wijn en pillen is zelden een winnende combo..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:54 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fles wijn, en op zich best zin in een glaasje, maar denk niet dat dat 1 van de meest wijze beslissingen is nu
Wel zo handig, scheelt weer opruimenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maar... Ik denk dat, als hij echt ziek is, ik het wel zou doen.
Als het van de alcohol komt, dan kan hij de pot op & mag hij het lekker zelf opruimen. Doei!
Ik wacht idd wel tot ik weer beter benquote:
Haha, ja dat zou zeker handig zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel zo handig, scheelt weer opruimen.
Maar ik denk dat ik wel zou helpen met opruimen (des te eerder is die stinkzooi weer weg).
Geen pillen vandaag. Alles is op en heb niet op tijd de dokter gebeldquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wijn en pillen is zelden een winnende combo..
laat die wijn maar staan, sterke drank verdoofd beterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:58 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Geen pillen vandaag. Alles is op en heb niet op tijd de dokter gebeld
Nee, eigen schuld is zelf je troep opruimen. Maar als ze ziek is, dan wil ik best even helpen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat zou zeker handig zijn
Maar goed; als het zijn eigen schuld is, dan heb ik er echt geen zin in, haha.
Ehhh ik mis die vergelijking, sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, eigen schuld is zelf je troep opruimen. Maar als ze ziek is, dan wil ik best even helpen.
Ik zie trouwens steeds Chucky uit Child's Play in je avatar.
Geen wiskey in huis helaasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
laat die wijn maar staan, sterke drank verdoofd beter
Dan heb je hetzelfde als ikquote:
wodka, rum etc...helemaal niks?quote:
ik heb dat ook met die avatar!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie trouwens steeds Chucky uit Child's Play in je avatar.
Ja normaal wel, tenzij je ziek word en niet naar buiten kan om drank te halenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wodka, rum etc...helemaal niks?
een beetje single heeft toch sterke drank in huis, niet?
Keelpijn niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:07 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Dan heb je hetzelfde als ikOok de griep. Heb je ook koorts en keelpijn?
Als je nou wat dichterbij zou wonen kwam ik het brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja normaal wel, tenzij je ziek word en niet naar buiten kan om drank te halen
Toch niet alleen maar omdat ik dingen zie die er niet helemaal zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
Naja, als ik op de pc ben, dan ga ik een andere avatar pakken, want ik vind chucky stom.
Ow dat vind ik wel lief van jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je nou wat dichterbij zou wonen kwam ik het brengen
Er zijn nu al drie mensen die mijn zeester om toveren in een stomme chuckyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch niet alleen maar omdat ik dingen zie die er niet helemaal zijn?
Precies, iedereen weet dat je water moet drinken als je pillen geslikt hebt!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:55 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
wijn en pillen is zelden een winnende combo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |