Ja, dan maak jij dat ook eens mee hèquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik ben immum voor ziektes ... net zoals voor alcohol ( ughu, ughu)
Klein zoentje mag ook wel hoor , is eens wat anders...
oh, dit zie ik nu pas...ik ga een afspraak daar makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Of ik sla je in elkaar als je bij Semp. moet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahahaha.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, dit zie ik nu pas...ik ga een afspraak daar maken
Ik zou best willen, maar ga net zo hard meedoenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Discussie:
Zou jij de kots opruimen van je geliefde?
ik vind het wel passen bij zieke singles & we zijn dan ook een beetje ontopic
No fucking way. Never.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Discussie:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ga net zo hard meedoen
ja, zou ook graag willen dat ze dat bij mij deed..als ik gekotst heb en ik ga het zelf opruimen moet ik weer kotsen van de geur...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
Discussie:
acherme, je kan zo bij mij komen wonenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef Red_Cat het volgende:
Ik sla net mn kat per ongeluk in zn gezicht
Hij wou op schoot komen maar ik had em niet gezienarm beest!
Ik heb al moeite als mn katten over hun nek gaan.. Volgens mij ben ik in staat om mn moeder te bellen op zo'n momentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Maar... Ik denk dat, als hij echt ziek is, ik het wel zou doen.
Als het van de alcohol komt, dan kan hij de pot op & mag hij het lekker zelf opruimen. Doei!
En bij je dochtertje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:28 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar ga net zo hard meedoen
leuke fietsquote:
Precies hetzelfde verhaal. Laatste keer heeft mn ex het moeten doen. Ben benieuwd als ze nou ziek word hoe ik dat ga aanpakkenquote:
Hij heeft mij al vergevenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
acherme, je kan zo bij mij komen wonen
Haha. Gewoon snel een emmertje erbij zettenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal. Laatste keer heeft mn ex het moeten doen. Ben benieuwd als ze nou ziek word hoe ik dat ga aanpakken
Ja dat was een beetje lastig. Die was over het bed over dr nek gegaanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Gewoon snel een emmertje erbij zetten
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hij heeft mij al vergevenechte liefde
Hihi. Ieuw.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje lastig. Die was over het bed over dr nek gegaan
quote:
Dat lijkt mij nog ergerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi. Ieuw.
Ik heb het één keer bij mijn oppaskindje gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |