quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ik wil best een oude fiets maar niet één met lekke banden en een geknapte ketting.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jouw?
Paul er is niks met puberale topics openen. Dat moet kunnen van tijd tot tijd. En inderdaad laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momenten![]()
Baggeren of mensen vernederen op fok. Ik weet niet wat erger is. Doe gewoon normaal en laat mij in m'n waarde dan doe ik dat ook bij jou.
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegetenquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paul er is niks met puberale topics openen. Dat moet kunnen van tijd tot tijd. En inderdaad laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.
bij hs?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegeten
Sorryquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit een fiets met lekke banden en een geknapte ketting is, hoor je mij echt niet klagen hoor
jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SorryDit begrijp ik even niet?
Later Cuequote:
quote:
Fijne avond Cuequote:
Oh.quote:
Jawel.quote:
Mooie meid, best een aardige serie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit een fiets met lekke banden en een geknapte ketting is, hoor je mij echt niet klagen hoor
Aren't they all?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie meid, best een aardige serie.![]()
Vind je dat aantrekkelijk in een vrouw, zou je daar voor vallen? Beetje bitchy sneaky typje.
ik heb stage gelopen bij TNT aan de waldorpstraat. Ik weet niet, zit Dudok daar ook?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegeten
Hoe weet jij waar mijn gedachten zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel.Je was er nu alleen niet met je gedachten meer bij.
Te veel dingen om offtopic te reageren.![]()
Welke serie? Wat zij komt mij niet bekend voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je dat aantrekkelijk in een vrouw, zou je daar voor vallen? Beetje bitchy sneaky typje.
ah.. niet zo opgelet, kwam daar laatst wel langs gefietst nadat ik bij de megastores om wat meuk voor in het huis was geweest. Volgende keer eens stoppen want als het een goede dudok is moeten ze killer appeltaart hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef Elegy het volgende:
[..]Eerst heb je daar Xieje en iets meer naar rechts zijn een paar cafés bijgekomen. Dudok zat ik laatst, vond alleen het eten niet zo heel erg bijzonder, bij Xieje vond ik dat beter en lekkerder
Trust me, dit loopt niet rond op zo'n RP feest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda'squote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je houdt niet van een lekkerbekje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aanraden ok maar laten kiezen??
(ik ben geen viseter dus zou uitlopen op een rampje)
Wie is die vrouw en welke serie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda's
euh CG, Knuff en ik lopen daar dan rond!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Trust me, dit loopt niet rond op zo'n RP feest.
Je was duidelijk niet bij de spelling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe weet jij waar mijn gedachten zijn?Dat vind ik best wel eng als jij weet waar mijn gedachten zijn.
![]()
Maar goed ooit leer ik goed Nederlands. Misschien een idee als tool op Fok! spellingcontrole.
Mag hopen dat ze nog bestaan, maar gelukkig is niet elke vrouw bitchy.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda's
niet als t van vis gemaakt isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je houdt niet van een lekkerbekje?
Vanessa Marcil, serie Las Vegas.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is die vrouw en welke serie?
Ik let inderdaad niet op mijn spelling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je was duidelijk niet bij de spelling.![]()
[..]
Mag hopen dat ze nog bestaan, maar gelukkig is niet elke vrouw bitchy.
Bankhangen.fijne avond mensen.
nikki cox was ook wel leuk totdat diequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanessa Marcil, serie Las Vegas.
Las Vegas die serie kijk ik niet. Maar dan weet ik eindelijk wie dat is.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zooo jammer dat die serie kapot is gegaan aan de stakingen van script schrijversquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ah.. niet zo opgelet, kwam daar laatst wel langs gefietst nadat ik bij de megastores om wat meuk voor in het huis was geweest. Volgende keer eens stoppen want als het een goede dudok is moeten ze killer appeltaart hebben
Hmm, misschien ben ik nu in de war met een andere tentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik heb stage gelopen bij TNT aan de waldorpstraat. Ik weet niet, zit Dudok daar ook?
ik ken het alleen in de stad. Maar dat stukje achter de Tmobile is erg mooi![]()
Katie Holmes vind ik ook niet meer leuk sinds Tom C. haar leven bepaald.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nikki cox was ook wel leuk totdat diebesloot haar lippen op te spuiten
![]()
ik ben nu al de hele tijd een lekkere acteur aan t bedenken om ook 'mee te praten' maar ik kom nergens op uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Katie Holmes vind ik ook niet meer leuk sinds Tom C. haar leven bepaald.
Michael Shanks? Hij is tegenwoordig getrouwd met Lexa Doigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nu al de hele tijd een lekkere acteur aan t bedenken om ook 'mee te praten' maar ik kom nergens op uit.
Orlando Bloom, Leonardo Dicaprio, George Cloony, Johnny Deppquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben nu al de hele tijd een lekkere acteur aan t bedenken om ook 'mee te praten' maar ik kom nergens op uit.
Toen het nog TPG was? Ik ben wel op een postkantoor geweest bij de laan van NOI.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef Elegy het volgende:
[..]
[..]
Hmm, misschien ben ik nu in de war met een andere tent
Oh, ik heb het even opgezocht en inderdaad, ik ben in de war met een een andere tent
De TNT, zitten die nog steeds in dat grote grijze gebouw naast het spoor?
Grappig, ik heb stage gelopen bij de TPG, vlakbij Laan van NOI
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orlando Bloom, Leonardo Dicaprio, Buscemi, George Cloony, Johnny Depp
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Orlando Bloom, Leonardo Dicaprio, George Cloony, Johnny Depp
Leuke vrouwen daar, alleen jammer dat ze geen van allen kunnen lezen,quote:Het wissen van je membership is voltooid.
We hopen dat je een leuk contact aan Relatieplanet hebt overgehouden.
Met vriendelijke groet,
Relatieplanet Datingcommunity
heb je nog moeite genomen ze terug te antwoorden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef kwaakvaak het volgende:
geen zin meer in mailtjes te ontvangen en wat dan al niet meer..
[..]
Leuke vrouwen daar, alleen jammer dat ze geen van allen kunnen lezen,
Dat waren de enige acteurs die mij zo te binnenschoten. Showbizz interesseerd ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
george cloony nog een beetje, de anderen zijn net wijven man
ik heb net de moeite genomen om even wat verder te kijken naar wat er op mij gereageerd heeft, en er staat in mijn profiel dat ik niet tegen roken kan en 9/10 rookt! En die ene die overbleef sprak mij als persoon gewoon niet aan. Enorm zweverig zwamverhaal over kliks, spiritueel inzicht en maatjes met een rugzak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je nog moeite genomen ze terug te antwoorden?
hoezo kunnen ze niet lezen?
Nou, dan krijgen jullie het waarschijnlijk heel druk, schat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh CG, Knuff en ik lopen daar dan rond!!!
Doet me denken aan die reclame op Slam FM of 538 over een dating iets:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
En die ene die overbleef sprak mij als persoon gewoon niet aan. Enorm zweverig zwamverhaal over kliks, spiritueel inzicht en maatjes met een rugzak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |