Mag ik dan wel ffquote:
ik wist ook niet wat het was maar durfde niet te zeggen wat het wel zou zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu al drie mensen die mijn zeester om toveren in een stomme chucky
Heeft er inderdaad wel wat van wegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nu al drie mensen die mijn zeester om toveren in een stomme chucky
en niet teveel pillen, dus niet bij elk glas water een pil, dan ga je namelijk beetje raar met je onderkaak bewegenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat je water moet drinken als je pillen geslikt hebt!
quote:
je kat he...niet wat andersquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heeft er inderdaad wel wat van weg
Nee daar heb ik alleenrecht toequote:
En worden je pupillen zo groot, krijg je zo'n nare tinteling op je rug en wil je de hele tijd aaien en geaaid wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en niet teveel pillen, dus niet bij elk glas water een pil, dan ga je namelijk beetje raar met je onderkaak bewegen
heb je het nu over xtc?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En worden je pupillen zo groot , krijg je zo'n nare tinteling op je rug en wil je de hele tijd aaien en geaaid worden
is dus echt een plaatje dat aangeeft of men een zieke geest heeft of nietquote:
van mijn kindjes wel van anderen gelukkig is dat nooit zover gekomen dan hadden ze allemaal de toilet wel gehaald of het was buitenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
De kost van een ander opruimen na alcohol nooit. Maar bij ziekte zou ik dat wel doen.
Nou dan is het meteen duidelijk wie we niet meer gaan datenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dus echt een plaatje dat aangeeft of men een zieke geest heeft of niet
Zie je iets horroachtigs of niet hahaha
ik val nu dus afquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou dan is het meteen duidelijk wie we niet meer gaan daten
Een soort Rorsachtest dus?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dus echt een plaatje dat aangeeft of men een zieke geest heeft of niet
Zie je iets horroachtigs of niet hahaha
En wat nou als ik het eerst niet zag en later wel?quote:
Het lijkt wel een zeesterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Zo! Automaatje heeft een ander plaatje
Kijk eens aan ,daar is seabertquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
een half vergaan lijk dat uit zee is aangespoeld??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nog steeds Chuckyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:26 schreef automatic_ het volgende:
Dan kun je altijd nog iemand daten die het horrorplaatje zag!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
En wat nou als ik het eerst niet zag en later wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |