quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ik wil best een oude fiets maar niet één met lekke banden en een geknapte ketting.

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom wil je niet daten met iemand die ouder is dan jouw?
 .
 . .
 .

Paul er is niks met puberale topics openen. Dat moet kunnen van tijd tot tijd. En inderdaad laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja nou en je moet iedereen in zijn waarde laten. ik ga je toch ook niet heel dag op fok uit zitten schelden oid. Jij begint altijd met rare opmerkingen tegen mij hoor. Ik vraag me af wie er dan " normaler" is. Dat gedrag van jou is ook 13jarig te noemen op die momenten
Baggeren of mensen vernederen op fok. Ik weet niet wat erger is. Doe gewoon normaal en laat mij in m'n waarde dan doe ik dat ook bij jou.

Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegetenquote:

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Paul er is niks met puberale topics openen. Dat moet kunnen van tijd tot tijd. En inderdaad laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde.

bij hs?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegeten

Sorryquote:
 Dit begrijp ik even niet?
  Dit begrijp ik even niet?

Wie is dat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit een fiets met lekke banden en een geknapte ketting is, hoor je mij echt niet klagen hoor

jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SorryDit begrijp ik even niet?

Later Cuequote:

quote:
 Eerst heb je daar Xieje en iets meer naar rechts zijn een paar cafés bijgekomen. Dudok zat ik laatst, vond alleen het eten niet zo heel erg bijzonder, bij Xieje vond ik dat beter en lekkerder
 Eerst heb je daar Xieje en iets meer naar rechts zijn een paar cafés bijgekomen. Dudok zat ik laatst, vond alleen het eten niet zo heel erg bijzonder, bij Xieje vond ik dat beter en lekkerder  

Fijne avond Cuequote:

Oh.quote:
 Ik leer het nooit
 Ik leer het nooit   

Jawel.quote:
 Je was er nu alleen niet met je gedachten meer bij.
  Je was er nu alleen niet met je gedachten meer bij.   

Mooie meid, best een aardige serie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als dit een fiets met lekke banden en een geknapte ketting is, hoor je mij echt niet klagen hoor

Aren't they all?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooie meid, best een aardige serie.
Vind je dat aantrekkelijk in een vrouw, zou je daar voor vallen? Beetje bitchy sneaky typje.

ik heb stage gelopen bij TNT aan de waldorpstraat. Ik weet niet, zit Dudok daar ook?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat is daar onder het T-Mobile kantoor toch? Daar heb ik laatst wel wat gegeten

Hoe weet jij waar mijn gedachten zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jawel.Je was er nu alleen niet met je gedachten meer bij.
Te veel dingen om offtopic te reageren.
 Dat vind ik best wel eng als jij weet waar mijn gedachten zijn.
 Dat vind ik best wel eng als jij weet waar mijn gedachten zijn.   

Welke serie? Wat zij komt mij niet bekend voor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vind je dat aantrekkelijk in een vrouw, zou je daar voor vallen? Beetje bitchy sneaky typje.

ah.. niet zo opgelet, kwam daar laatst wel langs gefietst nadat ik bij de megastores om wat meuk voor in het huis was geweest. Volgende keer eens stoppen want als het een goede dudok is moeten ze killer appeltaart hebbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef Elegy het volgende:
[..]Eerst heb je daar Xieje en iets meer naar rechts zijn een paar cafés bijgekomen. Dudok zat ik laatst, vond alleen het eten niet zo heel erg bijzonder, bij Xieje vond ik dat beter en lekkerder

Trust me, dit loopt niet rond op zo'n RP feest.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

niet voor het karakter wat ze in de serie speelt, te bitcherig voor mij, ik ben toch meer van de gewoon lieve vrouwen zonder verborgen agenda'squote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]

Je houdt niet van een lekkerbekje?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
aanraden ok maar laten kiezen??
(ik ben geen viseter dus zou uitlopen op een rampje)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |