Domme users te woord staan en arrogante afdelingshoofden die mij wel even uitleggen hoe het zit met PC's.
Ik heb bijvoorbeeld net een prachtige discussie gehad met iemand die boos was dat haar (laser)printer stuk was. Hij printte niet meer! En het stonk als een oordeel! Dat ze er doorzichtige presentatie sheets in had gelegd was bovendien mijn schuld!
Of mensen die in paniek bellen en roepen dat HUN MAIL WEG IS ECHT FOETSIE oh wacht, nu is Exchange pas opgestart.
Enzovoorts
quote:dat kan toch gewoon?
Op woensdag 17 september 2003 15:29 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld net een prachtige discussie gehad met iemand die boos was dat haar (laser)printer stuk was. Hij printte niet meer! En het stonk als een oordeel! Dat ze er doorzichtige presentatie sheets in had gelegd was bovendien mijn schuld!
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:32 schreef Rooligan het volgende:
Zoek een echte baan
Over "dom" gesproken...
[Dit bericht is gewijzigd door Ziva op 17-09-2003 15:35]
quote:Deze dus niet, smolt dwars door de printer.
Op woensdag 17 september 2003 15:32 schreef Chillz het volgende:[..]
dat kan toch gewoon?
kan me herinneren dat ik op een HP Laserjet 4 vaak zat sheets voor schoolpresentaties geprint heb
quote:Sarcasme, ik zou even naar www.woordenboek.nl surfen en het opzoeken
Op woensdag 17 september 2003 15:34 schreef Ziva het volgende:
Ja idd... zoek een andere baan... als je zo'n instelling hebt zit je dus echt op de verkeerde plek. Kun je die gebruikers wel de schuld van geven maar die ligt toch echt bij jezelf.Over "dom" gesproken...
quote:ligt aan de sheets, je hebt sheet voor deskjet printers en voor laser printers. Dus als je de verkeerde sheets gebruikt smelten ze!
Op woensdag 17 september 2003 15:34 schreef Slarioux het volgende:[..]
Deze dus niet, smolt dwars door de printer.
quote:Lijkt me niet nodig aangezien er weinig tot niets uit jouw post blijk gaf van sarcasme. Maar ja, je moet iemand die een logisch antwoord op jouw klaagzang gaf natuurlijk wel weerwoord geven he?
Op woensdag 17 september 2003 15:35 schreef Slarioux het volgende:
Sarcasme, ik zou even naar www.woordenboek.nl surfen en het opzoeken
quote:Dan kan er een topic worden gestart met als titel:" helpdeskmedewerkers (lees: hobby nerds) die denken dat ze er iets van weten, niemand van iets aan willen nemen omdat ze het zelf toch allemaal beter weten.
Op woensdag 17 september 2003 15:29 schreef Slarioux het volgende:
Lekker middagje helpdesk! JeeeeDomme users te woord staan en arrogante afdelingshoofden die mij wel even uitleggen hoe het zit met PC's.
Of mensen die in paniek bellen en roepen dat HUN MAIL WEG IS ECHT FOETSIE oh wacht, nu is Exchange pas opgestart.
Enzovoorts
Want degene die hier arrogant is ben jij, jij luisterd niet naar je leidinggevende en vind eindgebruikers dom. Word geen helpdeskmedewerker als je dat vind.
Als je dat vind kan je maar beter helemaal uit de ICT weggaan.
Kortom, je hebt helemaal nog geen verstand van ICT
Héérlijk!
Ik sta zo ontzettend veel users per dag te woord, help ze allemaal vriendelijk, zelfs de ergste digi-beten. Vervolgens surf ik wat rond op Fok!, zie het KLB forum van Anthraxx en Q
en besluit een lekker zeik topic over de helpdesk te openen.
Maar ik ben blijkbaar te serieus geweest, nu gelooft niemand me meer .
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:40 schreef Ziva het volgende:[..]
Lijkt me niet nodig aangezien er weinig tot niets uit jouw post blijk gaf van sarcasme. Maar ja, je moet iemand die een logisch antwoord op jouw klaagzang gaf natuurlijk wel weerwoord geven he?
Heeeelemaaal gelijk!
Maar waarschijnlijk geeft deze post ook geen blijk van sarcasme dus ga je nu triomfantelijk rondjes rennen. Enjoy!
quote:Deed Sla geen IT?
Op woensdag 17 september 2003 15:40 schreef ramsesii het volgende:
Kortom, je hebt helemaal nog geen verstand van ICT
edit: ownee, ict
[Dit bericht is gewijzigd door EdSchouten op 17-09-2003 15:45]
quote:Altijd voor ogen houden: De computer is zo dom als de gebruiker erachter. Kan je geen andere functie krijgen dan?
Op woensdag 17 september 2003 15:43 schreef Slarioux het volgende:Héérlijk!
Ik sta zo ontzettend veel users per dag te woord, help ze allemaal vriendelijk, zelfs de ergste digi-beten. Vervolgens surf ik wat rond op Fok!, zie het KLB forum van Anthraxx
en Q
en besluit een lekker zeik topic over de helpdesk te openen.
Maar ik ben blijkbaar te serieus geweest, nu gelooft niemand me meer
.
quote:Je titel is te lang, dit verwoord het ook wel...
Op woensdag 17 september 2003 15:40 schreef ramsesii het volgende:[..]
Dan kan er een topic worden gestart met als titel:" helpdeskmedewerkers (lees: hobby nerds) die denken dat ze er iets van weten, niemand van iets aan willen nemen omdat ze het zelf toch allemaal beter weten.
Want degene die hier arrogant is ben jij, jij luisterd niet naar je leidinggevende en vind eindgebruikers dom. Word geen helpdeskmedewerker als je dat vind.
Als je dat vind kan je maar beter helemaal uit de ICT weggaan.Kortom, je hebt helemaal nog geen verstand van ICT
quote:Wil ik niet eens. Ik vind het totaal geen probleem om mensen zonder verstand van computers op weg te helpen. Ook niet voor de 100e keer. Ook niet als ze laaiend zijn en dreigen met weeet ik veel wat. Anders zat ik hier uberhaubt niet.
Op woensdag 17 september 2003 15:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Altijd voor ogen houden: De computer is zo dom als de gebruiker erachter. Kan je geen andere functie krijgen dan?
Maar het is gewoon zo ontzettend leuk om er over te zeiken, en vervolgens iedereen toe te zien happen.
quote:Aha, vandaar dat er alleen maar dumbo's in de ICT werken ... mensen die wel verstand van zaken hebben moeten maar ergens anders gaan werken. Ok, dan snap ik het nu. Ik denk dat ik maar postzegels ga verzamelen ofzo...
Op woensdag 17 september 2003 15:40 schreef ramsesii het volgende:
Als je dat vind kan je maar beter helemaal uit de ICT weggaan.Kortom, je hebt helemaal nog geen verstand van ICT
En eindgebruikers zijn niet per sé dom, dat weet iedereen. Maar sommigen wel, en dan mag je je best aan ze ergeren, ook als ze een zgn. "meerdere" zijn in het bedrijf...
quote:
Op woensdag 17 september 2003 15:46 schreef Slarioux het volgende:[..]
Wil ik niet eens. Ik vind het totaal geen probleem om mensen zonder verstand van computers op weg te helpen. Ook niet voor de 100e keer. Ook niet als ze laaiend zijn en dreigen met weeet ik veel wat. Anders zat ik hier uberhaubt niet.
Maar het is gewoon zo ontzettend leuk om er over te zeiken, en vervolgens iedereen toe te zien happen.
Had al een vermoeden
quote:Le-zen
Op woensdag 17 september 2003 15:37 schreef joepmeloe het volgende:
zit toch niet te zeuren en zoek anders een andere baan
En het is gewoon een kut baan, veel mensen kunnen nou eenmaal niet met computers omgaan en het is natuurlijk noooooit hun fout als iets niet goed gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |