Arme jongenquote:
Is het uit met Jojoortje dan?quote:
Van andere foksubfora of echt andere fora? *denkt hard na* ik zou het zo één twee drie niet weten namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Leanne het volgende:
[..]
volgens mij kende ik jou al wel elegy, van eerdere forums?
Ehm nou nee, want de jarige in kwestie wist niet wat hij voor kado wildemaar ik weet dat hij mijn aanwezigheid op prijs stelt. Ik vind het sowieso heel moeilijk om een kado te kopen voor mannen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Adolecens het volgende:
Goeie TT!![]()
En nu ben ik echt weg!!![]()
M'n masjientje raakt lichtelijk geïrriteerd van mijn gelach
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fijne avond jullie twee, geef haar maar een knuffel.
Zeker wel, Adol kan dan soms als een botte boer overkomen, maar weet wel wat hij doet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindt
hahaha ja voor mij zou t niks zijn, gaat ie vast naar een VISrestaurantquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoop dat ie wel iets uitkiest voor haar dat ze ook lekker vindt
Achja misschien krijgen we het te horen na afloop of morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker wel, Adol kan dan soms als een botte boer overkomen, maar weet wel wat hij doet.
Hoop ik
Ieeeh!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja voor mij zou t niks zijn, gaat ie vast naar een VISrestaurant
Heb je nooit eens bij een etentje iets laten aanraden uit het menu?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aanraden ok maar laten kiezen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je nooit eens bij een etentje iets laten aanraden uit het menu?
Dat zou Knuffel vast geweldig vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Het gaat lekker met die grappen van jou hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou Knuffel vast geweldig vinden
okee, dat is wel een héle flauwe grap
ik snap m nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou Knuffel vast geweldig vinden
okee, dat is wel een héle flauwe grap
Het is die tijd van de maand denk ik, dan ben ik extra scherp en nodeloos flauwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat lekker met die grappen van jou he
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik snap m niet
edit: opeens snap ik m
duurde even haha
OHNOESquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik wilde verkering met Paul maar hij niet met mij
Moet je ook gewoon met een briefje verkering vragen, zoals dat hoort!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
Idd Leannequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon met een briefje verkering vragen, zoals dat hoort!
Beter dan ontzettend irritant, geirriteerd en last van stemmingswisseilngen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:40 schreef Elegy het volgende:
Het is die tijd van de maand denk ik, dan ben ik extra scherp en nodeloos flauw
Dat heb ik ook wel eens, maar dan ga ik sporten. Helemaal los op de RPM fietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beter dan ontzettend irritant, geirriteerd en last van stemmingswisseilngen.
nee Ludootje, hij ziet me gewoon niet staanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ook gewoon met een briefje verkering vragen, zoals dat hoort!
Zolang wij er maar geen last van hebben iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:43 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens, maar dan ga ik sporten. Helemaal los op de RPM fiets
Och germ toch! Mannen ook altijd!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:43 schreef Leanne het volgende:
[..]
nee Ludootje, hij ziet me gewoon niet staan
Tuurlijk niet, dat doe ik niemand aanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang wij er maar geen last van hebben idd
Zoals je zelf al zei: je bent best wel liefquote:
Ik zie Leanne heus wel staanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ toch! Mannen ook altijd!
maar... ?quote:
Leanne weet het heus zelf wel hoe het zit, maarja Leanne is een btje hardhorend, en wil hoe dan ook met mij verkerenquote:
Waarom zou een vrouw dat willen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:37 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja, maar jij wil mij niet. ohnoes the drama of my lifequote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Leanne weet het heus zelf wel hoe het zit, maarja Leanne is een btje hardhorend, en wil hoe dan ook met mij verkeren
Dan ga je toch met Realzeus, hij vind zichzelf helemaal te gek blijkbaarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
ja, maar jij wil mij niet. ohnoes the drama of my life![]()
![]()
Dat niet maar minder dan jou kan ik niet worden Paul.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan ga je toch met Realzeus, hij vind zichzelf helemaal te gek blijkbaar
RealZeus wil je met mij datenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat niet maar minder dan jou kan ik niet worden Paul.
Maar nu moet ik oppassen dat ik mijn misanthropische, nihilistische imago niet kwijtraakquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals je zelf al zei: je bent best wel lief
Ik weet het alweer Leanne, jij komt ook wel eens in het Den Haag topicquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef Elegy het volgende:
[..]
Van andere foksubfora of echt andere fora? *denkt hard na* ik zou het zo één twee drie niet weten namelijk
Ah okee. Ach, hoe fantasieloos het ook is kan een cd bon bijvoorbeeld altijd wel. Dat je aanwezigheid het belangrijkst is, is natuurlijk ook een mooi cadeau
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar nu moet ik oppassen dat ik mijn misanthropische, nihilistische imago niet kwijtraak
woon jij in omgeving Den Haagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het alweer Leanne, jij komt ook wel eens in het Den Haag topic!
quote:
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie nu de reclame voor senioren geluk. De datingsite voor 50 plussers.
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
recht op het vinden van geluk via internet.
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienen
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.
Dat staat toch redelijk los van elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Iedereen heeft evenveel recht op geluk. Iemand van 50 is niet te vergelijken met iemand van 25, omdat zij (doorgaans) op een heel ander punt in hun leven zijn en heel andere prioriteiten, normen en waarden hebben. Geluk is niet kwantitatief te metenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.
LITPHO!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).
Waarom zouden hun geen recht hebben op geluk ? omdat ze wat ouder zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.
Ik nietquote:
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveer
Denk niet dat dat te voorkomen is. Als iemand van 50+ een jonkie wil van 35/40 dan gaat diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat staat toch redelijk los van elkaar?
Het is wel handig dat ze een aparte site ervoor maken. Zodat de jonge vrouwtjes van 30 niet worden lastig gevallen door oudjes van 60.. Maar dat ze het mooi bij hun eigen leeftijd zoeken
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.
Pardon?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).
dweil ook alvast maar pakt,quote:
Volgens mij lees jij posts die hier niet staan, RZ vind ik nu niet echt als een player overkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, waarom Realzeus zichzelf altijd boven mij ziet zitten, terwijl hij er zelf helemaal niet uit ziet. Als je nou een lekker hunkje was Realzeus, dan had je recht van spreken , nu moet je gewoon eerst eens zelf in de spiegel kijken voordat je andere gaat vernederen hier op fok.
Wat gij niet niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet enzo
Realzeus schaam jezelf
Je sprak je uit tegen de singlemeet waar MNR mee aankwam met vijftigjarigen als argumentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?![]()
Ik ben nog nooit op een singlemeet geweest.
Daar heb je wel een punt. 35 is inderdaad wel een groot verschil met 26.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)
Of ik moet gebruikt worden als boy-toy door een chick van 35 natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)
Je moet het omdraaien, die 35-jarige chick wordt door jouw verwend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, ken genoeg mensen van boven de 20 die een goede relatie hebben opgebouwd met iemand van 17quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef kwaakvaak het volgende:
naah,.,, 17 is te jong... dan moet je haar weer naar school brengen en straf geven als ze haar huiswerk niet doet
Paul, dat heeft te maken met je intellect, of liever gezegd , het gebrek daar aan. Je typt als een dertienjarige, je opent topics die een dertienjarige had kunnen openen en alleen daarom al zal ik me ver boven jou verheven voelen. Hoeveel vrouwen je ook scoort, het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, waarom Realzeus zichzelf altijd boven mij ziet zitten, terwijl hij er zelf helemaal niet uit ziet. Als je nou een lekker hunkje was Realzeus, dan had je recht van spreken , nu moet je gewoon eerst eens zelf in de spiegel kijken voordat je andere gaat vernederen hier op fok.
Wat gij niet niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet enzo
Realzeus schaam jezelf
Nee, niet tegen een meet. Dat is tegen zo'n RP feest waar vaak fossielen rondlopen , getuige de foto's.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je sprak je uit tegen de singlemeet waar MNR mee aankwam met vijftigjarigen als argument.
Ik ken hem al wat langer en hij doet altijd raar tegen mij, terwijl ik nooit begin met raar doen tegen hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij posts die hier niet staan, RZ vind ik nu niet echt als een player overkomen.
Of iemand die zomaar een persoon de grond in boort.Hij is meestal netjes zoals de meesten hier.
die fossielen zijn wel heel gewillig en geduldig, dus tja.... iets met erg ouwe fietsen en leren enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet tegen een meet. Dat is tegen zo'n RP feest waar vaak fossielen rondlopen , getuige de foto's.
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het omdraaien, die 35-jarige chick wordt door jouw verwend.
[..]
Mwah, ken genoeg mensen van boven de 20 die een goede relatie hebben opgebouwd met iemand van 17
Zoals ik zei: ik wil best een oude fiets maar niet één met lekke banden en een geknapte ketting.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die fossielen zijn wel heel gewillig en geduldig, dus tja.... iets met erg ouwe fietsen en leren enzo
nee hoor, dat is onder de 12quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig he
Goed dat je het zegt, moet mijn nieuwe pas voor 2009 nog aanvragen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig he
Ja hoor, alleen heb ik helaas geen echte koffie maar een Senseo, met Regular, Dark Roast en Decafquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
sweet. mag ik een keer koffie bij je komen drinken![]()
Ah oke, dus niet van hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken hem al wat langer en hij doet altijd raar tegen mij, terwijl ik nooit begin met raar doen tegen hem.
Ik bedoel gewoon te zeggen kijk eerst eens zelf in de spiegel voordat je met van die opmerkingen komt. En zoiezo zijn die opmerkingen nergens voor nodig.
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jouw?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
Mijn ondergrens ligt bij 20. En mijn bovengrens ligt bij 32 denk ik, maar goed uitzonderingen bevestigen de regel.
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momentenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Paul, dat heeft te maken met je intellect, of liever gezegd , het gebrek daar aan. Je typt als een dertienjarige, je opent topics die een dertienjarige had kunnen openen en alleen daarom al zal ik me ver boven jou verheven voelen. Hoeveel vrouwen je ook scoort, het maakt niet uit.
Nee het is 18.quote:
Omdat ik me toch prettiger voel bij mensen die jonger zijn dan ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jou?
Ik verneder niemand. Ik zeg de waarheid. En ga ik je negeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momenten![]()
Baggeren of mensen vernederen op fok. Ik weet niet wat erger is. Doe gewoon normaal en laat mij in m'n waarde dan doe ik dat ook bij jou.
senseoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen heb ik helaas geen echte koffie maar een Senseo, met Regular, Dark Roast en Decaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |