Oh , dat gezeik van andere studenten zou ik me niet druk om maken.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders komen de laatste tien jaar naar mijn idee ook niet echt geld tekort. Mijn vader is nogal dol op geluidssystemen enzo, dus daar spaart hij ook echt voor, en ze hebben mijn studie betaalt. De eerste vier jaar in ieder geval. Maar het is net alsof ik tegenover m'n vrienden mijn excuses moet aanbieden dat mijn ouders dat wilden/konden betalen. Het is 'in' om rond te kunnen komen van weinig geld, ofzo. Of dat gevoel heerst alleen onder studenten ofzo.
Kloptquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja nou een zeeman of wibra tas was nog erger
Dat is dan hooguit alleen het gevoel van de meeste dan want steden tripjes maken en op zomer + winter vakantie gaan is nu niet echt een goed voorbeeld "moeten rondkomen van weinig geld"quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ouders komen de laatste tien jaar naar mijn idee ook niet echt geld tekort. Mijn vader is nogal dol op geluidssystemen enzo, dus daar spaart hij ook echt voor, en ze hebben mijn studie betaalt. De eerste vier jaar in ieder geval. Maar het is net alsof ik tegenover m'n vrienden mijn excuses moet aanbieden dat mijn ouders dat wilden/konden betalen. Het is 'in' om rond te kunnen komen van weinig geld, ofzo. Of dat gevoel heerst alleen onder studenten ofzo.
Bekend fenomeen. Zit deze maand ook al weer de dagen te tellen (nog dertien dagen, fyi) tot de stufi weer komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mooie is vaak dat als ik krap bij kas zit en een maandje rustig aan wil doen, anderen ineens wel geld hebben en geweldige plannen hebben en als ik dan nee zeg dan moet ik niet zo piepen.
ik kreeg mn nieuwe kleren via de kledingbeursquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt
Ik vond het al erg genoeg dat ik altijd de oude kleren kreeg van buurjongens... Gelukkig hield dat op toen ik twaalf werd
Zeg ook niet dat het makkelijk is. Maar het is wat CL zei. Je moet je zowat schuldig gaan voelen als je ouders voor je betalen (wat die van mij trouwens niet meer deden toen ik het huis uit gingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
ja maar ze hebben dan wel straks nu een studielening staan om U tegen te zeggen dus NU doen ze t zelfde als degene die t door de ouders betaald krijgen
En standaard zeshonderd euro rood staan omdat ze zo nodig twee keer per jaar op vakantie willen, dat krijg ik niet van m'n ouders hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je wel een goed punt ja. Want als je ouders het betalen is het allemaal zo van: ja maar ik betaal alles lekker zelf en kijk hoe goed ik het doe!
Ik ben blij dat ik wekelijks mijn geld van t werken krijg. Zou dan enorm aan dat maandritme moeten wennen zeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Bekend fenomeen. Zit deze maand ook al weer de dagen te tellen (nog dertien dagen, fyi) tot de stufi weer komt
dat schuldig voelen herken ik ook wel van de tijd met mn ex hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zeg ook niet dat het makkelijk is. Maar het is wat CL zei. Je moet je zowat schuldig gaan voelen als je ouders voor je betalen (wat die van mij trouwens niet meer deden toen ik het huis uit ging)
vakantie.. praat me er niet van.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef CherryLips het volgende:
En standaard zeshonderd euro rood staan omdat ze zo nodig twee keer per jaar op vakantie willen, dat krijg ik niet van m'n ouders hoor.
Ach, ik begrijp het wel van m'n moeder. Vroeger was ze een alleenstaande bijstandsmoeder, tegenwoordig hebben m'n moeder en stiefvader het goed zat (3x per jaar vakantie, weekendje parijs etc.)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kreeg mn nieuwe kleren via de kledingbeurs
(oude kleren brengen krijg je punten voor en daar kan je wat anders voor uitzoeken)
ik schaamde me er dood voor tot een vriendinnetje eens meeging en het helemaal te gek vond dat ik ZELF mijn kleren mocht uitzoeken ipv dat mama ze altijd voor dr meenam
alles heeft zn voors en zn tegens
Werk nu gelukkig ook voor een uitzenburo bij een callcenter (quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik wekelijks mijn geld van t werken krijg. Zou dan enorm aan dat maandritme moeten wennen zeg.
ja ik ben ook opgegroeid met een alleenstaande bijstandsmoederquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik begrijp het wel van m'n moeder. Vroeger was ze een alleenstaande bijstandsmoeder, tegenwoordig hebben m'n moeder en stiefvader het goed zat (3x per jaar vakantie, weekendje parijs etc.)
tja als je het geld ervoor hebt waarom zou je het dan niet gebruiken. moet je het allemaal maar op je spaarrekening zetten en er niks mee doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik begrijp het wel van m'n moeder. Vroeger was ze een alleenstaande bijstandsmoeder, tegenwoordig hebben m'n moeder en stiefvader het goed zat (3x per jaar vakantie, weekendje parijs etc.)
Ik kreeg vaak de kleren van m'n nichtje, maar zij droeg vaak Oilily en Naf Naf en Ditp Dito, werd ik op school gepest omdat ik een kakker wasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Klopt
Ik vond het al erg genoeg dat ik altijd de oude kleren kreeg van buurjongens... Gelukkig hield dat op toen ik twaalf werd
Relax , working on it.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Shivo het volgende:
Hoeveel langdurige of tijdelijke stellen heeft deze topicreeks eigenlijk opgeleverd?
we weten van 2 zeker dat ze met elkaar neukenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Shivo het volgende:
Hoeveel langdurige of tijdelijke stellen heeft deze topicreeks eigenlijk opgeleverd?
Je hebt tenminste altijd geld.. al is het niet goed voor het leren omgaan met geldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Werk nu gelukkig ook voor een uitzenburo bij een callcenter (), heerlijk om wekelijks wat geld te krijgen
Bij ons was het weer 8x modaal o.i.d. Vrienden die het thuis krap hadden vonden ons altijd rijk, terwijl ik juist dacht dat het normaal was.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ik ben ook opgegroeid met een alleenstaande bijstandsmoeder
Over 5 jaar een reunie houden van de mensen die nu in dit topic komen en kijken waar iedereen dan in het leven staat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we weten van 2 zeker dat ze met elkaar neuken
verder is t me onbekend
Ik ben freelancer en de bedrijven willen soms nog wel eens achterlopen met uitbetalenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik wekelijks mijn geld van t werken krijg. Zou dan enorm aan dat maandritme moeten wennen zeg.
Ik vond het heel vreemd toen ik voor het eerst zag dat een auto ook een paar honderd euro kon kosten ipv standaard meer dan 25.000 euro (auto van de zaak enzo)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bij ons was het weer 8x modaal o.i.d. Vrienden die het thuis krap hadden vonden ons altijd rijk, terwijl ik juist dacht dat het normaal was.
Ach ja, ik was jong en naief.![]()
Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja als je het geld ervoor hebt waarom zou je het dan niet gebruiken. moet je het allemaal maar op je spaarrekening zetten en er niks mee doen?
Dat had ik dus ook, moeder helemaal van "Dat zijn merk kleren!" terwijl het er mij om ging dat ze nieuw waren in plaats van merkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg vaak de kleren van m'n nichtje, maar zij droeg vaak Oilily en Naf Naf en Ditp Dito, werd ik op school gepest omdat ik een kakker was. Ons huis viel uit elkaar van ellende, maar ik was wel een kakker
.
Een OV bespaard idd erg veel geld!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben freelancer en de bedrijven willen soms nog wel eens achterlopen met uitbetalen. Kijk, ik heb veel op m'n spaarrekening staan, ik verdien op dit moment (nou ja, tot twee maanden geleden dan
) te weinig om op mezelf te gaan wonen maar genoeg om af en toe iets duurs te kopen. Ik heb een nieuwe pc gekocht (investering voor het werk trouwens) en een Fatboy en een digitale camera en ik begin net met rijlessen, gewoon gespaard al die tijd. Maar ik ben niet op vakantie geweest, in de laatste week van december een budgetreisje naar Londen. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.
gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zittenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Als ik ergens slecht tegen kan is het wel zonder geld zittenen dan echt slecht
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeid
Wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we weten van 2 zeker dat ze met elkaar neuken
verder is t me onbekend
ik zou ze de kost niet willen gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Shivo het volgende:
Oh ik was heel blij met die kleding hoor, allemaal leuke kleurtjes enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genieten. Gelukkig betalen ze dan tegenwoordig ook mijn tandartsrekeningen en gaan we wel eens kleren kopen
[..]
Dat had ik dus ook, moeder helemaal van "Dat zijn merk kleren!" terwijl het er mij om ging dat ze nieuw waren in plaats van merk
Ach ja, nu boeit het me niet zoveel meer. Krijg nu nog regelmatig kleren van mijn oom. Hij heeft een hele goede smaak en vaak zat draagt hij kleren maar een paar keer voordat hij er op uitgekeken is
Haha dat natuurlijk niet vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genieten. Gelukkig betalen ze dan tegenwoordig ook mijn tandartsrekeningen en gaan we wel eens kleren kopen
[..]
Ik zou jou nog eens een belangrijke sms sturen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zou ze de kost niet willen geven
hoi Auto!quote:
Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Als ik ergens slecht tegen kan is het wel zonder geld zittenen dan echt slecht
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeit
we hebben t toen jullie in bad zaten nog over gehad en komen toch echt op 2 uit...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zou ze de kost niet willen geven
huh, pardon?! heb ik iets gemist??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou jou nog eens een belangrijke sms sturen!![]()
Dat was toch allemaal roze, rood en geel? (Oililly in ieder geval)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ik was heel blij met die kleding hoor, allemaal leuke kleurtjes enzo. Beetje jammer van die reacties gelijk.
Klopt, je kan er beter van genietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dat natuurlijk niet vergeten![]()
Maar je snapt m'n punt wel
Ja, ik denk het welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
huh, pardon?! heb ik iets gemist??
Ja, allemaal rozequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal roze, rood en geel? (Oililly in ieder geval
[..]
Klopt, je kan er beter van genieten
Ow daar heb ik ook wel voor gezorgd maar de zorg blijft ondanks dat toch wel een beetje hangenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zitten
we leven nog altijd in nederland
waar niemand zonder geld hoeft te zitten al doe je er niks voor
Waarom moet jij je grote uitgaven verantwoorden dan omdat je thuis woontquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.
Zelfs ik heb geld. Alleen een uitkering trekken is geen feest hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zitten
we leven nog altijd in nederland
waar niemand zonder geld hoeft te zitten al doe je er niks voor
is het de moeite waard van teruglezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben t toen jullie in bad zaten nog over gehad en komen toch echt op 2 uit...
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten denk ik
vandaar dat je zo hoog inzet!?!?
nee geloof t nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het de moeite waard van teruglezen?
Waarom niet? Jij bent een leuke meid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Lekker off-topic trouwens.
On-topic: vroeger vonden jongens me ook al niet leuk.
Vroeger vloerde ik jongens en liet ze vluchten naar het meisjes toilet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
omg! ik zie flashbacks naar mijn zusje in die tijd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, allemaal roze. En Naf Naf en Dito Dito ook, vraag me af wat er met die merken is gebeurd? Dat waren simpele shirtjes maar stond het merk er heel vrolijk op, steeds met een ander thema. En Mexx. Nu is er geen zak meer aan.
fobo bekeken....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is er niets uitgekomen. Flauw he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het de moeite waard van teruglezen?
vroeger vloerde ik jongens in t meisjes toiletquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vroeger vloerde ik jongens en liet ze vluchten naar het meisjes toilet.
Ik heb soms het idee dat mensen denken: 'Oh daar heb je CL weer, die betaalt geen huur en woont bij pappie en mammie en kan dus dure spullen kopen.'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow daar heb ik ook wel voor gezorgd maar de zorg blijft ondanks dat toch wel een beetje hangen![]()
[..]
Waarom moet jij je grote uitgaven verantwoorden dan omdat je thuis woont
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent een leuke meid.![]()
Economie crisies en singles ofzo. Maar ik ben de draad al lang kwijt geraakt.quote:
Nee dit is beetje de afloop van een "discussie" in hoeverre de economische achteruitgang mensen minder laat leiden in secundaire dingen bij het vinden van een partner.quote:
Wat moesten die jongens daar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vroeger vloerde ik jongens in t meisjes toilet
Oh oke.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Economie crisies en singles ofzo. Maar ik ben de draad al lang kwijt geraakt.
voor wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets uitgekomen. Flauw he.
ik lokte ze mee en vloerde ze en dan besprong ik zequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat moesten die jongens daar.En waarom was jij zo gemeen, zo krijg je geen vriendjes.
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je schrijft OOK AL niet leuk
waarom nu dan niet?
Weinig discussie meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dit is beetje de afloop van een "discussie" in hoeverre de economische achteruitgang mensen minder laat leiden in secundaire dingen bij het vinden van een partner.
ok maar er zijn dus wel jongens die jou leuk vinden alleen vind jij ze dan niet leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.
Voor diegene die alles willen weten, wij allemaal dus?quote:
Ah, oke. Zou bijna willen vragen of je daarmee veel vriendjes hebt gekregen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lokte ze mee en vloerde ze en dan besprong ik ze
Geen idee, maar Ado en Knuffel zijn de grootste players dacht ikquote:
Vroeger is voorbij. En volgens mij krijg jij aandacht genoeg van de jongens tegenwoordig.quote:
quote:
Die moet toch te doorbreken zijn? Zou alleen niet weten hoe..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.
ja maar toen was ik nog naief en d8 dat ze me echt leuk vonden maar t ging ze alleen om sex en dikke tietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor diegene die alles willen weten, wij allemaal dus?![]()
[..]
Ah, oke. Zou bijna willen vragen of je daarmee veel vriendjes hebt gekregen.
Mijn FB is verliefd geworden op een meisjequote:
Ja ok, je hebt gelijk, ik ben altijd zo negatiefquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok maar er zijn dus wel jongens die jou leuk vinden alleen vind jij ze dan niet leuk
dat is een ander probleem dan dat jongens in t algemeen je niet leuk vinden
Die horen er altijd te zijn hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Ado en Knuffel zijn de grootste players dacht ik
En wat kan je daar aan doen? Het enige wat je zelf in de hand hebt zijn jouw waarden. Die kan je bijstellen. Dus begin bij jezelf en werk dan naar buiten toe. Het is jouw realiteit, iedereen die daarin komt is een gast. Jij hebt het voor het zeggen in je eigen wereld!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heet dus gewoon pech hebben ipv dat ze je niet leuk vindenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ok, je hebt gelijk, ik ben altijd zo negatief. Maar als je het omdraait valt het idd nog best mee
.
quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn FB is verliefd geworden op een meisje
Of naja, morgen gaan ze elkaar ontmoeten.
leuke woordspraak "van je stoel glij" Van wat voor mannen ga jij glijen dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand op het oog of wordt het dan iemand uti de kroeg of zoiets?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ik neuk niemand
al ben ik er aan t denken komend weekend mn principes opzij te schuiven
valt allemaal erg mee hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Elegy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Ado en Knuffel zijn de grootste players dacht ik
School, pubers, flauw.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar toen was ik nog naief en d8 dat ze me echt leuk vonden maar t ging ze alleen om sex en dikke tietendus eigenlijk niet wat ik wilde
iemand op het oog?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Duimelot het volgende:
ik neuk niemand
al ben ik er aan t denken komend weekend mn principes opzij te schuiven
Gozers met humor, een leuke lach, een lekker bekkie, niet rokendquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
leuke woordspraak "van je stoel glij" Van wat voor mannen ga jij glijen dan?
Soms heb ik het idee dat ik nog steeds in de brugklas zit als er weer ruzie in het kippenhok van vriendinnen isquote:
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hierquote:
Zekerquote:
Meiden kunnen er dan ook wat van.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat ik nog steeds in de brugklas zit als er weer ruzie in het kippenhok van vriendinnen is.
dat moet goed komen dan, die zijn er genoegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers met humor, een leuke lach, een lekker bekkie, niet rokend.
Hij maakt een inhaalslag op jou en jij kijkt hem daar op aan? Fraai is dat...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier
Of jij stelt hele zware eisen of je moet meer mensen ontmoetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers met humor, een leuke lach, een lekker bekkie, niet rokend.
Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd zietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |