Uhu.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
afschrikken??
Ik vind het lief als een vrouw een beetje verlegen is, maar toch iets zegt!![]()
Vergeet Belsezar nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is iedereen er, behalve JB
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal![]()
ik ben lief maar ik bloos omdat ik niet zo vaak in singles ben![]()
hoe gaat het met iedereen? Nog spannende plannen voor vanavond![]()
Welkom dan! lief, blozend én aantrekkelijk.. Goeie combiquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal![]()
quote:
en het gaat maar door en door ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
Welkom dan! lief, blozend én aantrekkelijk.. Goeie combi![]()
Hoi, hier alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Leanne het volgende:
hallo allemaal![]()
B, "date", JB "date", kluts en RZ weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vergeet Belsezar niet![]()
en kluts.. en RZ ...
Bels is aan het batsen, denk ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en kluts.. en RZ ...
ik post best vaak onzin dingen maar huppel ook een beetje van topic naar topic..heb niet vaste topics waar ik altijd in post..zit ook weleens in KSC.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Welkom dan! lief, blozend én aantrekkelijk.. Goeie combi![]()
Waarom ben je hier niet vaker dan, denk niet dat we het vervelend zouden vinden als je wat langer blijft hoor!![]()
En ik ga straks lekker eten, aan het water, uitzicht over de jachthaven
Vencoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en kluts.. en RZ ...
die is nog aan het herkauwenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:06 schreef Adolecens het volgende:
Volgens mij is iedereen er, behalve JB
Mocht ik er niet zijn.. dan doe ik niks bijzondersquote:
liefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoi, hier alles goedMet jou?
Ik ga vanavond mijn warrior naar lvl 30 proberen te krijgen in Titan Quest en 5 Centimeters per Second kijken die deze week is bezorgd.
En straks komt er nog een vriend van me langs die in de buurt moet zijn om eem bakkie koffie te drinken.
Jij?
JB een date?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
B, "date", JB "date", kluts en RZ weet ik niet.Schandalig ze houden info achter.
k heb zo'n flauw vermoeden dat ze wel gaat batsen vanavondquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB een date?Ligt zij ook al te batsen?!
Nah ja, ik ga er zo toch vandoor en lekker uit eten
Ain't we all?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't is idd wel een player (op de goede manier dan)
Er kwamen de afgelopen dagen anders genoeg singles-gerelateerde onderwerpen voorbijquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:10 schreef Ludootje het volgende:
Gaat ook weer heerlijk de "oude" singelsreeks kant op, SC op en top
Ja, die Belsezar zit achter elke vrouw aan en duikt ook met iedereen het bed in he...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
't is idd wel een player (op de goede manier dan)
RZ heeft gewerkt en geslapen en is even naar de Praxis geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
B, "date", JB "date", kluts en RZ weet ik niet.Schandalig ze houden info achter.
Wat dan? Is ze geen single meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
JB een date?Ligt zij ook al te batsen?!
Nah ja, ik ga er zo toch vandoor en lekker uit eten
Ok, klinkt leuk! En wat bracht je nu hier dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:12 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik post best vaak onzin dingen maar huppel ook een beetje van topic naar topic..heb niet vaste topics waar ik altijd in post..zit ook weleens in KSC.
Ik ga straks ook eten maar ik eet nu soep want ik had hongeren vanavond een verjaardag
Oi, 't is een heel relaxte kerel hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, die Belsezar zit achter elke vrouw aan en duikt ook met iedereen het bed in he...
Idioot...
Mooiquote:
Wie? Nou ja, ze had iets liefs en onschudligs vond ik... Het idee dat zij net zo verloederlijk is als de rest hier, kraakt het plaatje in mijn hoofd af, wat ik had van haarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dan? Is ze geen single meer?
ehm omdat ik best wel happy single ben...ok al date ik wel regelmatigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, klinkt leuk! En wat bracht je nu hier dan?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
RZ heeft gewerkt en geslapen en is even naar de Praxis geweest.
Iedereen weer tevree met mijn wel en wee?
Sony.like.no.other.quote:
Idd, Rebel is lief.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oi, 't is een heel relaxte kerel hoor
Van onschuldig kalfje tot afgewerkte, uitgelubberde melkkoe in slechts twee postingsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie? Nou ja, ze had iets liefs en onschudligs vond ik... Het idee dat zij net zo verloederlijk is als de rest hier, kraakt het plaatje in mijn hoofd af, wat ik had van haar
we zijn heel open en zijn altijd erg geïnteresseerd in nieuwe mensen leren kennen hier!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
ehm omdat ik best wel happy single ben...ok al date ik wel regelmatig, en omdat ik me weleens verveel op zaterdagmiddag
maar hier issut best wel een vaste club zo te merken?
Dat is ze dus nog.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wie? Nou ja, ze had iets liefs en onschudligs vond ik... Het idee dat zij net zo verloederlijk is als de rest hier, kraakt het plaatje in mijn hoofd af, wat ik had van haar
Mijn kameraadquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oi, 't is een heel relaxte kerel hoor
volgens mij kende ik jou al wel elegy, van eerdere forums?quote:
Tussen jou en....?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
we zijn heel open en zijn altijd erg geïnteresseerd in nieuwe mensen leren kennen hier!![]()
ik heb zo'n idee dat je er goed tussenpast
Stel je niet zo aan man!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, in tegenstelling tot de rest hier heb ik geen telefoonnumer van iemand hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]![]()
Kreeg je sms dat je je moest melden ofzo?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Van onschuldig kalfje tot afgewerkte, uitgelubberde melkkoe in slechts twee postings
Laat het haar maar niet horen
quote:
hihi ok thanksquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
we zijn heel open en zijn altijd erg geïnteresseerd in nieuwe mensen leren kennen hier!![]()
ik heb zo'n idee dat je er goed tussenpast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |