quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
tt is ook een hint voor sommige nijmegenscnewbies
Ik ga ff huiswerk maken en vanavond ff de stad inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
nog tips om mijn avond door te komen
Zomaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Tof, cadeautje van de NS: 2 kaarten om een dag met 40% korting te reizen....
Ik had een voordeelkaart bij de Bruna gekocht om een dag onbeperkt door Nederland te reizen, en daarbij zat een verzoek om wat rvagen te beantwoorden. Dat heb ik dus gedaan. En ik vulde het in, omdat ik nu ook kans maak op een dag onbeperkt eerste klas reizen door heel Nederlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sociaal, dat soort dingen krijgen bij mij een standaard pavlov-rot-op-met-je-kut-enquete-wegklik-reactie
.
" Helpdesk ***, met Sander"....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef Sander het volgende:
Ik zit mezelf te Googlen. Voor het gesprek van maandag. Kijken wat ik vind, want zij vinden het vast ook
Dat is oud. En dat Google je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
" Helpdesk ***, met Sander"....
Nee, damn linkt werkt niet:quote:
1 |
quote:
quote:LastRequest, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends - [ Vertaal deze pagina ]
Name: LastRequest. Hangouts: Café XX, Café XX, Café XX. Hangouts are the networks for visitors of bars, ...
Hehe cool, waarvoor?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]Als je mijn voor- + achternaam googlet vind je me pas onderaan pagina 2.. en dan wel een link naar m'n hyves hahaha.. met de volgende tekst:
[..]
Huh wat? Oh wacht nu ben ik hierdoor vindbaar zeker? Dan edit ik em even, thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
en als ik last request weghaal uit die quote dan kom ik ook op je hyves
Jij editter, eerst snapte ik het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
en als ik last request weghaal uit die quote en met de overgebleven tekst google dan kom ik ook op je hyves
Haha ok, klinkt geheimzinnigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Huh wat? Oh wacht nu ben ik hierdoor vindbaar zeker? Dan edit ik em even, thanks
Sander, ik kan niet precies uitleggen wat haha tis allemaal heel raar gelopen.. maar als het goed gaat maandag dan kan ik het daarna vertellen
Mag hoor, mijn eten van gister was ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt niet als een succes nee LR
ik zal maar niet zeggen dat mijn pasta tonno echt![]()
![]()
![]()
was
![]()
Haha ah gossie! Kun je niet de stad in ofzo? Ik heb straks een huisfeestjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik had je wel mee uit eten willen nemenik verveel me echt de pleuris vanavond
Welkom weder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt niet als een succes nee LR
ik zal maar niet zeggen dat mijn pasta tonno echt![]()
![]()
![]()
was
![]()
(hihi het ging fout)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:48 schreef LastRequest het volgende:
(op SBS6 trouwens de nieuwe Uri Geller ofzo? weer rare onzin iig)
ja dan word het alleen aangezien de ene helft van mn vrienden werkt en de andere helft ziek is en ik geen contact met meisjes durf te hebben zit dat er ok al niet inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef LastRequest het volgende:
Haha ah gossie! Kun je niet de stad in ofzo?
Swine ook aan het werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan word het alleen aangezien de ene helft van mn vrienden werkt en de andere helft ziek is en ik geen contact met meisjes durf te hebben zit dat er ok al niet in
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet echt al een tijdje poepen, maar ik ben te lui om op te staan
Kom op, you gots to beat swarma in de dunne-mensen-racequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet echt al een tijdje poepen, maar ik ben te lui om op te staan
oh ja, da's waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kom op, you gots to beat swarma in de dunne-mensen-race
Net afgelopen trouwens.. maar wel engquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
Ok wtf dat meisje bij Uri Geller nu is wel freaky
Wat gebeurde erquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:12 schreef LastRequest het volgende:
Ok wtf dat meisje bij Uri Geller nu is wel freaky
Ze liet dingen bewegen enzo door er zo eng naar te kijken enzo.. zag er nogal freaky uit.quote:
Idd, dat heeft dat stomme joch vast gejatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:03 schreef swarmahoer het volgende:
dat melodietje van home alone lijkt veradacht veel op die van harry potter
homoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Idd, dat heeft dat stomme joch vast gejat
Wat heb jij ineens met homo's?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
homo
Ik heb geen zin om de kou in te gaan
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
homo
Ik heb geen zin om de kou in te gaan
Nee dat was swarma's reactie ergens op vanmiddag, vond ik grappigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met homo's?
Chef? Ik heb niet eens personeel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja op die chef die op zn gewicht enzo ging letten en wat er nog meer aan verhaal bij zat
Ook niet...quote:
Opgeleide schoenen, handig!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:18 schreef Sander het volgende:
Oh en die nieuwe schoenen van mij hebben leren zolen dus dat wordt nog een feestje aanstaande maandag
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet niet of ik spuit 11 ben want nog niet terug gelezen, maar Mik is er vant weekend niet omdat ie naar dublin gaat he
Firefox ftwquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ende internet explorer van mijn vader doet het niet meer, dus ik was even aant kijken of ik het kon oplossen maar kan het niet vinden, maar ondertussen zit ie dan eigenwijs te doen blabla..
Maar hij geeft de melding dat ie ieexplore.exe niet kan vinden.
En als we het opnieuw installeren blijft het hetzelfde verhaal..
en daar kom je nu achterquote:
Wat is dat nou weer voor reactiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
.. Ik zei al; ik zet de webcam wel aan dan kan je zien dat ik er niet achter zit.. Nee dat hoefde dan ook weer niet
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
dat hele uri geller showtje is gewoon een goocheltruc
quote:
Dat is juist coolquote:
Mjah ik blijf gewoon dat schuldgevoel naar hen houden.. en ze zeiden net ook dat dat dus niet nodig is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef Sander het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je ouders graag willen weten hoe het gaat enzo, en omdat ze je studie betalen ook, maar je bent toch geen 16 meer? Ik weet niet hoe je er zelf over denkt natuurlijk maar ik vind het een beetje.. '; 'puber' overkomen zoals je het vertelt altijd.
Wuh, bij mij weten ze gewoon dat ik er niet genoeg aan doequote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is juist cool. Je moet ook weer niet opeens krampachtig contact gaan verbreken want dan gaan ze eigen theorieën vormen over waarom je 't iets evt. niet haalt enzo, ben je nog verder van huis
.
Dan heb je gewoon een heel ander soort contact met je ouders. Op zich prima als je dat zelf ok vindt, maar niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Wuh, bij mij weten ze gewoon dat ik er niet genoeg aan doeZou er niet aan moeten denken ze op msn te hebben
!
True thatquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon een heel ander soort contact met je ouders. Op zich prima als je dat zelf ok vindt, maar niet te vergelijken.
Ja ik snap het wel hoor, dat is het ook niet. Ik heb hetzelfde nog steeds met geld. Da's een lang verhaal, maar het komt er op neer, vroeger kon ik niet met geld om gaan. Ik had geen schulden, helemaal niks. Mocht niet eens rood staan. Maar ik gaf wat ik had, gewoon meteen uit, aan zooi, echt zooi gewoon. Nu heb ik dus nog steeds dat als ik een grote uitgave doe, ik thuis niet durf te zeggen hoe duur het was. Zelfs als mijn moeder het aanbiedt (hoe duur was dat of dat? dan betaal ik het) durf ik het niet eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mjah ik blijf gewoon dat schuldgevoel naar hen houden.. en ze zeiden net ook dat dat dus niet nodig is.
Maar op de een of andere manier heb ik de goedkeuring van mijn ouders nodig ofzo.. En daar ben ik nu wel steeds meer van aant "losbreken" maar ik wil ze gewoon niet nog een keer teleurstellen net zoals ik deed toen ik zakte. En eigenlijk kunnen ze me niks maken want ik woon niet meer thuis, enige consequentie is dat ik het zelf moet gaan dokken maarja dat overleven vele van jullie ook dus dat moet ik ook wel kunnen![]()
Maar geloof niet dat ze zover zullen komen.
Maar mn vader zei ook van dat het moeilijk is voor hen om te begrijpen omdat ze allebei geen universiteit hebben gedaan dus ook niet kunnen weten hoe het zit enzo.
failquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Now comes the money out of the sleeve.
Ik bedenk het me ook nu pas. Maar mijn vader was altijd zuiniger, én kritischer over mijn meuk dan mijn moeder. Dat gat in mijn hand heeft zij namelijk ook, dus ze snapt het wel, maar dat had hij nooitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Now comes the money out of the sleeve.
LR zou zeggen, je bent liefquote:
homoquote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1329546quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oke, net systeemherstel gedaan en wat gebeurt er. We krijgen een melding van een virus
wkgszvx.exe. en daarna doet internetexplorer het dus niet. dus nu maar even googlen op dat virus maar als jullie tips hebben.
Je verwacht nu echt dat iemand anders 't voor jou gaat opzoeken hequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
komen de andere home alone fiilms nog komende week?
Ik had net op jullie site gezien dat jullie daar wel naar aan het kijken warenquote:
ik denk dat jij t misschien wel uit je hoofd wistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je verwacht nu echt dat iemand anders 't voor jou gaat opzoeken he.
ik had 'm bij Termaat zien staan, hij is echt HUGE! Srsly!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik had net op jullie site gezien dat jullie daar wel naar aan het kijken warenLeuke dingetjes
Het werkt wel! alleen hadden we het virus nog niet verwijderdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1329546
Wel ingewikkeld enzo.
edit - te laat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterf...quote:
Over virussen gesprokenquote:
Wel een reden om een dag de computer uit te laten staanquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef morgane het volgende:
Ah joh, nog ffanders komt t er echt niet van, en richt 'ie ondertussen nog meer schade aan.
Moet je eigenlijk nagaan wat dat over jou zegt!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:41 schreef motorbloempje het volgende:
laatst was René nog toffer dan ik
Tis niet mijn pc dus #carequote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef morgane het volgende:
Ah joh, nog ffanders komt t er echt niet van, en richt 'ie ondertussen nog meer schade aan.
Ik had pas een virus dat heel sneaky mijn virusscanner verwijderde, héél fijn. Er stond alleen nog een lege map bij Program Files.
en wat wil/denk je zelf te gaan doen ? (serieuze post)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
volgende periode wat meer discipline moet kweken en wat harder aan de bak moet..
ah joh, als je zegt dat je nu aan het chillen bent met die leuke gozert van de wepkem, vindt ze vast alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nog even over mijn studiegesprekje
Ik vroeg net aan mijn vader van wat was nu eigenlijk de insteek en conclusie van ons gesprek net..
En ze wilde dus gewoon even weten hoe het ging en waarom de tentamens nu zo slecht gingen enzo. En de conclusie was zeg maar dat ik gewoon volgende periode wat meer discipline moet kweken en wat harder aan de bak moet..
Maar verder was het wel fijn om er even over te hebben enzoben het nu toch wel kwijt en het scheelt me in mijn "schuldgevoel"
Dat zei ik net ook tegen mama; zegt ze terug: Als je er nu maar wel wat voor gaat doen dan!
Papa zat ook echt mee te denken hoe ik mijn disciplineprobleem een beetje op kan lossen enzo![]()
hahahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, als je zegt dat je nu aan het chillen bent met die leuke gozert van de wepkem, vindt ze vast alles goed
aan wie? swarmi? D_K? Mikkie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee want leuke gozert van de wepkem dan denken ze aan iemand anders
En Swarmi, ik wil wat daar staat zelf ook. Dat had ik zelf al aangegeven.. Ik heb me echt schuldig en dom gevoeld deze tentamenperiode..
euh...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben net weze informeren morgane en handmatig verwijderen werkt ook niet.
Dat wist ze nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Moblo, even een note naar jou. Als IB bij je komt eten, en je weet dat ie daarna plannen heeft om naar mij te gaan.. voer hem dan geen 10 ton knoflook.
Dank u
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ruik voor mijn gevoel nog overal IB
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
is tie al bij je ouders geweest yas
wel bijnaquote:
Wat dacht je van zélf op de blaren zitten in plaats van gedeelde smart is halve smart?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Papa zat ook echt mee te denken hoe ik mijn disciplineprobleem een beetje op kan lossen enzo![]()
Precies wat ik dachtquote:
Je trekt hem aan, ik heb hem namelijk nog steeds nog nooit gezien, behalve jouw links hier.. waarop ik nog nooit geklikt hebquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik kijk shownieuws (dont ask) komt dat kankerventje jordy van loon langswat een kutjoch met zn bijdehande vlotte babbel
Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt? #3quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal lelijk, eigenlijk
euh... geen kleine, oh ja, wacht, mijn nicht heeft twee kinderen, waarvan ik de jongste nog nooit gezien heb maar ik de oudste echt wel neer zou willen knallen, verwend kutkindquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed dat jij geen kinderen neemt moblodie zouden bang van je worden
heb je eigelijk neefjes of nichtjes? en vind je die wel leuk
Niet schattig en een extreme aversie is toch echt wat anders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en als er mensen met kinderen voorbij komen, op 't werk ofzo, net geboren babies, echt![]()
ik kan ze niet schattig vinden, op geen enkele manier
Ja, want ik vind jou ook niet schattig, maar een extreme aversie tegen jou heb ik nou ook weer nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet schattig en een extreme aversie is toch echt wat anders.
ik heb in de meeste gevallen ook een extreme aversiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet schattig en een extreme aversie is toch echt wat anders.
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan ofzo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik heb echt weer last van m'n hoofd en alles
dat zegt iedereen jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:47 schreef LastRequest het volgende:
Jeuzes ik heb echt weer last van m'n hoofd en alles
Nog even ding afmaken en dan kap ik met laptoppen.
Wat een leuk stukje van René trouwens Moblo, heel erg lief
Maar die kan niet echt iets he.. dan reis ik daar helemaal heen (hier nog geen dokter), betaal ik hem weer bakken met geld om alleen te horen dat ik rust moet houdenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens naar de dokter gaan ofzo?
Je hebt gelijk, dat betekent natuurlijk niet meteen dat iedereen een leven heeft.. dom van mequote:
Precies! Ik moest gewoon even een nieuwe voeding in de pc zetten.quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1240343[quote]
[b]Op zaterdag 10 januari 2009 16:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dat betekent natuurlijk niet meteen dat iedereen een leven heeft.. dom van me
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, vooral aan het overschrijven![]()
scherpquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:30 schreef Nielez het volgende:
Dus ze willen allebei geen kindern?
Beter dan één van de twee wel.
Nu is het toch niet meer leuk om uit te pakken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als moblo jarig is krijgt ze zo'n toadknuffel van mij!
Scheelt werk om in te pakkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nu is het toch niet meer leuk om uit te pakken?
7 april!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als moblo jarig is krijgt ze zo'n toadknuffel van mij!
Ja, want daar waren wij zelf helemaal niet bij enzo! Nee ik heb een wijntje van je gehad op meh birthday!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
7 april!
7 april!
maar dan moet ik jou ook nog een cadeautje geven..
oh wacht, ik heb je IB al gegeven![]()
Dat zit je wel diep hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:maar het is niet door jouw koppelgedoe gebeurd hoor.. Want toen was ik totally not his type
![]()
zat iets anders maar zo diepquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:19 schreef Yashaaaaa het volgende:maar het is niet door jouw koppelgedoe gebeurd hoor.. Want toen was ik totally not his type
![]()
Tè flauwquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zat iets anders maar zo diep
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Mèn, de lasagne is echt té lekker geworden![]()
Nom nom nom
ok, dat mag je dan volgende keer voor ons makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Nom nom nom
Picsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef IrishBastard het volgende:
Nom nom nom
quote:
Moet je doen dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
mijn wraps waren ook very nice
nu die godvergeten kloteopdrachten maar eens afmaken
nog steeds een opdracht voor OCT, dat heb jij, weest blij, nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Nielez het volgende:
[..]
Moet je doen dan?
Kans dat ik dat ook moet nml en volgensmij hoef ik niet zoveel meer te doen voor maandag
Ik ga nooit in bad.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, alweer ja..
Gewoon omdat het kan!
+1quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga nooit in bad.
Gewoon, omdat dat zo lastig is zonder bad in huis.
Ja want er werd al veel gepostquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nielez is zijn award aant veilig stellen voor volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |