omg! ik zie flashbacks naar mijn zusje in die tijd...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, allemaal roze. En Naf Naf en Dito Dito ook, vraag me af wat er met die merken is gebeurd? Dat waren simpele shirtjes maar stond het merk er heel vrolijk op, steeds met een ander thema. En Mexx. Nu is er geen zak meer aan.
fobo bekeken....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Lekker off-topic trouwens.
On-topic: vroeger vonden jongens me ook al niet leuk.
Volgens mij is er niets uitgekomen. Flauw he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het de moeite waard van teruglezen?
vroeger vloerde ik jongens in t meisjes toiletquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vroeger vloerde ik jongens en liet ze vluchten naar het meisjes toilet.
Ik heb soms het idee dat mensen denken: 'Oh daar heb je CL weer, die betaalt geen huur en woont bij pappie en mammie en kan dus dure spullen kopen.'quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ow daar heb ik ook wel voor gezorgd maar de zorg blijft ondanks dat toch wel een beetje hangen![]()
[..]
Waarom moet jij je grote uitgaven verantwoorden dan omdat je thuis woont
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij bent een leuke meid.![]()
Economie crisies en singles ofzo. Maar ik ben de draad al lang kwijt geraakt.quote:
Nee dit is beetje de afloop van een "discussie" in hoeverre de economische achteruitgang mensen minder laat leiden in secundaire dingen bij het vinden van een partner.quote:
Wat moesten die jongens daar.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vroeger vloerde ik jongens in t meisjes toilet
Oh oke.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Economie crisies en singles ofzo. Maar ik ben de draad al lang kwijt geraakt.
voor wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets uitgekomen. Flauw he.
ik lokte ze mee en vloerde ze en dan besprong ik zequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat moesten die jongens daar.En waarom was jij zo gemeen, zo krijg je geen vriendjes.
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je schrijft OOK AL niet leuk
waarom nu dan niet?
Weinig discussie meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dit is beetje de afloop van een "discussie" in hoeverre de economische achteruitgang mensen minder laat leiden in secundaire dingen bij het vinden van een partner.
ok maar er zijn dus wel jongens die jou leuk vinden alleen vind jij ze dan niet leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.
Voor diegene die alles willen weten, wij allemaal dus?quote:
Ah, oke. Zou bijna willen vragen of je daarmee veel vriendjes hebt gekregen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lokte ze mee en vloerde ze en dan besprong ik ze
Geen idee, maar Ado en Knuffel zijn de grootste players dacht ikquote:
Vroeger is voorbij. En volgens mij krijg jij aandacht genoeg van de jongens tegenwoordig.quote:
quote:
Die moet toch te doorbreken zijn? Zou alleen niet weten hoe..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh geen idee, de jongens waarvan ik van m'n stoel glij, zien mij niet staan, en ik trek jongens aan die ik niet mijn type vind, soort vicieuze cirkel.
ja maar toen was ik nog naief en d8 dat ze me echt leuk vonden maar t ging ze alleen om sex en dikke tietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Voor diegene die alles willen weten, wij allemaal dus?![]()
[..]
Ah, oke. Zou bijna willen vragen of je daarmee veel vriendjes hebt gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |