ik heb de zijne nog steeds niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier
sja iemand vinden zal het probleem niet zijn lijkt mij zoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je ook al iemand op het oog of wordt het dan iemand uti de kroeg of zoiets?
Die zijn er hier op Fok! genoeg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gozers met humor, een leuke lach, een lekker bekkie, niet rokend.
Sinds Orlando Bloom een beetje uit de picture is gok ik op dat tweedequote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of jij stelt hele zware eisen of je moet meer mensen ontmoeten
Inhaalslag?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij maakt een inhaalslag op jou en jij kijkt hem daar op aan? Fraai is dat...
Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik zie je anders aan de lopende band telefoonnummers scoren hier
Geen idee. Pics?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja iemand vinden zal het probleem niet zijn lijkt mij zo
wie wil er nu niet neuken met mij als ik me aanbied
Op het moment nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Maar gelukkig hap je wel vriendelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Inhaalslag?Ik heb van maar één fokster (nuja, twee, maar die andere post niet in dit topic en die ken ik al tien jaar ofzo) de telefoonnummers hoor
Aaahwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd ziet![]()
Probeer het eens bij de heren in een homo-barquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Orlando rooktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sinds Orlando Bloom een beetje uit de picture is gok ik op dat tweede.
sorry meid!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad te druk met telefoonnummers scoren en smsen, dat hij belangrijke smsjes over het hoofd ziet![]()
Waar denk je dat de term "nummertje maken" vandaan komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??
Ik ben ook heel vriendelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gelukkig hap je wel vriendelijk.
Ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Fijne avond knuffel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kz is er vandoor... bezig met sociaal leven oid
Ieder zijn hobby he.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wie dan?quote:
Het is toch een eerste stap tot, niet ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Telefoonnummers is nog altijd wat anders als de koffer induiken toch??
ik bied mijn nummer ook nooit aan, ik krijg nummersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik heb de zijne nog steeds niet.
Dat vinden we wel prettigquote:
Waarschijnlijk krijg je nog verrassend veel response.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de heren in een homo-bar
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de heren in een homo-bar
Hij had toch ooit een date met Logician?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar gelukkig hap je wel vriendelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |