Ik word altijd een beetje droevig van die enorme eisenlijstjes waar ze mee komen. Of een zin als:"Ik zoek een man die wel te vertrouwen is."quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb net de moeite genomen om even wat verder te kijken naar wat er op mij gereageerd heeft, en er staat in mijn profiel dat ik niet tegen roken kan en 9/10 rookt! En die ene die overbleef sprak mij als persoon gewoon niet aan. Enorm zweverig zwamverhaal over kliks, spiritueel inzicht en maatjes met een rugzak.
Nee RP wordt het niet, en ik overweg nu beetje om of voorlopig maar gewoon ff niets te doen of anders eens kijken of het met ematching iets wordt. Tot op heden komen de meeste daar nog het 'normaalst' over.
Lullig maar het lijkt toch waar te zijn, als de drempel tot inschrijving relatief laag is, is het nivo van het aanbod ook relatief laag. Uitzonderingen daar gelaten, maar er zit toch meer pap dan krenten in het RP schaaltje.
(en niet tegen roken kunnen is helaas geen voorkeur maar noodzaak. Ik heb een lichte vorm van astma die vooral getriggered wordt door sigarettenrook. Altijd leuk stappen, 1 avond op stap 2 dagen ventolin)
Ik heb ook een profiel op RP maar eigenlijk heb ik daar nooit reacties op gehad of als ik reacties stuurde kreeg ik nooit wat terug of een gebroken hartje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Doet me denken aan die reclame op Slam FM of 538 over een dating iets:
'Ik heb het gevoel alsof onze aura's elkaar willen omhelzen....'
*Zoek je wel iemand die dezelfde dingen leuk vind, ga dan naar blablabla* zoiets was het
Dat zie inderdaad heel vaak dat soort standaard zinnen. Die totaal niets zegend zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje droevig van die enorme eisenlijstjes waar ze mee komen. Of een zin als:"Ik zoek een man die wel te vertrouwen is."
Het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." maakt me ook aan het huilen.
ik krijg altijd de kriebels als mannen schrijven:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje droevig van die enorme eisenlijstjes waar ze mee komen. Of een zin als:"Ik zoek een man die wel te vertrouwen is."
Het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." maakt me ook aan het huilen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zie inderdaad heel vaak dat soort standaard zinnen. Die totaal niets zegend zijn.
Ik krijg wel heel af en toe reacties. Veel Russinnen. Maar die wis ik meteen. Bij mijn eerste profielen kreeg ik ook nog wel eens reacties van dames die mij wilden "helpen" of erover wilden discussieren. Maar daar kwam niets uit. Deze week heb ik nog een interessebericht gehad, maar het was niet bepaald een persoon waar mijn hart warm van wordt, om het maar heel zacht te zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb ook een profiel op RP maar eigenlijk heb ik daar nooit reacties op gehad of als ik reacties stuurde kreeg ik nooit wat terug of een gebroken hartje.
Ik hou van mijn kinderenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg altijd de kriebels als mannen schrijven:
'ik hou van kinderen'
het wordt waaarschijnlijk goed bedoeld maar toch krijg ik dan de kriebels
Och germ! Neem anders een paracetamolletje inplaats van een vriendjequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Pfff, ik heb zo'n hoofdpijn! Damn
Waar is het vriendje die verzorger moet spelen?![]()
Ik heb een paracetamolletje met codeïne genomenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ! Neem anders een paracetamolletje inplaats van een vriendje
Dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Dat is de pest met dit medium. De schrijver kan bedoelen dat hij geen bezwaar heeft tegen kinderen. De lezer kan denken dat het om een pedofiel gaat. Alles, elke zin, kan gewoon verkeerd opgevat worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg altijd de kriebels als mannen schrijven:
'ik hou van kinderen'
het wordt waaarschijnlijk goed bedoeld maar toch krijg ik dan de kriebels
Die zijn ook gevloerdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hoi allemaal
Werkt het ook tegen griep dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
Seks werkt trouwens ook goed tegen hoofdpijn, iets met endorfine en zo
Oooo vandaar!quote:
Keer gedaan dat ik koorts had maar zou het afradenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
Klopt. Daar ging mijn tentamen pas geleden overquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben ziekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:09 schreef ArTiC het volgende:
is dit het verzameltopic voor singles die geen reet te doen hebben op zaterdagavond?
gefeliciteerdquote:
quote:
Nou zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd
*blijft uit de buurt*
ik ben bedoelde het niet onaardigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik heb je aardiger mee gemaakt...
Ja zwaar besmettelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef ArTiC het volgende:
iedereen ziek hier?
is het besmettelijk?
Nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bedoelde het niet onaardig
...hoe lul ik me hier uit?
nou ik ga er niet van uit dat het een pedofiel is hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is de pest met dit medium. De schrijver kan bedoelen dat hij geen bezwaar heeft tegen kinderen. De lezer kan denken dat het om een pedofiel gaat. Alles, elke zin, kan gewoon verkeerd opgevat worden.
quote:
Ik vind sap niet zo lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*geeft glaasje sap aan en trekt een pruillip*
mooi, ben wel weer toe aan een paar dagen vrijquote:
Ik ben ook ziek...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
Dit is het verzameltopic van zieke singles op zaterdagavond
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe jaquote:
Hihi,quote:
Ik vergeef je bijna...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe ja
wat wil je dan?
Kijk naar haar Avatar ... als daar geen zieke haarbal uitkomt weet ik het ook niet meer ...quote:
Thee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe ja
wat wil je dan?
dan krijg je water met siroop, vergeef je me nu wel? *puppyogen*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vergeef je bijna...
Ehm... glaasje water met een beetje siroop...
Ja... dankje!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan krijg je water met siroop, vergeef je me nu wel? *puppyogen*
iemand anders het glas sap dan?
Heyy automaatje ! , een dikke vette , gezonde , supergeile , pasgeschoren , romantische , en bovendien een heerlijke lebber over je gezicht van mij !quote:
Pas op, dan word je ook ziek...!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Heyy automaatje ! , een dikke vette , gezonde , supergeile , pasgeschoren , romantische , en bovendien een heerlijke lebber over je gezicht van mij !
twee nog wel, rammel maar met je bel en ik kom het brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... dankje!
Wil je er straks nog ééntje maken...?
Normaal doet je geliefde dat, maar ja...
Je bent een schat!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
twee nog wel, rammel maar met je bel en ik kom het brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |