quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar nu moet ik oppassen dat ik mijn misanthropische, nihilistische imago niet kwijtraak
woon jij in omgeving Den Haagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het alweer Leanne, jij komt ook wel eens in het Den Haag topic!
quote:
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie nu de reclame voor senioren geluk. De datingsite voor 50 plussers.
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
recht op het vinden van geluk via internet.
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienen
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.
Dat staat toch redelijk los van elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
Iedereen heeft evenveel recht op geluk. Iemand van 50 is niet te vergelijken met iemand van 25, omdat zij (doorgaans) op een heel ander punt in hun leven zijn en heel andere prioriteiten, normen en waarden hebben. Geluk is niet kwantitatief te metenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.
LITPHO!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).
Waarom zouden hun geen recht hebben op geluk ? omdat ze wat ouder zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.
Ik nietquote:
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveer
Denk niet dat dat te voorkomen is. Als iemand van 50+ een jonkie wil van 35/40 dan gaat diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat staat toch redelijk los van elkaar?
Het is wel handig dat ze een aparte site ervoor maken. Zodat de jonge vrouwtjes van 30 niet worden lastig gevallen door oudjes van 60.. Maar dat ze het mooi bij hun eigen leeftijd zoeken
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.
Pardon?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |