aan. Je typt als een dertienjarige, je opent topics die een dertienjarige had kunnen openen en alleen daarom al zal ik me ver boven jou verheven voelen. Hoeveel vrouwen je ook scoort, het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, waarom Realzeus zichzelf altijd boven mij ziet zitten, terwijl hij er zelf helemaal niet uit ziet. Als je nou een lekker hunkje was Realzeus, dan had je recht van spreken , nu moet je gewoon eerst eens zelf in de spiegel kijken voordat je andere gaat vernederen hier op fok.
Wat gij niet niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet enzo
Realzeus schaam jezelf
Nee, niet tegen een meet. Dat is tegen zo'n RP feest waar vaak fossielen rondlopen , getuige de foto's.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je sprak je uit tegen de singlemeet waar MNR mee aankwam met vijftigjarigen als argument.
Ik ken hem al wat langer en hij doet altijd raar tegen mij, terwijl ik nooit begin met raar doen tegen hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij posts die hier niet staan, RZ vind ik nu niet echt als een player overkomen.
Of iemand die zomaar een persoon de grond in boort.Hij is meestal netjes zoals de meesten hier.
die fossielen zijn wel heel gewillig en geduldig, dus tja.... iets met erg ouwe fietsen en leren enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet tegen een meet. Dat is tegen zo'n RP feest waar vaak fossielen rondlopen , getuige de foto's.
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het omdraaien, die 35-jarige chick wordt door jouw verwend.
[..]
Mwah, ken genoeg mensen van boven de 20 die een goede relatie hebben opgebouwd met iemand van 17
Zoals ik zei: ik wil best een oude fiets maar niet één met lekke banden en een geknapte ketting.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die fossielen zijn wel heel gewillig en geduldig, dus tja.... iets met erg ouwe fietsen en leren enzo
nee hoor, dat is onder de 12quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig he
Goed dat je het zegt, moet mijn nieuwe pas voor 2009 nog aanvragen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig he
Ja hoor, alleen heb ik helaas geen echte koffie maar een Senseo, met Regular, Dark Roast en Decafquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
sweet. mag ik een keer koffie bij je komen drinken![]()
Ah oke, dus niet van hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken hem al wat langer en hij doet altijd raar tegen mij, terwijl ik nooit begin met raar doen tegen hem.
Ik bedoel gewoon te zeggen kijk eerst eens zelf in de spiegel voordat je met van die opmerkingen komt. En zoiezo zijn die opmerkingen nergens voor nodig.
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jouw?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
Mijn ondergrens ligt bij 20. En mijn bovengrens ligt bij 32 denk ik, maar goed uitzonderingen bevestigen de regel.
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momentenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Paul, dat heeft te maken met je intellect, of liever gezegd , het gebrek daar aan. Je typt als een dertienjarige, je opent topics die een dertienjarige had kunnen openen en alleen daarom al zal ik me ver boven jou verheven voelen. Hoeveel vrouwen je ook scoort, het maakt niet uit.
Nee het is 18.quote:
Omdat ik me toch prettiger voel bij mensen die jonger zijn dan ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jou?
Ik verneder niemand. Ik zeg de waarheid. En ga ik je negeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momenten![]()
Baggeren of mensen vernederen op fok. Ik weet niet wat erger is. Doe gewoon normaal en laat mij in m'n waarde dan doe ik dat ook bij jou.
senseoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen heb ik helaas geen echte koffie maar een Senseo, met Regular, Dark Roast en Decaf
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ik wil best een oude fiets maar niet één met lekke banden en een geknapte ketting.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jouw?
Paul er is niks met puberale topics openen. Dat moet kunnen van tijd tot tijd. En inderdaad laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momenten![]()
Baggeren of mensen vernederen op fok. Ik weet niet wat erger is. Doe gewoon normaal en laat mij in m'n waarde dan doe ik dat ook bij jou.
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegetenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paul er is niks met puberale topics openen. Dat moet kunnen van tijd tot tijd. En inderdaad laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.
bij hs?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegeten
Sorryquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit een fiets met lekke banden en een geknapte ketting is, hoor je mij echt niet klagen hoor
jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SorryDit begrijp ik even niet?
Later Cuequote:
quote:
Fijne avond Cuequote:
Oh.quote:
Jawel.quote:
Mooie meid, best een aardige serie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit een fiets met lekke banden en een geknapte ketting is, hoor je mij echt niet klagen hoor
Aren't they all?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie meid, best een aardige serie.![]()
Vind je dat aantrekkelijk in een vrouw, zou je daar voor vallen? Beetje bitchy sneaky typje.
ik heb stage gelopen bij TNT aan de waldorpstraat. Ik weet niet, zit Dudok daar ook?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegeten
Hoe weet jij waar mijn gedachten zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel.Je was er nu alleen niet met je gedachten meer bij.
Te veel dingen om offtopic te reageren.![]()
Welke serie? Wat zij komt mij niet bekend voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je dat aantrekkelijk in een vrouw, zou je daar voor vallen? Beetje bitchy sneaky typje.
ah.. niet zo opgelet, kwam daar laatst wel langs gefietst nadat ik bij de megastores om wat meuk voor in het huis was geweest. Volgende keer eens stoppen want als het een goede dudok is moeten ze killer appeltaart hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef Elegy het volgende:
[..]Eerst heb je daar Xieje en iets meer naar rechts zijn een paar cafés bijgekomen. Dudok zat ik laatst, vond alleen het eten niet zo heel erg bijzonder, bij Xieje vond ik dat beter en lekkerder
Trust me, dit loopt niet rond op zo'n RP feest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda'squote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je houdt niet van een lekkerbekje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aanraden ok maar laten kiezen??
(ik ben geen viseter dus zou uitlopen op een rampje)
Wie is die vrouw en welke serie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda's
euh CG, Knuff en ik lopen daar dan rond!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trust me, dit loopt niet rond op zo'n RP feest.
Je was duidelijk niet bij de spelling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar mijn gedachten zijn?Dat vind ik best wel eng als jij weet waar mijn gedachten zijn.
![]()
Maar goed ooit leer ik goed Nederlands. Misschien een idee als tool op Fok! spellingcontrole.
Mag hopen dat ze nog bestaan, maar gelukkig is niet elke vrouw bitchy.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda's
niet als t van vis gemaakt isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je houdt niet van een lekkerbekje?
Vanessa Marcil, serie Las Vegas.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is die vrouw en welke serie?
Ik let inderdaad niet op mijn spelling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was duidelijk niet bij de spelling.![]()
[..]
Mag hopen dat ze nog bestaan, maar gelukkig is niet elke vrouw bitchy.
Bankhangen.fijne avond mensen.
nikki cox was ook wel leuk totdat diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanessa Marcil, serie Las Vegas.
Las Vegas die serie kijk ik niet. Maar dan weet ik eindelijk wie dat is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zooo jammer dat die serie kapot is gegaan aan de stakingen van script schrijversquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah.. niet zo opgelet, kwam daar laatst wel langs gefietst nadat ik bij de megastores om wat meuk voor in het huis was geweest. Volgende keer eens stoppen want als het een goede dudok is moeten ze killer appeltaart hebben
Hmm, misschien ben ik nu in de war met een andere tentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb stage gelopen bij TNT aan de waldorpstraat. Ik weet niet, zit Dudok daar ook?
ik ken het alleen in de stad. Maar dat stukje achter de Tmobile is erg mooi![]()
Katie Holmes vind ik ook niet meer leuk sinds Tom C. haar leven bepaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nikki cox was ook wel leuk totdat diebesloot haar lippen op te spuiten
![]()
ik ben nu al de hele tijd een lekkere acteur aan t bedenken om ook 'mee te praten' maar ik kom nergens op uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Katie Holmes vind ik ook niet meer leuk sinds Tom C. haar leven bepaald.
Michael Shanks? Hij is tegenwoordig getrouwd met Lexa Doigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nu al de hele tijd een lekkere acteur aan t bedenken om ook 'mee te praten' maar ik kom nergens op uit.
Orlando Bloom, Leonardo Dicaprio, George Cloony, Johnny Deppquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nu al de hele tijd een lekkere acteur aan t bedenken om ook 'mee te praten' maar ik kom nergens op uit.
Toen het nog TPG was? Ik ben wel op een postkantoor geweest bij de laan van NOI.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Hmm, misschien ben ik nu in de war met een andere tent
Oh, ik heb het even opgezocht en inderdaad, ik ben in de war met een een andere tent
De TNT, zitten die nog steeds in dat grote grijze gebouw naast het spoor?
Grappig, ik heb stage gelopen bij de TPG, vlakbij Laan van NOI
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orlando Bloom, Leonardo Dicaprio, Buscemi, George Cloony, Johnny Depp
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orlando Bloom, Leonardo Dicaprio, George Cloony, Johnny Depp
Leuke vrouwen daar, alleen jammer dat ze geen van allen kunnen lezen,quote:Het wissen van je membership is voltooid.
We hopen dat je een leuk contact aan Relatieplanet hebt overgehouden.
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
heb je nog moeite genomen ze terug te antwoorden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef kwaakvaak het volgende:
geen zin meer in mailtjes te ontvangen en wat dan al niet meer..
[..]
Leuke vrouwen daar, alleen jammer dat ze geen van allen kunnen lezen,
Dat waren de enige acteurs die mij zo te binnenschoten. Showbizz interesseerd ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
george cloony nog een beetje, de anderen zijn net wijven man
ik heb net de moeite genomen om even wat verder te kijken naar wat er op mij gereageerd heeft, en er staat in mijn profiel dat ik niet tegen roken kan en 9/10 rookt! En die ene die overbleef sprak mij als persoon gewoon niet aan. Enorm zweverig zwamverhaal over kliks, spiritueel inzicht en maatjes met een rugzak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je nog moeite genomen ze terug te antwoorden?
hoezo kunnen ze niet lezen?
Nou, dan krijgen jullie het waarschijnlijk heel druk, schat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh CG, Knuff en ik lopen daar dan rond!!!
Doet me denken aan die reclame op Slam FM of 538 over een dating iets:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En die ene die overbleef sprak mij als persoon gewoon niet aan. Enorm zweverig zwamverhaal over kliks, spiritueel inzicht en maatjes met een rugzak.
Ik word altijd een beetje droevig van die enorme eisenlijstjes waar ze mee komen. Of een zin als:"Ik zoek een man die wel te vertrouwen is."quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb net de moeite genomen om even wat verder te kijken naar wat er op mij gereageerd heeft, en er staat in mijn profiel dat ik niet tegen roken kan en 9/10 rookt! En die ene die overbleef sprak mij als persoon gewoon niet aan. Enorm zweverig zwamverhaal over kliks, spiritueel inzicht en maatjes met een rugzak.
Nee RP wordt het niet, en ik overweg nu beetje om of voorlopig maar gewoon ff niets te doen of anders eens kijken of het met ematching iets wordt. Tot op heden komen de meeste daar nog het 'normaalst' over.
Lullig maar het lijkt toch waar te zijn, als de drempel tot inschrijving relatief laag is, is het nivo van het aanbod ook relatief laag. Uitzonderingen daar gelaten, maar er zit toch meer pap dan krenten in het RP schaaltje.
(en niet tegen roken kunnen is helaas geen voorkeur maar noodzaak. Ik heb een lichte vorm van astma die vooral getriggered wordt door sigarettenrook. Altijd leuk stappen, 1 avond op stap 2 dagen ventolin)
Ik heb ook een profiel op RP maar eigenlijk heb ik daar nooit reacties op gehad of als ik reacties stuurde kreeg ik nooit wat terug of een gebroken hartje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame op Slam FM of 538 over een dating iets:
'Ik heb het gevoel alsof onze aura's elkaar willen omhelzen....'
*Zoek je wel iemand die dezelfde dingen leuk vind, ga dan naar blablabla* zoiets was het
Dat zie inderdaad heel vaak dat soort standaard zinnen. Die totaal niets zegend zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje droevig van die enorme eisenlijstjes waar ze mee komen. Of een zin als:"Ik zoek een man die wel te vertrouwen is."
Het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." maakt me ook aan het huilen.
ik krijg altijd de kriebels als mannen schrijven:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje droevig van die enorme eisenlijstjes waar ze mee komen. Of een zin als:"Ik zoek een man die wel te vertrouwen is."
Het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." maakt me ook aan het huilen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zie inderdaad heel vaak dat soort standaard zinnen. Die totaal niets zegend zijn.
Ik krijg wel heel af en toe reacties. Veel Russinnen. Maar die wis ik meteen. Bij mijn eerste profielen kreeg ik ook nog wel eens reacties van dames die mij wilden "helpen" of erover wilden discussieren. Maar daar kwam niets uit. Deze week heb ik nog een interessebericht gehad, maar het was niet bepaald een persoon waar mijn hart warm van wordt, om het maar heel zacht te zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook een profiel op RP maar eigenlijk heb ik daar nooit reacties op gehad of als ik reacties stuurde kreeg ik nooit wat terug of een gebroken hartje.
Ik hou van mijn kinderenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg altijd de kriebels als mannen schrijven:
'ik hou van kinderen'
het wordt waaarschijnlijk goed bedoeld maar toch krijg ik dan de kriebels
Och germ! Neem anders een paracetamolletje inplaats van een vriendjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Pfff, ik heb zo'n hoofdpijn! Damn
Waar is het vriendje die verzorger moet spelen?![]()
Ik heb een paracetamolletje met codeïne genomenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ! Neem anders een paracetamolletje inplaats van een vriendje
Dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Dat is de pest met dit medium. De schrijver kan bedoelen dat hij geen bezwaar heeft tegen kinderen. De lezer kan denken dat het om een pedofiel gaat. Alles, elke zin, kan gewoon verkeerd opgevat worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg altijd de kriebels als mannen schrijven:
'ik hou van kinderen'
het wordt waaarschijnlijk goed bedoeld maar toch krijg ik dan de kriebels
Die zijn ook gevloerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Werkt het ook tegen griep dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
Seks werkt trouwens ook goed tegen hoofdpijn, iets met endorfine en zo
Oooo vandaar!quote:
Keer gedaan dat ik koorts had maar zou het afradenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
Klopt. Daar ging mijn tentamen pas geleden overquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben ziekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
is dit het verzameltopic voor singles die geen reet te doen hebben op zaterdagavond?
gefeliciteerdquote:
quote:
Nou zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd
*blijft uit de buurt*
ik ben bedoelde het niet onaardigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik heb je aardiger mee gemaakt...
Ja zwaar besmettelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef ArTiC het volgende:
iedereen ziek hier?
is het besmettelijk?
Nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bedoelde het niet onaardig
...hoe lul ik me hier uit?
nou ik ga er niet van uit dat het een pedofiel is hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is de pest met dit medium. De schrijver kan bedoelen dat hij geen bezwaar heeft tegen kinderen. De lezer kan denken dat het om een pedofiel gaat. Alles, elke zin, kan gewoon verkeerd opgevat worden.
quote:
Ik vind sap niet zo lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*geeft glaasje sap aan en trekt een pruillip*
mooi, ben wel weer toe aan een paar dagen vrijquote:
Ik ben ook ziek...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
Dit is het verzameltopic van zieke singles op zaterdagavond
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe jaquote:
Hihi,quote:
Ik vergeef je bijna...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe ja
wat wil je dan?
Kijk naar haar Avatar ... als daar geen zieke haarbal uitkomt weet ik het ook niet meer ...quote:
Thee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe ja
wat wil je dan?
dan krijg je water met siroop, vergeef je me nu wel? *puppyogen*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vergeef je bijna...
Ehm... glaasje water met een beetje siroop...
Ja... dankje!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan krijg je water met siroop, vergeef je me nu wel? *puppyogen*
iemand anders het glas sap dan?
Heyy automaatje ! , een dikke vette , gezonde , supergeile , pasgeschoren , romantische , en bovendien een heerlijke lebber over je gezicht van mij !quote:
Pas op, dan word je ook ziek...!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Heyy automaatje ! , een dikke vette , gezonde , supergeile , pasgeschoren , romantische , en bovendien een heerlijke lebber over je gezicht van mij !
twee nog wel, rammel maar met je bel en ik kom het brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... dankje!
Wil je er straks nog ééntje maken...?
Normaal doet je geliefde dat, maar ja...
Je bent een schat!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
twee nog wel, rammel maar met je bel en ik kom het brengen
Ja, dan maak jij dat ook eens mee hèquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik ben immum voor ziektes ... net zoals voor alcohol ( ughu, ughu)
Klein zoentje mag ook wel hoor , is eens wat anders...
oh, dit zie ik nu pas...ik ga een afspraak daar makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of ik sla je in elkaar als je bij Semp. moet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, dit zie ik nu pas...ik ga een afspraak daar maken
Ik zou best willen, maar ga net zo hard meedoenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Discussie:
Zou jij de kots opruimen van je geliefde?
ik vind het wel passen bij zieke singles & we zijn dan ook een beetje ontopic
No fucking way. Never.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Discussie:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ga net zo hard meedoen
ja, zou ook graag willen dat ze dat bij mij deed..als ik gekotst heb en ik ga het zelf opruimen moet ik weer kotsen van de geur...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Discussie:
acherme, je kan zo bij mij komen wonenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef Red_Cat het volgende:
Ik sla net mn kat per ongeluk in zn gezicht
Hij wou op schoot komen maar ik had em niet gezienarm beest!
Ik heb al moeite als mn katten over hun nek gaan.. Volgens mij ben ik in staat om mn moeder te bellen op zo'n momentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maar... Ik denk dat, als hij echt ziek is, ik het wel zou doen.
Als het van de alcohol komt, dan kan hij de pot op & mag hij het lekker zelf opruimen. Doei!
En bij je dochtertje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ga net zo hard meedoen
leuke fietsquote:
Precies hetzelfde verhaal. Laatste keer heeft mn ex het moeten doen. Ben benieuwd als ze nou ziek word hoe ik dat ga aanpakkenquote:
Hij heeft mij al vergevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
acherme, je kan zo bij mij komen wonen
Haha. Gewoon snel een emmertje erbij zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal. Laatste keer heeft mn ex het moeten doen. Ben benieuwd als ze nou ziek word hoe ik dat ga aanpakken
Ja dat was een beetje lastig. Die was over het bed over dr nek gegaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Gewoon snel een emmertje erbij zetten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hij heeft mij al vergevenechte liefde
Hihi. Ieuw.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje lastig. Die was over het bed over dr nek gegaan
quote:
Dat lijkt mij nog ergerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Ieuw.
Ik heb het één keer bij mijn oppaskindje gehad...
Ja, naja... Ik ken ze al wel heel lang, dus knop om zetten & "gaan", maar inderdaad; het is niet "van jezelf" dus ja.quote:
Haha. Dat is van de drank, dus daar kan ik totaaál niet mee zitten en dan zou ik het ook never nooit opruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:40 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb wel een keer samen met mijn vriendin staan te kotsen, heel romantisch naast elkaar op de camping bij renesse
Toen ik mijn verjaardag vierde had ik er een halloween party van gemaakt. Dus ik punch maken. Erg lekker, maar sommige mensen kunnen niet met drank omgaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Dat is van de drank, dus daar kan ik totaaál niet mee zitten en dan zou ik het ook never nooit opruimen
geen 15 jarigen uitnodigen, dat scheeltquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Toen ik mijn verjaardag vierde had ik er een halloween party van gemaakt. Dus ik punch maken. Erg lekker, maar sommige mensen kunnen niet met drank omgaanBinnen twee uur waren er al twee mensen ziek en 1 was boven over de grond over zn nek gegaan
Vrienden van mij hebben het opgeruimd. Die twee nodig ik dus nooit meer uit
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen 15 jarigen uitnodigen, dat scheelt![]()
wanneer heb je weer een feestje?
Beetje jammer, haha.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:44 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Toen ik mijn verjaardag vierde had ik er een halloween party van gemaakt. Dus ik punch maken. Erg lekker, maar sommige mensen kunnen niet met drank omgaanBinnen twee uur waren er al twee mensen ziek en 1 was boven over de grond over zn nek gegaan
Vrienden van mij hebben het opgeruimd. Die twee nodig ik dus nooit meer uit
23 jaar, 2 maanden en een dag of 19 gok ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:45 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
Voorlopig ff niet iig. Heb mn buik vol van de feestjes
Wie in mijn auto kotst gaat lopenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje jammer, haha.
Ik heb het ook een keer met een vriend meegemaakt die in mijn auto wilde kotsen. Als hij dát had gedaan, Oei....
Dat kan ik mij zoooo goed voorstellen. Mijn avond was ook redelijk verpest zeg maarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beetje jammer, haha.
Ik heb het ook een keer met een vriend meegemaakt die in mijn auto wilde kotsen. Als hij dát had gedaan, Oei....
Hij deed het bij zijn huis voor. Serieus; dan was het oorlogquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
23 jaar, 2 maanden en een dag of 19 gok ik.
Maar niet tegen drank kunnen...dat is toch iets voor pubers?
Ja, dat geloof ik wel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:48 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dat kan ik mij zoooo goed voorstellen. Mijn avond was ook redelijk verpest zeg maar
mijn liefste stalkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eerst laten opruimen, dan laten staan
20km doorrijden en hem daar buiten gooienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij deed het bij zijn huis voor. Serieus; dan was het oorlog
In mijn lieve 207 mag niet gekotst wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20km doorrijden en hem daar buiten gooien![]()
ligt er trouwens wel aan..lease auto mag best in gekotst worden, die is toch niet van mij
Maar die moet je wel zelf schoonmaken toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20km doorrijden en hem daar buiten gooien![]()
ligt er trouwens wel aan..lease auto mag best in gekotst worden, die is toch niet van mij
degene die gekotst heeft ja, die mag schoonmaken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Maar die moet je wel zelf schoonmaken toch?
Ik heb ook nog een fles wijn, en op zich best zin in een glaasje, maar denk niet dat dat 1 van de meest wijze beslissingen is nuquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:52 schreef kwaakvaak het volgende:
drank![]()
Ik heb nog ergens een fles wijn staan bedenk ik me zojuist!..
(en nee ik ben niet ziek, en zit toch thuis op de bank terwijl ik heel nerdistisch mijn andere laptop van wat software voor zie)
Ik zou het niet doen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fles wijn, en op zich best zin in een glaasje, maar denk niet dat dat 1 van de meest wijze beslissingen is nu
wijn en pillen is zelden een winnende combo..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fles wijn, en op zich best zin in een glaasje, maar denk niet dat dat 1 van de meest wijze beslissingen is nu
Wel zo handig, scheelt weer opruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maar... Ik denk dat, als hij echt ziek is, ik het wel zou doen.
Als het van de alcohol komt, dan kan hij de pot op & mag hij het lekker zelf opruimen. Doei!
Ik wacht idd wel tot ik weer beter benquote:
Haha, ja dat zou zeker handig zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel zo handig, scheelt weer opruimen.
Maar ik denk dat ik wel zou helpen met opruimen (des te eerder is die stinkzooi weer weg).
Geen pillen vandaag. Alles is op en heb niet op tijd de dokter gebeldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wijn en pillen is zelden een winnende combo..
laat die wijn maar staan, sterke drank verdoofd beterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Geen pillen vandaag. Alles is op en heb niet op tijd de dokter gebeld
Nee, eigen schuld is zelf je troep opruimen. Maar als ze ziek is, dan wil ik best even helpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou zeker handig zijn
Maar goed; als het zijn eigen schuld is, dan heb ik er echt geen zin in, haha.
Ehhh ik mis die vergelijking, sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, eigen schuld is zelf je troep opruimen. Maar als ze ziek is, dan wil ik best even helpen.
Ik zie trouwens steeds Chucky uit Child's Play in je avatar.
Geen wiskey in huis helaasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat die wijn maar staan, sterke drank verdoofd beter
Dan heb je hetzelfde als ikquote:
wodka, rum etc...helemaal niks?quote:
ik heb dat ook met die avatar!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie trouwens steeds Chucky uit Child's Play in je avatar.
Ja normaal wel, tenzij je ziek word en niet naar buiten kan om drank te halenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wodka, rum etc...helemaal niks?
een beetje single heeft toch sterke drank in huis, niet?
Keelpijn niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:07 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dan heb je hetzelfde als ikOok de griep. Heb je ook koorts en keelpijn?
Als je nou wat dichterbij zou wonen kwam ik het brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja normaal wel, tenzij je ziek word en niet naar buiten kan om drank te halen
Toch niet alleen maar omdat ik dingen zie die er niet helemaal zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Naja, als ik op de pc ben, dan ga ik een andere avatar pakken, want ik vind chucky stom.
Ow dat vind ik wel lief van jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je nou wat dichterbij zou wonen kwam ik het brengen
Er zijn nu al drie mensen die mijn zeester om toveren in een stomme chuckyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet alleen maar omdat ik dingen zie die er niet helemaal zijn?
Precies, iedereen weet dat je water moet drinken als je pillen geslikt hebt!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wijn en pillen is zelden een winnende combo..
Mag ik dan wel ffquote:
ik wist ook niet wat het was maar durfde niet te zeggen wat het wel zou zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu al drie mensen die mijn zeester om toveren in een stomme chucky
Heeft er inderdaad wel wat van wegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu al drie mensen die mijn zeester om toveren in een stomme chucky
en niet teveel pillen, dus niet bij elk glas water een pil, dan ga je namelijk beetje raar met je onderkaak bewegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat je water moet drinken als je pillen geslikt hebt!
quote:
je kat he...niet wat andersquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heeft er inderdaad wel wat van weg
Nee daar heb ik alleenrecht toequote:
En worden je pupillen zo groot, krijg je zo'n nare tinteling op je rug en wil je de hele tijd aaien en geaaid wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en niet teveel pillen, dus niet bij elk glas water een pil, dan ga je namelijk beetje raar met je onderkaak bewegen
heb je het nu over xtc?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En worden je pupillen zo groot , krijg je zo'n nare tinteling op je rug en wil je de hele tijd aaien en geaaid worden
is dus echt een plaatje dat aangeeft of men een zieke geest heeft of nietquote:
van mijn kindjes wel van anderen gelukkig is dat nooit zover gekomen dan hadden ze allemaal de toilet wel gehaald of het was buitenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
De kost van een ander opruimen na alcohol nooit. Maar bij ziekte zou ik dat wel doen.
Nou dan is het meteen duidelijk wie we niet meer gaan datenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dus echt een plaatje dat aangeeft of men een zieke geest heeft of niet
Zie je iets horroachtigs of niet hahaha
ik val nu dus afquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou dan is het meteen duidelijk wie we niet meer gaan daten
Een soort Rorsachtest dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
En wat nou als ik het eerst niet zag en later wel?quote:
Het lijkt wel een zeesterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Automaatje heeft een ander plaatje
Kijk eens aan ,daar is seabertquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
een half vergaan lijk dat uit zee is aangespoeld??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nog steeds Chuckyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Dan kun je altijd nog iemand daten die het horrorplaatje zag!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En wat nou als ik het eerst niet zag en later wel?
Nou dokter heb ik een zieke geest of niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |