Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja als je het geld ervoor hebt waarom zou je het dan niet gebruiken. moet je het allemaal maar op je spaarrekening zetten en er niks mee doen?
Dat had ik dus ook, moeder helemaal van "Dat zijn merk kleren!" terwijl het er mij om ging dat ze nieuw waren in plaats van merkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg vaak de kleren van m'n nichtje, maar zij droeg vaak Oilily en Naf Naf en Ditp Dito, werd ik op school gepest omdat ik een kakker was. Ons huis viel uit elkaar van ellende, maar ik was wel een kakker
.

Een OV bespaard idd erg veel geld!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben freelancer en de bedrijven willen soms nog wel eens achterlopen met uitbetalen. Kijk, ik heb veel op m'n spaarrekening staan, ik verdien op dit moment (nou ja, tot twee maanden geleden dan
) te weinig om op mezelf te gaan wonen maar genoeg om af en toe iets duurs te kopen. Ik heb een nieuwe pc gekocht (investering voor het werk trouwens) en een Fatboy en een digitale camera en ik begin net met rijlessen, gewoon gespaard al die tijd. Maar ik ben niet op vakantie geweest, in de laatste week van december een budgetreisje naar Londen. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.

gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zittenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Als ik ergens slecht tegen kan is het wel zonder geld zittenen dan echt slecht
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeid

Wie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we weten van 2 zeker dat ze met elkaar neuken
verder is t me onbekend

ik zou ze de kost niet willen gevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Shivo het volgende:
Hoeveel langdurige of tijdelijke stellen heeft deze topicreeks eigenlijk opgeleverd?

Oh ik was heel blij met die kleding hoor, allemaal leuke kleurtjes enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genieten. Gelukkig betalen ze dan tegenwoordig ook mijn tandartsrekeningen en gaan we wel eens kleren kopen
[..]
Dat had ik dus ook, moeder helemaal van "Dat zijn merk kleren!" terwijl het er mij om ging dat ze nieuw waren in plaats van merk
Ach ja, nu boeit het me niet zoveel meer. Krijg nu nog regelmatig kleren van mijn oom. Hij heeft een hele goede smaak en vaak zat draagt hij kleren maar een paar keer voordat hij er op uitgekeken is

Haha dat natuurlijk niet vergetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Ludootje het volgende:
Groot gelijk inderdaad. Alhoewel... Studerende zoon zou ook wel mee willen genieten. Gelukkig betalen ze dan tegenwoordig ook mijn tandartsrekeningen en gaan we wel eens kleren kopen
[..]

Ik zou jou nog eens een belangrijke sms sturen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zou ze de kost niet willen geven

hoi Auto!quote:

Daar lijkt het wel op jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef mrbox het volgende:
Als ik ergens slecht tegen kan is het wel zonder geld zittenen dan echt slecht
Misschien dat daarom de economie me momenteel ook zo boeit

we hebben t toen jullie in bad zaten nog over gehad en komen toch echt op 2 uit...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik zou ze de kost niet willen geven

huh, pardon?! heb ik iets gemist??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou jou nog eens een belangrijke sms sturen!![]()

Dat was toch allemaal roze, rood en geel? (Oililly in ieder geval)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh ik was heel blij met die kleding hoor, allemaal leuke kleurtjes enzo. Beetje jammer van die reacties gelijk.
Klopt, je kan er beter van genietenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dat natuurlijk niet vergeten![]()
Maar je snapt m'n punt wel

Ja, ik denk het welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
huh, pardon?! heb ik iets gemist??

Ja, allemaal rozequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat was toch allemaal roze, rood en geel? (Oililly in ieder geval
[..]
Klopt, je kan er beter van genieten

Ow daar heb ik ook wel voor gezorgd maar de zorg blijft ondanks dat toch wel een beetje hangenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zitten
we leven nog altijd in nederland
waar niemand zonder geld hoeft te zitten al doe je er niks voor
Waarom moet jij je grote uitgaven verantwoorden dan omdat je thuis woontquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
. En toch moet ik die grote uitgaven verantwoorden omdat ik nog 'bij pappie en mammie' woon, terwijl de zogenaamde arme studenten een eigen studio hebben, twee keer per jaar op vakantie gaan, overal korting op krijgen en een OV hebben. Ze vergeten even dat het gebrek aan OV mij soms 100 euro per maand kost.

Zelfs ik heb geld. Alleen een uitkering trekken is geen feest hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je niet zonder komt te zitten
we leven nog altijd in nederland
waar niemand zonder geld hoeft te zitten al doe je er niks voor

is het de moeite waard van teruglezen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben t toen jullie in bad zaten nog over gehad en komen toch echt op 2 uit...
zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten denk ik
vandaar dat je zo hoog inzet!?!?

nee geloof t nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is het de moeite waard van teruglezen?

Waarom niet? Jij bent een leuke meid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Lekker off-topic trouwens.
On-topic: vroeger vonden jongens me ook al niet leuk.

Vroeger vloerde ik jongens en liet ze vluchten naar het meisjes toilet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:39 schreef CherryLips het volgende:
Lekker off-topic trouwens.
On-topic: vroeger vonden jongens me ook al niet leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |