en wat wil/denk je zelf te gaan doen ? (serieuze post)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
volgende periode wat meer discipline moet kweken en wat harder aan de bak moet..
ah joh, als je zegt dat je nu aan het chillen bent met die leuke gozert van de wepkem, vindt ze vast alles goedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nog even over mijn studiegesprekje
Ik vroeg net aan mijn vader van wat was nu eigenlijk de insteek en conclusie van ons gesprek net..
En ze wilde dus gewoon even weten hoe het ging en waarom de tentamens nu zo slecht gingen enzo. En de conclusie was zeg maar dat ik gewoon volgende periode wat meer discipline moet kweken en wat harder aan de bak moet..
Maar verder was het wel fijn om er even over te hebben enzoben het nu toch wel kwijt en het scheelt me in mijn "schuldgevoel"
Dat zei ik net ook tegen mama; zegt ze terug: Als je er nu maar wel wat voor gaat doen dan!
Papa zat ook echt mee te denken hoe ik mijn disciplineprobleem een beetje op kan lossen enzo![]()
hahahquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah joh, als je zegt dat je nu aan het chillen bent met die leuke gozert van de wepkem, vindt ze vast alles goed
aan wie? swarmi? D_K? Mikkie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee want leuke gozert van de wepkem dan denken ze aan iemand anders
En Swarmi, ik wil wat daar staat zelf ook. Dat had ik zelf al aangegeven.. Ik heb me echt schuldig en dom gevoeld deze tentamenperiode..
euh...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben net weze informeren morgane en handmatig verwijderen werkt ook niet.
Dat wist ze nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow Moblo, even een note naar jou. Als IB bij je komt eten, en je weet dat ie daarna plannen heeft om naar mij te gaan.. voer hem dan geen 10 ton knoflook.
Dank u
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ruik voor mijn gevoel nog overal IB
Nee, jij wel?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:31 schreef swarmahoer het volgende:
is tie al bij je ouders geweest yas
wel bijnaquote:
Wat dacht je van zélf op de blaren zitten in plaats van gedeelde smart is halve smart?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Papa zat ook echt mee te denken hoe ik mijn disciplineprobleem een beetje op kan lossen enzo![]()
Precies wat ik dachtquote:
Je trekt hem aan, ik heb hem namelijk nog steeds nog nooit gezien, behalve jouw links hier.. waarop ik nog nooit geklikt hebquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik kijk shownieuws (dont ask) komt dat kankerventje jordy van loon langswat een kutjoch met zn bijdehande vlotte babbel
Ben je niet in orde als je geen kinderen wilt? #3quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind ze allemaal lelijk, eigenlijk
euh... geen kleine, oh ja, wacht, mijn nicht heeft twee kinderen, waarvan ik de jongste nog nooit gezien heb maar ik de oudste echt wel neer zou willen knallen, verwend kutkindquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef swarmahoer het volgende:
maargoed dat jij geen kinderen neemt moblodie zouden bang van je worden
heb je eigelijk neefjes of nichtjes? en vind je die wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |