Nou zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd
*blijft uit de buurt*
ik ben bedoelde het niet onaardigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou zeg
Ik heb je aardiger mee gemaakt...
Ja zwaar besmettelijk!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:15 schreef ArTiC het volgende:
iedereen ziek hier?
is het besmettelijk?
Nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben bedoelde het niet onaardig
...hoe lul ik me hier uit?
nou ik ga er niet van uit dat het een pedofiel is hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:02 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is de pest met dit medium. De schrijver kan bedoelen dat hij geen bezwaar heeft tegen kinderen. De lezer kan denken dat het om een pedofiel gaat. Alles, elke zin, kan gewoon verkeerd opgevat worden.
quote:
Ik vind sap niet zo lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*geeft glaasje sap aan en trekt een pruillip*
mooi, ben wel weer toe aan een paar dagen vrijquote:
Ik ben ook ziek...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:14 schreef automatic_ het volgende:
Dit is het verzameltopic van zieke singles op zaterdagavond
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe jaquote:
Hihi,quote:
Ik vergeef je bijna...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe ja
wat wil je dan?
Kijk naar haar Avatar ... als daar geen zieke haarbal uitkomt weet ik het ook niet meer ...quote:
Thee?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm ik heb soms van die momenten dat ik alles verkeerd doe ja
wat wil je dan?
dan krijg je water met siroop, vergeef je me nu wel? *puppyogen*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vergeef je bijna...
Ehm... glaasje water met een beetje siroop...
Ja... dankje!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan krijg je water met siroop, vergeef je me nu wel? *puppyogen*
iemand anders het glas sap dan?
Heyy automaatje ! , een dikke vette , gezonde , supergeile , pasgeschoren , romantische , en bovendien een heerlijke lebber over je gezicht van mij !quote:
Pas op, dan word je ook ziek...!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Heyy automaatje ! , een dikke vette , gezonde , supergeile , pasgeschoren , romantische , en bovendien een heerlijke lebber over je gezicht van mij !
twee nog wel, rammel maar met je bel en ik kom het brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... dankje!
Wil je er straks nog ééntje maken...?
Normaal doet je geliefde dat, maar ja...
Je bent een schat!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
twee nog wel, rammel maar met je bel en ik kom het brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |