quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
tt is ook een hint voor sommige nijmegenscnewbies
Ik ga ff huiswerk maken en vanavond ff de stad inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:21 schreef swarmahoer het volgende:
nog tips om mijn avond door te komen
Zomaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
Tof, cadeautje van de NS: 2 kaarten om een dag met 40% korting te reizen....
Ik had een voordeelkaart bij de Bruna gekocht om een dag onbeperkt door Nederland te reizen, en daarbij zat een verzoek om wat rvagen te beantwoorden. Dat heb ik dus gedaan. En ik vulde het in, omdat ik nu ook kans maak op een dag onbeperkt eerste klas reizen door heel Nederlandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sociaal, dat soort dingen krijgen bij mij een standaard pavlov-rot-op-met-je-kut-enquete-wegklik-reactie
.
" Helpdesk ***, met Sander"....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:02 schreef Sander het volgende:
Ik zit mezelf te Googlen. Voor het gesprek van maandag. Kijken wat ik vind, want zij vinden het vast ook
Dat is oud. En dat Google je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
" Helpdesk ***, met Sander"....
Nee, damn linkt werkt niet:quote:
1 |
quote:
quote:LastRequest, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends - [ Vertaal deze pagina ]
Name: LastRequest. Hangouts: Café XX, Café XX, Café XX. Hangouts are the networks for visitors of bars, ...
Hehe cool, waarvoor?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]Als je mijn voor- + achternaam googlet vind je me pas onderaan pagina 2.. en dan wel een link naar m'n hyves hahaha.. met de volgende tekst:
[..]
Huh wat? Oh wacht nu ben ik hierdoor vindbaar zeker? Dan edit ik em even, thanksquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
en als ik last request weghaal uit die quote dan kom ik ook op je hyves
Jij editter, eerst snapte ik het nietquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:39 schreef swarmahoer het volgende:
en als ik last request weghaal uit die quote en met de overgebleven tekst google dan kom ik ook op je hyves
Haha ok, klinkt geheimzinnigquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Huh wat? Oh wacht nu ben ik hierdoor vindbaar zeker? Dan edit ik em even, thanks
Sander, ik kan niet precies uitleggen wat haha tis allemaal heel raar gelopen.. maar als het goed gaat maandag dan kan ik het daarna vertellen
Mag hoor, mijn eten van gister was ookquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt niet als een succes nee LR
ik zal maar niet zeggen dat mijn pasta tonno echt![]()
![]()
![]()
was
![]()
Haha ah gossie! Kun je niet de stad in ofzo? Ik heb straks een huisfeestjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
ik had je wel mee uit eten willen nemenik verveel me echt de pleuris vanavond
Welkom weder.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
klinkt niet als een succes nee LR
ik zal maar niet zeggen dat mijn pasta tonno echt![]()
![]()
![]()
was
![]()
(hihi het ging fout)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:48 schreef LastRequest het volgende:
(op SBS6 trouwens de nieuwe Uri Geller ofzo? weer rare onzin iig)
ja dan word het alleen aangezien de ene helft van mn vrienden werkt en de andere helft ziek is en ik geen contact met meisjes durf te hebben zit dat er ok al niet inquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:46 schreef LastRequest het volgende:
Haha ah gossie! Kun je niet de stad in ofzo?
Swine ook aan het werk?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dan word het alleen aangezien de ene helft van mn vrienden werkt en de andere helft ziek is en ik geen contact met meisjes durf te hebben zit dat er ok al niet in
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet echt al een tijdje poepen, maar ik ben te lui om op te staan
Kom op, you gots to beat swarma in de dunne-mensen-racequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet echt al een tijdje poepen, maar ik ben te lui om op te staan
oh ja, da's waarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:06 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Kom op, you gots to beat swarma in de dunne-mensen-race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |