ik heb de zijne nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier

sja iemand vinden zal het probleem niet zijn lijkt mij zoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand op het oog of wordt het dan iemand uti de kroeg of zoiets?

Die zijn er hier op Fok! genoeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers met humor, een leuke lach, een lekker bekkie, niet rokend.

Sinds Orlando Bloom een beetje uit de picture is gok ik op dat tweedequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of jij stelt hele zware eisen of je moet meer mensen ontmoeten

Inhaalslag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij maakt een inhaalslag op jou en jij kijkt hem daar op aan? Fraai is dat...

Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier

Geen idee. Pics?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja iemand vinden zal het probleem niet zijn lijkt mij zo
wie wil er nu niet neuken met mij als ik me aanbied

Op het moment nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]

Maar gelukkig hap je wel vriendelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inhaalslag?Ik heb van maar één fokster (nuja, twee, maar die andere post niet in dit topic en die ken ik al tien jaar ofzo) de telefoonnummers hoor

Aaahwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd ziet![]()

Probeer het eens bij de heren in een homo-barquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]

Orlando rooktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds Orlando Bloom een beetje uit de picture is gok ik op dat tweede.

sorry meid!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd ziet![]()

Waar denk je dat de term "nummertje maken" vandaan komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??
Ik ben ook heel vriendelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gelukkig hap je wel vriendelijk.

Ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]

Fijne avond knuffel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz is er vandoor... bezig met sociaal leven oid
Ieder zijn hobby he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]

Wie dan?quote:

Het is toch een eerste stap tot, niet ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??

ik bied mijn nummer ook nooit aan, ik krijg nummersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik heb de zijne nog steeds niet.

Dat vinden we wel prettigquote:

Waarschijnlijk krijg je nog verrassend veel response.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de heren in een homo-bar

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de heren in een homo-bar

Hij had toch ooit een date met Logician?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gelukkig hap je wel vriendelijk.

ok, ik beken, ik ga verder dan twee...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inhaalslag?Ik heb van maar één fokster (nuja, twee, maar die andere post niet in dit topic en die ken ik al tien jaar ofzo) de telefoonnummers hoor

Ik dacht het wel jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hij had toch ooit een date met Logician?

Ik ook. Een weinigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ok, ik beken, ik ga verder dan twee...

O, oke. Dan ligt de schuld bij mij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik bied mijn nummer ook nooit aan, ik krijg nummers

ik let dan wel op aan wie ik mezelf aanbied....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik
Tenzij ik al mijn films, games en muziek heb geluisterd.

inderdaad!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O, oke. Dan ligt de schuld bij mij.

mja.. of je kapt het op voorhand al afquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik let dan wel op aan wie ik mezelf aanbied....
dan is de kans op een blauwtje lopen ook kleiner gheghe

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga vanavond lekker eten in een restaurantje aan het water![]()
mijn koetje weet dat alleen nog niet...
eens bedenken wat ze mag gaan eten van me

Koetje? Dan denk ik aan een vadsig wijf met hangtietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:57 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga vanavond lekker eten in een restaurantje aan het water![]()
mijn koetje weet dat alleen nog niet...
eens bedenken wat ze mag gaan eten van me

Hoi! wat bloos je liefquote:

Hallo. Vanwaar die smilie?quote:

toen had ik ook nog niet t idee toch maar even van mn principes af te stappen hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
mja.. of je kapt het op voorhand al af

Goede avond.quote:

wrong thoughtsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Koetje? Dan denk ik aan een vadsig wijf met hangtieten

Dier vriendelijk en plant aardig zelfs!quote:

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen had ik ook nog niet t idee toch maar even van mn principes af te stappen he

Je zegt ook altijd die heerlijk tacky dingen ook. En het trieste is dat vrouwen dat nog leuk vinden ook.quote:

Iddquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dier vriendelijk en plant aardig zelfs!
oud, niet echt sterk grapje

Is het er ook eentje die mango's kan schillen? Dat is lekker namelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wrong thoughtsje hebt het een paar topics geleden gemist.
Kan ook wel zeggen masjientje, of koffieapparaat...

afschrikken??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef dawg het volgende:
En Leanne, laat je niet afschrikken door Ado.
hey.. doe eens niet zo! ik zeg alleen dat ik het lief vind, meer niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je zegt ook altijd die heerlijk tacky dingen ook. En het trieste is dat vrouwen dat nog leuk vinden ook.![]()
![]()
No offense verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |