quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar nu moet ik oppassen dat ik mijn misanthropische, nihilistische imago niet kwijtraak
 dat moet niet gebeuren nee..
 dat moet niet gebeuren nee..  

woon jij in omgeving Den Haagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik weet het alweer Leanne, jij komt ook wel eens in het Den Haag topic!

moet niet gekker worden
 moet niet gekker worden   

quote:
 Vlakbij de Haagse Hogeschool.
 Vlakbij de Haagse Hogeschool.

Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Zie nu de reclame voor senioren geluk. De datingsite voor 50 plussers.
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
recht op het vinden van geluk via internet.

Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd
 .
.

Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsite voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd

Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Kwestie van marktsegmentatie. Als er een markt voor is, komt er vast wel iemand om daar geld mee te verdienen

Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je zoekt sowieso toch al op mensen van je eigen leeftijd dus een 50 plussers site is niet nodig.

Dat staat toch redelijk los van elkaar?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Bengeltje het volgende:
Wat vinden jullie, zijn datingsites voor een bepaalde leeftijd of heeft elke single ongeacht leeftijd

Iedereen heeft evenveel recht op geluk. Iemand van 50 is niet te vergelijken met iemand van 25, omdat zij (doorgaans) op een heel ander punt in hun leven zijn en heel andere prioriteiten, normen en waarden hebben. Geluk is niet kwantitatief te metenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.

LITPHO!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).

Waarom zouden hun geen recht hebben op geluk ? omdat ze wat ouder zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar ging het niet om, vind je dat ouderen maar moeten binnen blijven en ouder worden.
Of zou je iemand van boven de vijftig het zelfde geluk gunnen als iemand van 25 die nog
maar zo kort op zoek is en eigenlijk makkelijker aan een vriend/vriendin kan komen.

Ik nietquote:

Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik houd mijn opties open... tussen 17 en 35 zo ongeveer

Denk niet dat dat te voorkomen is. Als iemand van 50+ een jonkie wil van 35/40 dan gaat diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat staat toch redelijk los van elkaar?
Het is wel handig dat ze een aparte site ervoor maken. Zodat de jonge vrouwtjes van 30 niet worden lastig gevallen door oudjes van 60.. Maar dat ze het mooi bij hun eigen leeftijd zoeken

Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tussen die twee leeftijden zoek ik ook ongeveer.

Pardon?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Elke single heeft, ongeacht leeftijd, recht op het vinden van geluk. Ze moeten alleen niet op dezelfde singlemeets komen als RealZeus (als ik me een eerder topic goed herinner).

dweil ook alvast maar pakt,quote:

Volgens mij lees jij posts die hier niet staan, RZ vind ik nu niet echt als een player overkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, waarom Realzeus zichzelf altijd boven mij ziet zitten, terwijl hij er zelf helemaal niet uit ziet. Als je nou een lekker hunkje was Realzeus, dan had je recht van spreken , nu moet je gewoon eerst eens zelf in de spiegel kijken voordat je andere gaat vernederen hier op fok.
Wat gij niet niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet enzo
Realzeus schaam jezelf
 Hij is meestal netjes zoals de meesten hier.
  Hij is meestal netjes zoals de meesten hier.

Je sprak je uit tegen de singlemeet waar MNR mee aankwam met vijftigjarigen als argumentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben nog nooit op een singlemeet geweest.
 .
.

Daar heb je wel een punt. 35 is inderdaad wel een groot verschil met 26.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)
Of ik moet gebruikt worden als boy-toy door een chick van 35 natuurlijk

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, 17 ok, maar zelf weet ik niet of ik die 35 zou hanteren. Ik denk dat ik voor mezelf 30 als max wel ok vind. (ben zelf 25)
 20-21 is toch echt wel een bodem, stabiel is vaak geen eigenschap van dames onder de 20
 20-21 is toch echt wel een bodem, stabiel is vaak geen eigenschap van dames onder de 20   

Je moet het omdraaien, die 35-jarige chick wordt door jouw verwend.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]

Mwah, ken genoeg mensen van boven de 20 die een goede relatie hebben opgebouwd met iemand van 17quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:11 schreef kwaakvaak het volgende:
naah,.,, 17 is te jong... dan moet je haar weer naar school brengen en straf geven als ze haar huiswerk niet doet

Paul, dat heeft te maken met je intellect, of liever gezegd , het gebrek daar aan. Je typt als een dertienjarige, je opent topics die een dertienjarige had kunnen openen en alleen daarom al zal ik me ver boven jou verheven voelen. Hoeveel vrouwen je ook scoort, het maakt niet uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Paul het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, waarom Realzeus zichzelf altijd boven mij ziet zitten, terwijl hij er zelf helemaal niet uit ziet. Als je nou een lekker hunkje was Realzeus, dan had je recht van spreken , nu moet je gewoon eerst eens zelf in de spiegel kijken voordat je andere gaat vernederen hier op fok.
Wat gij niet niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet enzo
Realzeus schaam jezelf

Nee, niet tegen een meet. Dat is tegen zo'n RP feest waar vaak fossielen rondlopen , getuige de foto's.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je sprak je uit tegen de singlemeet waar MNR mee aankwam met vijftigjarigen als argument.

Ik ken hem al wat langer en hij doet altijd raar tegen mij, terwijl ik nooit begin met raar doen tegen hem.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij lees jij posts die hier niet staan, RZ vind ik nu niet echt als een player overkomen.
Of iemand die zomaar een persoon de grond in boort.Hij is meestal netjes zoals de meesten hier.

die fossielen zijn wel heel gewillig en geduldig, dus tja.... iets met erg ouwe fietsen en leren enzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, niet tegen een meet. Dat is tegen zo'n RP feest waar vaak fossielen rondlopen , getuige de foto's.

Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je moet het omdraaien, die 35-jarige chick wordt door jouw verwend.
[..]
Mwah, ken genoeg mensen van boven de 20 die een goede relatie hebben opgebouwd met iemand van 17

Zoals ik zei: ik wil best een oude fiets maar niet één met lekke banden en een geknapte ketting.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
die fossielen zijn wel heel gewillig en geduldig, dus tja.... iets met erg ouwe fietsen en leren enzo

nee hoor, dat is onder de 12quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig he

Goed dat je het zegt, moet mijn nieuwe pas voor 2009 nog aanvragen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 18 heb je wel een pedopas nodig he

Ja hoor, alleen heb ik helaas geen echte koffie maar een Senseo, met Regular, Dark Roast en Decafquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef Leanne het volgende:
[..]
sweet. mag ik een keer koffie bij je komen drinken

Ah oke, dus niet van hier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ken hem al wat langer en hij doet altijd raar tegen mij, terwijl ik nooit begin met raar doen tegen hem.
Ik bedoel gewoon te zeggen kijk eerst eens zelf in de spiegel voordat je met van die opmerkingen komt. En zoiezo zijn die opmerkingen nergens voor nodig.

Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jouw?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef RealZeus het volgende:
Mijn ondergrens ligt bij 20. En mijn bovengrens ligt bij 32 denk ik, maar goed uitzonderingen bevestigen de regel.

Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momentenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Paul, dat heeft te maken met je intellect, of liever gezegd , het gebrek daar aan. Je typt als een dertienjarige, je opent topics die een dertienjarige had kunnen openen en alleen daarom al zal ik me ver boven jou verheven voelen. Hoeveel vrouwen je ook scoort, het maakt niet uit.

Nee het is 18.quote:

Omdat ik me toch prettiger voel bij mensen die jonger zijn dan ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jou?

Ik verneder niemand. Ik zeg de waarheid. En ga ik je negeren.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momenten
Baggeren of mensen vernederen op fok. Ik weet niet wat erger is. Doe gewoon normaal en laat mij in m'n waarde dan doe ik dat ook bij jou.

senseoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen heb ik helaas geen echte koffie maar een Senseo, met Regular, Dark Roast en Decaf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |